وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (چهارشنبه) در صدر هیأت عالی‌رتبه سیاسی وارد فرودگاه بین‌المللی بیروت شد و مورد استقبال مقامات لبنان قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه با همسر و فرزند سیدمحسن موسوی کاردار ربوده شده جمهوری اسلامی ایران در لبنان در سال ۱۳۶۱ دیدار کرد.
تقریباً روشن است که سفر امیرعبداللهیان به بیروت، با هدفِ کمک به انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان با درنظر داشتنِ علایق و منافع سعودی‌ها صورت گرفته است، اما وضعیت لبنان چنان پیچیده است که توافق در مورد آن کاری زمان‌بر و طاقت‌فرسا به نظر می‌آید.
رسانه‌های صهیونیستی به سفر وزیر خارجه ایران به لبنان و حضور در نوار مرزی میان این کشور و اراضی اشغالی واکنش نشان دادند.
وزیرامورخارجه ایران درسفر به لبنان به نقطه مرزی با سرزمین‌های اشغالی رفت. چند روز قبل، وزیر خارجه اسرائیل برای افتتاح سفارت این رژیم به عشق آباد آماده و از مرزهای ایران را بازدید کرده بود.
وزیر امور خارجه در جریان سفر خود به لبنان، ظهر امروز به جنوب لبنان و مرز این کشور با فلسطین اشغالی سفر کرد.
امیرعبداللهیان شامگاه چهارشنبه ششم اردیبهشت وارد بیروت پایتخت لبنان شد. وزیر امورخارجه کشورمان در این سفر با «عبدالله بوحبیب» وزیر خارجه لبنان، نجیب میقاتی نخست‌وزیر و نبیه‌بری رئیس پارلمان لبنان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در جریان سفر به لبنان با رئیس پارلمان این کشور دیدار و گفتگو کرد.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای و گفت‌وگوهای دوجانبه به دعوت همتای لبنانی خود، عصر چهار شنبه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۲) در صدر هیأتی سیاسی وارد فرودگاه بین‌المللی بیروت شد و مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در دومین روز از سفر خودبه لبنان با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دومین روز از سفر خودبه لبنان با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه روز پنجشنبه باعبدالله بوحبیب وزیر خارجه لبنان دیدار و درباره تازه‌ترین تحولات در روابط دوجانبه و منطقه رایزنی کرد.
وزیر امور خارجه در دیدار با دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره تحولات منطقه از جمله اوضاع لبنان، سوریه، فلسطین و یمن گفت‌وگو کرد و سید حسن نصرالله را در جریان آخرین وضعیت مذاکرات رفع‌ تحریم‌ها قرار داد.
وزیر امور خارجه در جریان سفرش به لبنان، در حاشیه یکی از برنامه هایش در مراسم بزرگداشت میلاد حضرت زهرا (س) حضور یافت و این تصویر متفاوت از او ثبت شد.
دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه برنامه‌ها و دیدارهای خود در سفر به لبنان، با آقای زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و گفتگو کرد.
نشست هم اندیشی و تبادل نظر دکتر امیرعبداللهیان با جمعی از نخبگان و شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، رسانه‌ای، دانشگاهی و اجتماعی لبنان برگزار شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفرش به لبنان، با آقای دکتر نجیب میقاتی نخست وزیر دولت اداره امور لبنان دیدار و گفتگو کرد.
حسین امیرعبداللهیان شامگاه جمعه در جریان سفر به لبنان و در کنفرانس خبری، اظهار امیدواری کرد که در نخستین اقدام، سرکنسولگری‌های ۲ کشور در شهر‌های جده و مشهد بازگشایی شود تا به کسانی که علاقمند سفر‌های زیارتی به مکه مکرمه، مدینة منوره و مشهد مقدس هستند، خدمات ارائه کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان با دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با نخست‌وزیر لبنان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران، دوست روز‌های سخت لبنان بوده و خواهد بود.
وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی پیش با وزیر خارجه لبنان دیدار و گفتگو کرد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در دیدار با حسین امیرعبداللهیان گزارشی از حوزه مأموریت خود و ابعاد همکاری با دولت و همه گروه‌ها و سلایق سیاسی مختلف در لبنان ارائه کرد.
عبدالله بو حبیب وزیر امور خارجه لبنان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در نیویورک دیدار کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با عبدالله بوحبیب تلفنی گفتگو و در خصوص تحولات در غزه به رایزنی پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ