پرسپولیس در برابر فولاد هم موفق به گلزنی نشد، ولی بارقه هایی از تیم متفاوت را در برنامه های تاکتیکی نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع موثق در کمیته انضباطی خبر داد که به احتمال زیاد، یک جلسه محرومیت تعلیقی علیرضا بیرانوند از فصل گذشته فعال خواهد شد!
بیرانوند: چطور یک هفته‌ای ورزشگاه را خراب کردید؟
علیرضا بیرانوند بعد از اولین تمرین گروهی با پرسپولیس یک استوری منتشر کرد.
علیرضا بیرانوند در تمرین بدنسازی امروز پرسپولیس شرکت داشت.
گلر تیم پرسپولیس با این انتقال یک بار دیگر انتقال مهدی هاشمی‌نسب را در ذهن‌ها تداعی می‌کند. اختر در خصوص این انتقال اینطور می‌گوید: «بیرانوند از اول استقلالی بود و قبل از اینکه به پرسپولیس برود با استقلال مذاکره کرد و حالا هم به جایی برمی‌گردد که علاقه اولش بود. به نظرم بیرو بهترین گلر آسیا است و قطعاً حضور او می‌تواند به استقلال کمک زیادی بکند.
علیرضا بیرانوند صفحه‌ای در توییتر ندارد و جملات منتسب به او تکذیب می‌شود.
علیرضا بیرانوند در شروع لیگ برتر می‌تواند پرسپولیس را همراهی کند.
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار با انگلیس در جام جهانی به دلیل مصدومیت شدید تعویض شده بود، این بار برابر ازبکستان هم به دلیل مصدومیت شدید تعویض شد.
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار با انگلیس در جام جهانی به دلیل مصدومیت شدید تعویض شده بود، این بار برابر ازبکستان هم به دلیل مصدومیت شدید تعویض شد.
علیرضا بیرانوند بعد از آنکه ریکاردو ساپینتو در نشست خبری قبل از دربی درباره‌اش صحبت کرد، بار دیگر نامش بر سر زبان‌ها افتاده است.
بیرانوند در مورد اینکه گفته می شود در زمان زدن پنالتی مسعود شجاعی از دروازه بیرون آمده گفت: نه! صحنه را ندیدم. شجاعی گفت پایت جلو آمده. اگر پایم جلوتر آمده بود آقا مسعود یک بار دیگر پنالتی بزند!
پرسپولیس در روزی که علیرضا بیرانوند یکبار دیگر کلین شیت کرد به صدر جدول برگشت.
مهارت در مهار ضربات پنالتی و دیگری بازی با پا، اگرچه بُعد جدیدی به بازی بیرانوند اضافه کرده، ولی او در بخش سابق که توانایی اصلی‌اش است نیز همچنان تواناست. او به سختی گل می‌خورد و این امر یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس شده است. نشان به آن نشان که بیرانوند در لیگ برتر امسال که ۲۱ هفته از آن سپری شده است تا به الان ۱۲ بار کلین‌شیت کرده و فقط ۹ بار دروازه‌اش باز شده است
مربی پیشین دروازه بان‌های پرسپولیس گفت: عملکرد دروازه بان‌های لیگ برتر نشان می دهد که آنها برای کسب عنوان قهرمانی جایگاه تعیین کننده‌ای پیدا کرده‌اند.
یک تیم صنعتی مشتری ۱۰۰میلیاردی بیرانوند شد!
یک گروه در داخل فکر کردند می‌توانند بار وزارت مسکن و رفاه و بانک مرکزی و مجلس صیانت محور و... را هم بیندازند گردن طارمی و آزمون و بیرانوند و... و از آن‌ها انتظار داشتند در رقابت با هری کین و گرت بیل و پولیشیچ انتظارات جامعه درخصوص شعار‌های محقق‌نشده نجومی دولت و مجلس و... را تعدیل کنند.
دروازه بان شماره یک تیم ملی که بار دیگر مجوز بازی دریافت کرده، در آخرین تمرین پیش از جدال با آمریکا با گارد محافظ کار را دنبال کرد.
علیرضا بیرانوند در ۵ بازی پرسولیس تنها در یک بازی برابر تیم هوادار تهران گل خورده است و حامد لک تنها در یک بازی برابر تیم فوتبال نساجی قائمشهر گل دریافت کرده است.
پرسپولیس تا پایان هفته چهارم لیگ برتر تنها تیمی است که دروازه‌اش حتی یک بار هم باز نشده و چهار کلین‌شیت متوالی به نام علیرضا بیرانوند ثبت شده است.
آیا ورزش شدید باعث عفونت می‌شود؟
منابع عراقی از تظاهرات گسترده حامیان هیئت هماهنگی در بغداد و شعارهایی که آنها سر می دهند، خبر دادند.
از قرار معلوم در این پیش‌نویس حق‌ فسخ‌های یک طرفه‌ای برای باشگاه در نظر گفته شده که بیرانوند به آن‌ها اعتراض کرده است.
بیرانوند بخاطر پرسپولیس از یک میلیون دلار گذشت!
یک بار گفتم گلرهای باشگاه پرسپولیس را به من بسپارید اگر درست نشد مرا دار بزنید. حالا با من مشکل دارید اما پرسپولیس در تاریخ خود چند دروازه بان فوق العاده داشته

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ