زنان تیرانداز ایران در یک دهه اخیر در سه المپیک پاریس، توکیو و لندن اولین سهمیه‌ها را کسب کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیرانداز رشته ۲۵ متر تپانچه زنان بعد از کسبب مدال برنز تیمی در بازیهای یونیورسیاد گفت: همه ورزشکاران عملکرد خوبی داشتند و تمام تلاش خود را کردند اما در هر رشته سطح مسابقات متفاوت است.
در ادامه رقابت های تیراندازی یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین تیم تیراندازی ایران در ماده تپانچه بادی زنان در رده سوم ایستاد ونشان برنز را گرفت.
در مسابقات تیراندازی بازیهای دانشجویان جهان در چین دو تیرانداز ایرانی راهی فینال ماده تپانچه بادی ده متر زنان شدند.
چند ساعت پیش از افتتاحیه جام جهانی فوتبال زنان در نیوزیلند، سه نفر در اثر تیراندازی در مرکز شهر اوکلند جان باختند.
براساس بررسی پوکه‌های به‌جای مانده در محل، در این تیراندازی از سلاح‌های وینچستر و کلاشینکف استفاده شده بود.
دور نخست مسابقات آزاد تیراندازی در رشته تفنگ و تپانچه از 28 اردیبهشت ماه آغاز می شود.
جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا، روز دوشنبه ۷ فروردین در گردهمایی برای قدردانی از زنان صاحب مشاغل کوچک در کاخ سفید که ساعاتی پس از حمله به مدرسه در نشویل و کشته شدن شش نفر شامل سه کودک برگزار شد، بار دیگر از علاقه‌اش به بستی شکلاتی صحبت کرد. وی گفت: نام من جو بایدن است. من شوهر دکتر جیل بایدن هستم و بستنی شکلاتی جنی را خوردم. پایین آمدم، چون شنیدم اینجا بستنی شکلاتی می‌دهند. در ضمن یخچالی در طبقه بالا پر از بستنی است. فکر می‌کنید که من شوخی می‌کنم، اما شوخی نمی‌کنم. بن چطوری رفیق؟ بن کارتن از بهترین‌های کنگره ایالات متحده است.
حذیفه، تک تیراندازی که در پلیس کار می‌کرد، گفت که او و همکارانش ابتدا از زنانی که برای کمک به آن‌ها مراجعه می‌کردند پنهان می‌شدند، زیرا "در تمام زندگی هرگز با زنان غریبه صحبت نکرده‌اند.
نایب رئیس زنان فدراسیون تیراندازی گفت: مشکل حمل سلاح از شهر دهلی به بوپال تنها مختص تیراندازان ایران نیست و این مشکل برای چند کشور دیگر نیز وجود دارد.
زمان مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی دانشجویان مشخص شد.
زمان مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی دانشجویان مشخص شد.
زمان مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی دانشجویان مشخص شد.
نایب رئیس زنان فدراسیون تیراندازی گفت: کارهای لازم برای اعزام به جام جهانی هند انجام شده است و به احتمال ۹۰ درصد تیراندازان عازم مسابقات می‌شوند.
سلطان می‌گوید که دختر هشت ساله‌اش پیش‌تر به این واقعیت فکر کرده که ممکن است مادرش کشته شود. او می‌گوید: "دخترم به من گفت اگر این اتفاق رخ دهد او غمگین خواهد شد، اما همیشه برای من جایی در قلب‌اش خواهد داشت".
زنان تیرانداز ایران در یک دهه اخیر در سه المپیک پاریس، توکیو و لندن اولین سهمیه‌ها را کسب کرده‌اند.
یکی دیگر از شاهدان عینی نیز این طور ماجرا را تشریح کرد: درست موقع اذان بود و منتظر بودیم که امام جماعت تکبیر بگوید که از سمت زنان صدای جیغ شنیدیم، دویدیم به سمت درب شبستان و دیدیم که یک نفر با اسلحه کلاشینکف وارد حرم شده و در حال تیراندازی به سمت زوار است.
ساینا تیموری در فینال تفنگ بادی زنان جوان قهرمانی جهان مصر در رده هشتم ایستاد.
برنز ارزنده تیم زنان ایران در تیراندازی جهان
دومین مدال کاروان تیراندازی ایران در مسابقات جهانی مصر در تپانچه تیمی زنان به رنگ برنز ثبت شد.
هفته دوم لیگ برتر تفنگ و تپانچه زنان امروز جمعه برگزار شد.
نیرو‌های طالبان امروز برای متفرق کردن زنانی که دست به اعتراض زده بودند، اقدام به تیراندازی هوایی کردند. بر اساس گزارش‌ها حدود ۴۰ زن با تجمع و سردادن شعا‌رهایی نظیر «نان، کار و آزادی» در مقابل وزارت معارف/ آموزش و پرورش در کابل راهپیمایی کردند. نیرو‌های طالبان معترضان را محاصره کردند، گوشی‌های همراه شماری از معترضان را شکستند و آنان را برای ساعاتی در یک مغازه حبس کردند.
ملی‌پوشان پارا تیراندازی با کمان ایران صاحب مدال طلا بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی شدند.
سینمای رسانه‌ها در روز سوم از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر محل نمایش فیلم‌های «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار و «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری است. ابلق تازه ترین اثر نرگس آبیار که درباره تعرض به زنان و پنهان کاری آن از بیم آبروست، کنجکاوی بیشتری را نسبت به خود جلب کرده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ