دبیر کل ناتو از روسیه خواست تا قرارداد صادرات غلات از بنادر اوکراین را تمدید نماید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل ناتو امروز در کنفرانس مطبوعاتی نشست سران ناتو در لیتوانی ادعا کرد: تا زمانیکه لازم باشد در کنار اوکراین خواهیم بود!
دبیر کل ناتو اعلام کرد که اعضای این ائتلاف نظامی موافق پیوستن اوکراین به آن هستند.
نشست دو روزه سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) از دقایقی پیش در شهر ویلینیوس به میزبانی پایتخت لیتوانی آغاز شد.
دبیر کل ناتو ادعایی قابل تامل در خصوص مداخله نکردن در امور داخلی روسیه مطرح کرد.
رییس‌جمهور ترکیه و دبیرکل ناتو امروز درباره درباره آخرین تحولات روسیه و عضویت سوئد در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی رایزنی کردند.
«ینس استولتنبرگ» با بیان اینکه روسیه حق ندارد با گسترش ناتو مخالفت کند، گفت همه متحدان موافق پیوستن اوکراین به ناتو هستند و بهتر است اردوغان بداند که الحاق سوئد به نفع این ائتلاف نظامی است.
دبیر کل ناتو مدعی شد که روسیه توافق‌های بین‌المللی ضامن امنیت جهانی را زیر پا می‌گذارد.
دبیرکل ناتو مدعی شد که روسیه امنیت اروپا را به خطر می اندازد و وظیفه ناتو مقابله با این موضوع است!
دبیر کل ناتو در اظهاراتی ادعایی روسیه را عامل تشدید بحران کنونی در اوکراین دانست.
دبیر کل ناتو به رغم جنگ افروزی های مدام اعضای این ائتلاف مدعی شد که ناتو تنها از حق اوکراین برای دفاع از خود حمایت می کند.
دبیر کل ناتو معتقد است حضور بالون چینی در آسمان آمریکا موید افزایش توان اطلاعاتی چین و روسیه است.
دبیرکل ناتو در مصاحبه هایی با تکرار ادعای بی اساس محور غرب درباره درخواست کمک روسیه از ایران در عملیات ویژه نظامی مسکو ادعا کرد: تانک‌ها تغییر بزرگی را در جنگ اوکراین ایجاد خواهند کرد.
دبیرکل ناتو امروز (پنجشنبه) ضمن ادعای اینکه "احتمالا روسیه حملات جدیدی علیه اوکراین انجام خواهد داد"، گفت که افزایش حمایت‌های نظامی از کی‌یف "مهم" است.
ینس استولتنبرگ دبیر کل ناتو که حملات اخیر اوکراین به تاسیسات نظامی در روسیه را کاملا قانونی می‌داند اعتقاد دارد پوتین در تلاش است تا زمستان را به سلاحی علیه مردم غیرنظامی تبدیل کند، این حمله به تاسیسات نظامی با تلفات در میان غیر نظامیان نیست، بلکه یک حمله گسترده به مردم غیر نظامی است؛ زیرا میلیون‌ها اوکراینی از خدمات ضروری حیاتی محروم می‌شوند.
دبیرکل ناتو امروز در مصاحبه ای تصریح کرد: روسیه هیچ نشانه‌ای از تسلیم شدن از خود نشان نمی‌دهد.
دبیرکل ناتو در دومین روز از کنفرانس امنیتی برلین پیرامون عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین گفت: نباید روسیه را دست‌کم بگیریم.
دبیرکل ناتو ادعا کرد که کشورهای غربی خود را متعهد به تداوم حمایت از اوکراین می دانند.
سه‌شنبه شب دو فروند موشک به روستای مرزی پسوودوف واقع در شهر لوبلین لهستان در نزدیکی مرز اوکراین اصابت کرد و دو شهروند لهستانی کشته شدند. ولودیمیر زلنسکی طی یک سخنرانی تلویزیونی گفت: مطمئنم که این موشک ما نیست. براساس گزارش‌های ارتش اوکراین، یقین دارم که این موشک برای روسیه بود. این در حالی است که ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو چهارشنبه در کنفرانسی مطبوعاتی درباره موشک اصابت کرده به خاک لهستان اظهار کرد: ممکن است که این موشک توسط سامانه‌های پدافند هوایی اوکراین شلیک شده باشد.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی امروز در سخنانی تصریح کرد: نباید اشتباه کنیم و روسیه را دست کم بگیریم.
«ینس استولتنبرگ»، دبیرکل ناتو هشدار داده است که نباید توان نظامی روسیه را دست کم بگیریم.
ینس استولتنبرگ که در یک کنفرانس امنیتی در برلین حضور داشت گفت پاسخ حملات پهپادی اخیر از سوی روسیه به اوکراین این است که متحدان غربی سامانه‌های پدافند هوایی به اوکراین تحویل بدهند.
ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو اعلام کرد، سلاح‌های اخلالگر سیگنال پهپاد (که به اوکراین داده می‌شود) به کی‌یف کمک می‌کند با پهپاد‌های ساخته روسیه و ایران مقابله کند.
استولتنبرگ در ادامه افزود، ناتو با «نگرانی شدید» گزارش‌های دریای بالتیک در مورد بروز نشتی در خطوط لوله گاز نورد استریم روسیه را دنبال می‌کند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در واکنش به اظهارات «ینس استولتنبرگ» تصریح کرد: ناتو در صدد مقابله با منافع روسیه در قطب شمال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ