صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم با نماد پالایش که دومین صندوق ETF واگذار شده توسط دولت می باشد، امروز مجمع خود را برگزار کرد. پالایش یکم چقدر سود تقسیم کرد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون  نرخ دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ایران، پیش بینی بورس فردا | خبرهای خوش برای بازار سهام، پیش بینی قیمت سکه | جسارت خریداران سکه از چه قیمتی گذشت؟، ترین‌های بورس ایران ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک، سیگنال مثبت به بازار سرمایه | این افراد باید مالیات دهند، در روزهای آینده پالایش یکم رشد بیشتری خواهد کرد یا دارایکم؟، قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون  نرخ دلار در آخرین روز هفته کاهشی شد، قیمت این خودرو به ۶۴۰ میلیون تومان رسید، افزایش سرمایه فملی در چه مرحله‌ای است؟، خبر بد برای اقتصاد انگلیس، کدام خودروسوار‌ها باید مالیات پرداخت کنند؟، هر اونس طلا چند دلار شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱ مجمع دو صندوق پالایشی یکم و دارا یکم برگزار شد و حال با اطلاعیه منتشره در سامانه کدال برای دومین بار نماد پالایش مجمع برگزار می کند. تاریخ مجمع پالایش چه زمانی است؟
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، کدام سکه بالای ۱۵۰ درصد بازدهی داشت؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، پیش ‌بینی | هدف بعدی شاخص بورس کجاست؟، خریداران پژو ۲۰۷ از بورس‌کالا چقدر سود کردند؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید، دو خبر مهم برای سهامداران خودرو، مجمع پاسا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، عملکرد بازارگردان پالایش یکم چگونه بود؟ | صدای سهامدار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، کدام سکه بالای ۱۵۰ درصد بازدهی داشت؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، پیش ‌بینی | هدف بعدی شاخص بورس کجاست؟، خریداران پژو ۲۰۷ از بورس‌کالا چقدر سود کردند؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید، دو خبر مهم برای سهامداران خودرو، مجمع پاسا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، عملکرد بازارگردان پالایش یکم چگونه بود؟ | صدای سهامدار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
از فردا ۲۴ آبان ماه طبق اصلاحیه پیشنهادی سازمان بورس که بعد از تصویب در هیات دولت در اساسنامه صندوق پالایش یکم انجام شد، فعالیت بازارگردانی صندوق پالایش یکم آغاز می‌شود.
امروز مطالبی همچون سکه چقدر ارزان شد؟، کاهش قیمت دلار به کانال ۳۳ هزار تومانی، ۲ خبر مثبت برای سهامداران فولاد، پالایش ۱۲ هزار تومان را می‌بیند؟،  بهای بیت کوین به یک میلیون دلار می‌رسد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دو صندوق پالایشی یکم و دارایکم که این روزها بر مدار سبز قرار گرفته اند قرار است به مجمع بروند تا بازارگردان های خود را انتخاب کنند. این مجامع کی برگزار می شوند؟
جلسه هم‌فکری مدیران ارشد سازمان بورس و صندوق‌های دارا یکم و پالایشی یکم در راستای اجرایی شدن مصوبات هیئت دولت در اسرع وقت، برگزار شد.
به گفته مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، تغییر مدیریت غیرفعال به مدیریت فعال، افزوده شدن رکن بازارگردان و امکان‌پذیر شدن ورود دارنده واحدهای ممتاز جدید، سه اصلاح مهم در مصوبه هیئت دولت در اساسنامه صندوق‌های پالایشی یکم و دارا یکم بوده است.
مصوبه هیأت دولت برای اصلاح اساسنامه صندوق‌های پالایشی یکم و دارا یکم ابلاغ شد.
امروز مطالبی همچون جزئیات افزایش قیمت دلار و یورو در بازار امروز، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، چند نکته درباره تغییر اساسنامه پالایشی یکم و دارایکم، مجمع کدام نماد‌ها در هفته آخر شهریور برگزار می‌شود؟، نماد‌هایی که امروز افشای الف و ب خوردند!، اتریوم ۳ هزار دلاری می‌شود، پیش بینی بورس از نگاه کارشناسان بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پنجمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
امروز مطالبی همچون اتریوم ۳ هزار دلاری می‌شود، قیمت سکه به کانال ۱۴ میلیون تومان افزایش یافت، تداوم افزایش قیمت دلار و یورو، سودسازترین نماد‌های امروز، مجمع ومشان ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، دولت چقدر اوراق در بورس فروخت؟، خبر مهم برای پالایشی یکم و دارایکم؛ اتریوم ۳ هزار دلاری می‌شود؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اصلاحات اساسنامه صندوق‌های دارا یکم و پالایشی یکم به تصویب هیئت دولت رسید.
پالایشی یکم و دارایکم دو صندوقی بودند که دولت قبل به منظور تامین بخشی از بودجه خود و فروش سهام در اختیار خود آن ها را به مردم عرضه کرد. دو نمادی که کمتر روزی از معاملات توانستند در قیمت های فروخته شده معامله شوند! دولت فعلی تصمیم به بهبود وضعیت این دو صندوق گرفته است!
جلسه هیئت رئیسه فدراسیون اسکیت با حضور اعضا برگزار شد.
مهاجم باتجربه استقلال می‌تواند تیمش را در مصاف با سپاهان در هفته نخست لیگ برتر همراهی کند.
علی اصغر مجرد بعد از ماه ها مصدومیت آماده بازی برای تیم ملی است.
مدیر امور حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به آثار مالی و خسارت های قرارداد ویلموتس برای فدراسیون فوتبال، سونامی کمترین توصیف برای این قرارداد و بحران های ناشی از آن می باشد.
رییس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت درباره سبد واکسیناسیون کرونا در ایران، اظهار کرد: سه واکسن با پلتفرم ویروس غیرفعال شده شامل واکسن‌های برکت، فخرا و سینوفارم است. همچنین چهار واکسن با پلتفرم پروتئین نوترکیب شامل واکسن پاستوکووک، کووپارس، اسپایکوژن و نورا در سبد واکسیناسیون ایران قرار دارند. در واقع به طور کلی ۷ نوع واکسن در مراکز در اختیار مردم است.
بررسی نظام مالیاتی کشورهای توسعه‌یافته بیانگر آن است که اولین اقدام جهت مبارزه با تقلب مالیاتی، طراحی و اجرای برنامه «مدیریت ریسک تمکین مالیاتی» است.
معمولا افسردگی در کودکان در قالب‌های مختلف بروز پیدا می‌کند به عنوان مثال می‌توان در کودکی که انرژی و جنب و جوش لازم کودکی را ندارد، ساکت و منزوی است و در برخورد با افراد مختلف بیش از حد احساس خجالت می‌کند ریشه‌های افسردگی را پیدا کرد، اما همیشه افسردگی خود را با چهره غمگین نشان نمی‌دهد، گاهی ریشه‌های افسردگی را باید در بیش فعالی، خشونت و عصبانیت پیدا کرد.
ارزش سهام عدالت امروز با رشد نماد‌های بانکی و خودرویی و با توجه به افت ۰.۳۱ شاخص کل، کاهش ۰.۲ را تجربه کرد.
محمود اولاد کارشناس بازار مسکن در مورد راهکار اساسی برای کنترل بازار اجاره‌بها، عنوان کرد: از زمانیکه ساخت و ساز‌ها در شهر‌ها از به لحاظ معماری به اشباع رسید، این موضوع همراه با افزایش قیمت‌ها و بالا رفتن تورم شد، در سوی مقابل درآمد خانوار‌ها با کاهش شدیدی روبرو شد و همین موضوع موجبات آن را فراهم آورد که در بحث مسکن برای مردم مشکلات زیادی ایجاد شود، بنابراین تا زمانیکه دولت علت‌های اصلی این موضوع یعنی کنترل شاخص‌های اقتصاد کلان را در دستور کار خود قرار ندهد، راه‌حل‌هایی که در شرایط عادی بهترین گزینه‌ها برای کنترل بازار باشند، در چنین شرایطی جواب نخواهند داد و بازار سروسامان نخواهد گرفت، بنابراین دولت برای کنترل بازار مسکن باید، وضعیت اقتصاد کلان را درست کند و تا زمانیکه این مسئله انجام نشود، راهکار‌هایی که برای مدیریت و تعادل در بازار به کار گرفته می‌شود، به هیچ عنوان جوابگو نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ