مهاجم تیم فوتبال پورتو موفق به عبور از رکورد ایرانی های شاغل در اروپا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکسی کاملا سری از دیوارهای بلند کمپ باغ فردوس به بیرون درز کرده است.
نخست‌وزیری در تاریخ معاصر ایران از همان زمان سیدضیاء و تأسیس ساختار نوین سیاسی وجود داشت و پس از پایان دوره پهلوی هم در چارت سیاسی و مدیریت کلان کشور باقی ماند. پس از اینکه همه‌پرسی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سال ۵۸ برگزار و عمر دولت موقت به ریاست مهدی بازرگان به پایان رسید.
مهدی ترابی با زدن 3 گل دیگر با تعداد گلهای جواد کاظمیان و کریم باقری در لیگ برتر مساوی خواهد شد
فرمانده فراجا گفت: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی‌قانونان قرار می گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می‌کنند. شهید قنبری خصوصیات خاص خود را داشت مردی مظلوم، کم توقع، کم حرف اما پرکار و پر اراده و برای ماموریت خود اهمیت قائل بود و دل می‌سوزاند.
طارمی در هر دو دیدار سه بار دروازه رقبا را باز کرده تا در مجموع شش گل دیگر به فهرست گل‌های ملی‌اش اضافه کند. این گل‌ها، پیش از بازی فینال، شمار گل‌های مهدی طارمی در تیم ملی را به عدد ۳۸ رسانده و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به تعداد گل‌های علی کریمی در تاریخ فوتبال ایران در رده ملی برسد. روندی که طارمی در پیش گرفته این نوید را می‌دهد که او به زودی از علی کریمی هم عبور کند و خودش را به سردار آزمون، دیگر مهاجم این روز‌های تیم ملی برساند.
مهدی طارمی توانست با پوکر مقابل فامالیسائو از رکورد هالک در لباس پورتو عبور کند.
مهدی طارمی با گلی که وارد دروازه پاسوس ده فریرا کرد، موفق شد به جمع پنج گلزن برتر خارجی تاریخ پورتو راه یابد.
رجبی مشهدی،«تولید و تامین برق» را محور اصلی برنامه‌های وزارت نیرو برای عبور ازاوج مصرف تابستان عنوان کردو گفت: درکنار برنامه‌ریزی برای صرفه‌جویی۱۰۰۰مگاواتی دربخش اداری کشور،پیش‌بینی شده است.
پورتو یک بار دیگر در موقعیت تکراری، مسابقه‌ای با موقعیت‌های گل بسیار بدون آنکه توپ از خط دروازه عبور کند.
مهدی طارمی برای عبور از موسی مارگا و فالکائو، نیاز به زدن 2 گل دیگر با لباس پورتو دارد.
ریکاردو آلوز به سرعت ثابت کرد که تمدید قرارداد با او در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی، چه اتفاق مهمی از سوی باشگاه تراکتور بوده است.
مارکوس رشفورد، پس از جام جهانی، عملکردی بهتر از هر مهاجمی در دنیا داشته و بالاتر از ستاره هایی چون لیونل مسی و نیمار قرار دارد ولی مهدی طارمی همچنان بیشتر از او گل زده است.
مارکوس رشفورد پس از جام جهانی درخشش فوق العاده‌ای با پیراهن منچستریونایتد داشته ولی رکورد گلزنی او همچنان کمتر از مهدی طارمی است. او امشب این شانس را دارد تا از ستاره ایرانی گذر کند.
مهدی ساسانی گفت: طبیعتا افرادی که از این راه دلالی کرده و سودهای کلانی را به جیب می زدند کارشکنی هایی را انجام داده و وزارت صمت می تواند با مدیریت صحیح از این برهه نیز عبور کند.
مهدی ساسانی گفت: طبیعتا افرادی که از این راه دلالی کرده و سودهای کلانی را به جیب می زدند کارشکنی هایی را انجام داده و وزارت صمت می تواند با مدیریت صحیح از این برهه نیز عبور کند.
چندی قبل زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش شکایت کرد و گفت: در حال عبور از خیابان بودم که ناگهان مردی به طرفم آمد. او کلاه ورزشی به سر و ماسکی به صورت داشت. کنارم ایستاد و خیلی خونسرد در حالی که چاقویی روی پهلویم قرار داد از من خواست تلفن همراهم را در اختیارش قرار دهم. من که از ترس نمی‌توانستم حتی فریاد بزنم، گوشی را به او دادم و بلافاصله به سمت شمشاد‌ها رفت و بعد هم ناپدید شد.
مهم‌ترین شانس تیم‌ملی ایران برای بازگشت به مسابقه مقابل ایالات‌متحده را سامان قدوس از دست داد: دقیقه ۶۴، قدوس می‌توانست به‌معنای واقعی کلمه تعویض طلایی لقب بگیرد. در این لحظه پاس به بیرون علی قلی‌زاده پس از عبور از مهدی طارمی، در حالی به‌سامان رسید که او بدون مراقبت رها شده بود. قدوس هم با یک ضربه فنی دروازه حریف را هدف گرفت، اما توپ او با فاصله کمی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.
مهدی ترابی یکی از ملی‌پوشان پرسپولیس است که از امروز به تمرینات سرخ‌ها اضافه شده است.
مسوولان فدراسیون فوتبال و در راس آن‌ها مهدی تاج و مدیران ارشد این مجموعه بعد از حذف تلخ از جام جهانی ۲۰۲۲ سکوت اختیار کرده‌اند و در برابر انتقادات و سوالات هواداران تیم ملی و کارشناسان تاکنون هیچ پاسخی نداده‌اند. موضوعی که علاوه بر بلند شدن دیوار بی‌اعتمادی بین هواداران و فوتبال ملی به شائبه‌ها درباره آینده نیمکت تیم ملی نیز دامن زده است.
مهدی رجب‌زاده پس از پیروزی برابر شهرداری همدان به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت.
نماینده ولی فقیه در استان قم اعلام کرد: آن چه امروز در صنعت خودرو ایران اتفاق افتاده و دستاوردهای مهمی که در دوران تحریم به دست آمده کاملا امیدبخش است و نشان از غیرت دینی و ملی مدیران و مهندسان جوان ایران اسلامی دارد و این مسیر نیز باید با قدرت ادامه پیدا کند.
مهاجم ایرانی پورتو با ارسالی زیبا، گل اول تیمش مقابل لورکوزن را ساخت.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید برگزار شد و مهمترین صندلی آن به «محمود خسروی وفا» رسید که در رقابتی نزدیک از مهدی علی‌نژاد عبور کرد.
یکی از شاکیان توضیح داد: در حال عبور از یکی از خیابان‌های خلوت بودم و ماشینم سرعت کمی داشت که ناگهان مردی خودش را روی کاپوت ماشین پرت کرد و روی زمین افتاد. با دیدن این صحنه وحشت کردم و پایم را روی ترمز گذاشتم. وقتی پیاده شدم، مرد جوان از درد به خودش می‌پیچید. در همین هنگام جوان دیگری هم وارد ماجرا شد و سر و صدا راه انداخت. او می‌گفت که پسر جوان مصدوم شده و اگر شکایت کند، برای من دردسر درست می‌شود. در همین هنگام جوانی که خودش را روی کاپوت ماشین من انداخته بود، گفت که نمی‌خواهد از من شکایت کند و اگر مبلغی به او بدهم، رضایت می‌دهد و خودش برای درمان به بیمارستان می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ