رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این فاجعه دلخراش اتمام حجتی است با همه کسانی که در هفته‌های گذشته با ایجاد نا آرامی، زمینه را برای توطئه‌های دشمن فراهم کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چلسی با جذب رابرت سانچز و انتخاب او به عنوان دروازه‌بان شماره یک اشتباه بزرگی را مرتکب شد.
حسین پورحمیدی با یک اشتباه دیگر زمینه‌ساز گل پرسپولیس شد.
نشریه هیل در گزارشی نوشته که ارتش آمریکا با بحران بی‌سابقه جذب نیرو مواجه شده است و برای حل این بحران دو گزینه روی میز دارد.
وستهم با پیشنهاد بالاتر برای خرید هری مگوایر، کاپیتان برکنار شده منچستریونایتد بازگشت. این تیم همچنین علاقه‌مند است تا برای خرید اسکات مک‌تامینی، هافبک اسکاتلندی یونایتد‌ها هم تلاش کند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: نرخ فرونشست در اصفهان بر اساس مطالعات صورت گرفته بین ۵ تا ۱۸ سانتی‌متر در نوسان است.
ویدیویی به نام بلوار اندرزگو منتشر می‌شود که سعی دارد القاء کند نیرو‌های یک ضابط قضایی ناشناس در کشور به بی حجاب‌ها تذکر می‌دهند. نوع ویدیو از ترکیب تصویر، موسیقی و افزوده‌های گرافیکی، چون شناسایی افراد به کمک هوش مصنوعی و البته اعلام معرفی افراد به مراجع قضایی قصد دارد فضایی از ارعاب را برای مخاطب ایجاد کند.
حملات و تجاوزات صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین باردیگر از سر گرفته شده است و صهیونیست‌ها تلاش دارند با بمباران اردوگاه جنین، خانوارها را از این اردوگاه بیرون کنند.
تیم ملی نروژ شب گذشته در حالی که به نظر برنده بازی می‌رسید، برابر تیم ملی اسکاتلند شکست تلخی خورد
در حالی که گفته می‌شد مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا بعد از سه سال وقفه تابستان امسال برگزار می شود، کنفدراسیون فوتبال آسیا بازهم تصمیم به لغو این مسابقات گرفت.
در حالی که گفته می‌شد مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا بعد از سه سال وقفه تابستان امسال برگزار می شود، کنفدراسیون فوتبال آسیا بازهم تصمیم به لغو این مسابقات گرفت.
برای نتایج گل گهر سیرجان بعد از انتخاب مربی تیم ملی ایران به جای امیر قلعه‌نویی نمی‌توان واژه‌ای به جز فاجعه انتخاب کرد.
آندره‌آ آناستازی رسما از هدایت باشگاه پروجا برکنار شد.
کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته گفت: با تمام اسناد و مدارکی که به دادگاه ارائه کردم، امیرعلی اکبری محکوم به پرداخت دیه شده است.
ورزشکاری که بودجه تهیه هتل جداگانه یا استقرار در خودروی مجهز والدینش را ندارد، در گرمای کوچه و خیابان پرسه بزند تا نوبت مسابقه‌اش برسد؟ آیا او در شرایط برابر با حریفان رقابت می‌کند و استعدادش شناسایی خواهد شد؟حتما باید ساختمان نیمه‌کاره فرو بریزد تا به فکرشان باشیم؟
فاجعه دیگر در ورزش ایران؛ شطرنج‌بازان نوجوان کنار خیابان و خرابه خوابیدند!
باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا در فرصت باقیمانده بتواند قسط دیگر بازیکن سابق خود را بپردازد.
اتفاقات عجیب دیگری هم رخ داده که متوجه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال است. او که قریب به شش ماه پیش با وعده خریدن مسی، تست گرفتن از رونالدو و البته ستاره سوم روی پیراهن استقلال به این باشگاه آمد و گفت که فقط ۱۰ روز زمان نیاز دارد تا مشکلات را حل کند، همین یکی، دو روز پیش با اتفاقی که بیشتر شبیه به نمایش بود، با نوشتن متنی که با جمله «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌آبی.» شروع شده بود، استعفایش را نوشت و در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد
برخلاف ادعای مهدی قایدی، پس از شکایت دردسرساز آندره‌آ استراماچونی از استقلال، باشگاه شباب الاهلی هم به‌دلیل عدم پرداخت مبلغ قرارداد قرضی ستاره آبی‌ها از این باشگاه شکایت کرده است.
از دسامبر 2021، ساموئل اتوئو بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال کامرون نشسته است تا با جاه‌طلبی‌های فراوان، رنسانس فوتبال کشورش را رقم بزند.
از دسامبر 2021، ساموئل اتوئو بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال کامرون نشسته است تا با جاه طلبی های فراوان، رنسانس فوتبال کشورش را رقم بزند.
در سال های اخیر شاهد بلندمرتبه سازی ها در کلانشهرها هستیم درصورتی که درگذشته ساختمان های بلند برای امور اداری وتجاری استفاده می شد.
یوفا مسئولیت فاجعه فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته را پذیرفت و اعلام کرد که تماشاگران لیورپول در این اتفاق تقصیری نداشتند.
واشنگتن قول داده بود که تانک‌های "آبرامز ام-۱" را به اوکراین بفرستد، اما یکی از مقامات آمریکایی گفت که درباره این تانک‌ها قرارداد بسته خواهد شد، به این معنی که به زودی تحویل داده نمی‌شوند، در حالی که سایر کشور‌هایی که از این نوع تانک‌ها استفاده می‌کنند برای ارسال آن‌ها به اوکراین تحت فشار قرار می‌گیرند.
فاجعه ریزش ساختمان متروپل در آبادان و کشته و زخمی شدن تعدادی از هم‌وطنان و همچنین واردآمدن خسارات مالی هنگفت به تعدادی از مردم دیار خون‌گرم آبادان آن‌قدر دلخراش و بهت‌انگیز بود که قلم و کلام در بیان کامل ابعاد گوناگون این فاجعه عاجز خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ