داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، که گفته بود دستورهای تاکتیکی یورگن کلوپ را نمی‌فهمد از این موضع خود عقب‌نشینی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال در مسیر تقویت خود به دنبال جذب سامان قدوس بود که به واسطه پیشنهاد بالای این بازیکن رد شد.
به نظر می‌رسد دو بازیکن تیم ملی والیبال ایران که قرار بود در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر نباشند از تصمیم خود عقب نشینی کرده‌اند.
رئیس هیات فوتبال استان خوزستان از باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان بازدید کرد.
منابع فلسطینی با اشاره به ضربات سخت مقاومت فلسطینی علیه اشغالگران از عقب‌نشینی جزئی ارتش صهیونیستی از جنین خبر دادند که طی آن یک صهیونیست به هلاکت رسیده و شماری دیگر زخمی شدند.
منابع فلسطینی با اشاره به ضربات سخت مقاومت فلسطینی علیه اشغالگران از عقب‌نشینی جزئی ارتش صهیونیستی از جنین خبر دادند که طی آن یک صهیونیست به هلاکت رسیده و شماری دیگر زخمی شدند.
معاون وزیر خارجه سوریه در بیستمین نشست آستانه اعلام کرد که تنها راه برقراری روابط میان ترکیه و سوریه، عقب‌نشینی نیروهای ترکیه از اراضی سوریه است.
با اینکه رسانه‌های دولت ادعا کرده بودند وزیر پیشین خارجه، در قرارداد‌های انرژی، زنگنه را خائن خوانده است، (و ظریف آن را تکذیب کرد) روزنامه دولت روایت دیگری از آن منتشر کرد.
پکن با وجود اختلاف‌هایش با واشنگتن اعلام کرد که با بازگشت امریکا به یونسکو مخالفت نخواهد کرد. به گفته سفیر چین در یونسکو، کشورش آماده همکاری با همه کشور‌های عضو این سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ازجمله امریکا خواهد بود.
یک سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی گفت که لفاظی‌های اخیر رئیس ستاد ارتش این رژیم درباره ایران و محور مقاومت، به معنای آمادگی تل آویو برای جنگ علیه ایران یا حمله به لبنان نیست.
رئیس ستاد نیروهای مسلح گفت: عقب‌نشینی فرارگونه آمریکا از افغانستان و عراق و فرسودگی ارتش آمریکا را مشاهده کردیم و آمریکا نسبت به قبل ضعیف‌تر شده است.
رئیس ستاد نیروهای مسلح گفت: عقب‌نشینی فرارگونه آمریکا از افغانستان و عراق و فرسودگی ارتش آمریکا را مشاهده کردیم و آمریکا نسبت به قبل ضعیف‌تر شده است.
با انتقاد بازیکنان و اعضای تیم چلسی، عضو تیم پزشکی پس از 7 ماه دوباره به رختکن این تیم بازگشت.
مربی تیم ملی فوتبال ایران نسبت به صحبت‌هایش در پایان داربی واکنش نشان داد.
از همه مراجع دینی، فرهنگی و اجتماعی تقاضا دارد با حضور مسئولانه خود در میدان، تبیین این موضوع حساس را بر خود فرض دانسته و باب گفتگوی مثبت در امر حجاب را برای همه طیف‌های نیازمند به بهره‌های فکری و ذهنی بیش از پیش باز نمایند.
یک روز پس از انتشار خبر برگزاری کلاس‌های غیرحضوری دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی پس از تعطیلات نوروز، این دانشگاه با انتشار اطلاعیه‌ای از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد.
تیم دیوی، مدیر کل بی‌بی‌سی، تایید کرد که خواهان بازگشت هرچه سریع‌تر گری لینه‌کر است.
وزارت ارتباطات در زمینه مطالب منتشر شده از قول وزیر ارتباطات درباره سیم کارت گردشگری اعلام کرد: برای گردشگران خارجی که مدت کوتاهی به ایران سفر می‌کنند و دایره ارتباطات آن‌ها با هموطنان خودشان در سکو‌هایی است که مطابق مقررات داخلی ما، آن سکو‌ها دچار محدودیت‌هایی است، درخواست‌هایی مطرح شده است که سیم‌کارت‌های گردشگریِ زمان‌دار که تفاوت آن دسترسی به چند سکوی خاص است، اختصاص داده و پس از خروج گردشگر، آن سیم‌کارت منقضی شود.
بررسی‌ها نشان می‌دهد، قانون جوانی جمعیت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تنها ۷۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد. ابراهیم رئیسی و یاران تیم اقتصادی‌اش سال گذشته برای اجرای این قانون، اعتبار ۱۲هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته بودند.
نماینده مردم تهران در واکنش به انتقادات از درخواست او برای تسریع در اعدام گفت:من چیز دیگری می‌گویم و از آن استنباط دیگری برداشت می‌شود. مدنظر من کسانی بوده‌اند که محاربه کرده‌اند که حکم آنها نهایتا مشخص است.
مدافع اسبق پرتغال اظهارنظری که از سوی وی باعث ایجاد حاشیه در خصوص کریس رونالدو شده بود را تصحیح کرد.
آرسن ونگر از عقب نشینی فیفا از طرح برگزاری جام جهانی هر دو سال یک بار خبر داد.
کمتر از ۲۴ ساعت پس از اعتراضات خشونت‌آمیز در گوانگژو، مقامات حداقل در هفت منطقه از مراکز تولیدی در شمال هنگ‌کنگ گفتند، در حال لغو قرنطینه‌های موقت هستند. یک منطقه اعلام کرد، اجازه می‌دهد کلاس‌های حضوری در مدارس از سر گرفته و رستوران‌ها و سایر مشاغل از جمله سینما‌ها بازگشایی شوند.
با گذشت بیش از دو هفته که نیروهای روسی مجبور به عقب‌‌نشینی از شهر خرسون شدند، نیروهای ویژه اوکراین اکنون در حال نبرد با روس‌‌ها در جزایر و باتلاق‌‌های جنوب غربی هستند و سعی می‌کنند آنها را از یک شبه‌‌جزیره استراتژیک حیاتی در دهانه رودخانه دنیپرو بیرون برانند. اینجا جایی است که به دریای سیاه می‌‌رسد.
دولت جدید انگلیس از برنامه دولت پیشین در ارتباط با انتقال سفارت لندن از تل آویو به قدس اشغالی عقب نشینی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ