اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلایق، اولویت‌ها، ترس‌ها، ارزش‌ها و بسیاری از عوامل دیگر در انتخاب افراد و توانایی همسویی و هماهنگی‌شان با دیگران تاثیرگذار است. اما مساله مهم پیشگیری از افروخته‌شدن شعله آغازین درگیری‌های بی‌فرجام است.
رئیس اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا فراجا گفت: اکثر افراد در زمان خرید، کارت بانکی و رمز خود را در اختیار فروشنده قرار می‌دهند و به راحتی طعمه اسکیمر می‌شوند.
برای کاهش احتمال ابتلا به سینوزیت یا تسکین علائم اولیه سینوزیت، تخلیه مجرای بینی و پاک نگه داشتن آن‌ها مهم است. یکی از راه‌های انجام این کار نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز است، زیرا هیدراتاسیون مناسب به نازک و شل نگه داشتن مخاط کمک می‌کند.
مصرف پروتئین حیوانی را کاهش دهید. پروتئین حیوانی می‌تواند خطر ابتلا به سنگ را افزایش دهد.
آلوی ژاپنی که با نام زردآلو ژاپنی نیز شناخته می‌شود در ژاپن به طور سنتی "ume" نامیده می‌شود.
برخی از ویتامین‌ها و مواد معدنی به تولید رنگدانه (ملانین) در فولیکول‌های مو کمک می‌کنند. لذا به منظور حفظ رنگ طبیعی موها باید به میزان کافی از این مواد مغذی مصرف کنید.
با وجود اینکه هیچ مکملی جایگزین سبک زندگی سالم، رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم نیست، اما این پژوهش نشان داد که اگر در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ هستید، ویتامین D در کاهش خطر ابتلا به این بیماری اثربخشی قابل‌قبولی دارد. اما این موضوع بدین معنا نیست که یک قرص بخورید و رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش روزانه را کنار بگذارید.
شواهد علمی زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد رفت‌وآمد‌های فعال مانند دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی بر سلامت کلی از جمله کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی‌عروقی، سرطان، مرگ‌ومیر به هر علتی و بهبود سلامت روان تاثیر مثبت می‌گذارد؛ با این حال مکانیسم دقیقی که به واسطه آن رفت و آمد فعال بر نتایج سلامتی تاثیر می‌گذارد، هنوز مشخص نشده است.
این پزشک متخصص با بیان اینکه افراد مبتلا به کبد چرب علائمی مانند خستگی و ضعف بدنی ،بی حوصلگی ،درد عضلانی و رفلاکس دارند گفت: کبد چرب ممکن است منجر به بیماری های متابولیکی گردد.
بسیاری از ما در مورد سنگ کلیه و درد‌هایی که می‌تواند ایجاد کند، شنیده‌ایم، اما همه نمی‌دانند سنگ کلیه دقیقاً چیست، چرا برخی از افراد به آن مبتلا می‌شوند و این سنگ‌ها چگونه از بین می‌روند؟
«تعطیلی شنبه‌ها به‌جای پنج‌شنبه‌ها و بهره‌مندی تمامی نیرو‌های کار اعم از دولتی و بخش خصوصی، مطالبه بخشی از فعالان اقتصادی و مردم از مجلس است. با ارائه اصلاحیه‌ای بر لایحه دولت به کمیسیون اجتماعی، پیگیر هردو مطالبه هستم. این امر به بهره‌وری، ارتباطات بین‌المللی و عدالت، کمک خواهد کرد.»
وقتی در فضای باز، به‌ویژه در پارک و بوستان، ورزش کنید، احتمال اینکه زمان تحرک‌تان طولانی‌تر شود، بسیار زیاد است. اما ورزش در هوای بسته باشگاه یا منزل ممکن است کسالت‌آور باشد و به اندازه کافی ورزش نکنید. درضمن اگر هنگام ورزش، لذت بیشتری ببرید، وضعیت روحی و سلامت ذهن‌تان بهبود می‌یابد و از لحظات پرتحرک‌تان لذت فراوانی می‌برید.
سرخارگل گیاهی علفی و چند ساله از تیره کاسنی است که ارتفاع آن حداکثر به یک تا ۱.۵ متر می‌رسد. برگ‎های پایین ساقه تخم‌مرغی تا نیزه‎ای شکل هستند که به حداکثر ۳۰ سانتی‎متر می‌رسد. ساقه از انشعابات فراوانی برخوردار بوده و دارای بذر‌های زبر و خشن است
غذاهای غنی از فیبر مثل میوه ها، سبزیجات و غلات کامل و سبوس دار همگی به بهبود کارکرد روده کمک می‌کنند. اگر روده حساسی دارید، از خوردن میوه‌هایی با فروکتوز بالا مثل سیب، گلابی و هندوانه پرهیز کنید که می‌توانند باعث نفخ شوند.
اکثر افراد تصور می‌کنند که یبوست به معنی نداشتن حرکات مکرر و کافی روده است. در واقع یبوست، حالتی بسیار پیچیده و ظریف است که با طیفی از علایم ناشناخته همراه است.
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده خاطرنشان کرد: کلید دریافت بیشترین بهره از میوه‌ها و سبزیجات جایگزینی آن‌ها با غذا‌های پرکالری است. این مواد غذایی بسیاری از مواد مغذی ضروری را فراهم می‌کنند و در عین حال دارای مقادیر کمی چربی، کالری و سدیم هستند.
برخی از ویتامین‌ها و مواد معدنی به تولید رنگدانه (ملانین) در فولیکول‌های مو کمک می‌کنند؛ لذا به منظور حفظ رنگ طبیعی مو‌ها باید به میزان کافی از این مواد مغذی مصرف کنید.
سنگ کلیه می‌تواند باعث انسداد در دستگاه ادراری شود و درد شدیدی ایجاد کند. در برخی افراد سنگ استروویت (این سنگ زاویه‌دار و از سنگ کلسیمی بزرگ‌تر و خطرناک‌تر است) بر اثر عفونت‌های مزمن دستگاه ادراری ایجاد می‌شود. این پدیده در زنان بیشتر از مردان شیوع دارد.
فقر، نژاد و قومیت، جنسیت، تحصیلات والدین، ساختار خانواده و موقعیت منطقه‌ای عوامل مهمی در خطر مرگ و میر جوانان آمریکایی هستند به طوری که کسانی که در ایالت‌های جنوبی امریکا زندگی می‌کنند با خطر بیش‌تری برای مرگ زودهنگام مواجه هستند.
به طور گسترده‌ای روشن شده که ارتباطات اجتماعی ضعیف مانند شبکه‌های ارتباطی کوچک، تعاملات کم و تنهایی عوامل خطرزای قابل تغییر برای زوال شناختی است.
سعید حسینی متخصص علوم تغذیه گفت: غذا‌ها باید به طور کامل پخته شوند و اصلا حالت نیم‌پز نداشته باشند. به طور مثل تخم مرغ به عنوان بهترین گزینه برای تغذیه کودکان در مدرسه که انرژی و مواد غذایی بسیار بالایی دارد، باید حتما کامل آب پز شود و اصلا نباید آن را به حالت عسلی و نیم پز به دانش اموزان داد تا در مدرسه بخورند.
تعداد مطلق افراد در یک کشور مهم‌ترین عامل نیست. در عوض، این نرخ رشد یا کاهش جمعیت آن است که کلید چشم انداز آینده یک کشور است. این امر تعیین می‌کند که اوضاع با چه سرعتی در حال تغییر است. در تعدادی از کشورها، به ویژه در جنوب آفریقا جنوبی (یکی از پنج منطقه تعریف شده توسط سازمان ملل متحد) نرخ باروری واقعا کاهش یافته و استفاده از روش‌های پیشگیری از بارداری در حال افزایش است.
رژیمی برای پیشگیری از عود مجدد سنگ کلیه
مدیر نظارت بر بورس‌ها سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به تغییر فصلی و متقارن دامنه نوسان تا سقف ۱۰ درصد اشاره کرد و گفت: طرح پیشنهادی نیازمند مصوبه هیات مدیره سازمان بورس است و بعد از آن پیاده‌سازی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ