استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان، از نمایش تیمش و برتری 0-4 در خانه دینامو زاگرب رضایت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه خرید نجومی و بالای 100 میلیون یورویی بارسلونا هیچ سودی برای این باشگاه نداشتند و ارزش پولی که برایشان هزینه شده بود را ثابت نکردند.
استفانو پیولی با وجود اینکه تور امریکا را بدون برد پشت سر می گذارد اما نسبت به تیمش امیدوار است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان این که هیچ پولی در این باشگاه نیست که بتوانند با آن بازیکن جدید بگیرند، گفت: در مدیریت گذشته قرارداد ۳ میلیاردی یک بازیکن را ۱۵ میلیارد بسته‌اند!
استفانو پیولی، مربی میلان فاش کرد که با پائولو مالدینی جر و بحث داشته و تاکید کرد فروش ساندرو تونالی به نیوکسل برای همه طرف‌های معامله خوب بوده است.
وکیل علیرضا بیرانوند: یرانوند فقط گفت پول من را بدهید. و من پول اضافه نمی‌خواهم و فقط پول خود قرارداد من را بدهید. چرا پولی که گلر ذخیره تیم‌های دیگر می‌گیرد از بیرانوند بیشتر است؟/ عشق و علاقه کشک است و این صحبت‌ها برای دهه ۶۰ است. شما وضعیت زندگی و دخل و خرج را می‌بینید!/ ما هیچ مذاکره ای با استقلال قبل از فسخ قرارداد نکردیم
علیقلی‌خان مخبرالدوله که آن زمان وزیر تلگراف دولت قاجار بود، با کسب اجازه از ناصرالدین شاه و برای تشویق و آشنایی مردم به تلگراف دستور داد تا همه به مدت چند روز به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ پولی از تلگراف‌خانه استفاده کنند.
رییس کل بانک مرکزی در سی‌امین همایش سیاست‌های پولی و ارزی با اشاره به اهمیت تثبیت اقتصادی گفت: برخی به بازار غیررسمی به غلط بازار آزاد می‌گویند در حالی که هیچ بازاری بدون مقررات، تنظیم‌گری و شفافیت، نهاد بازار تلقی نمی‌شود. بازار ارز آزاد دنیا فارکس است که پر از مقررات است و هیچکس نمی‌تواند پول قاچاق در آن معامله کند اینطور نیست که شناسایی صورت نگیرد و معلوم نباشد چه پول‌هایی با چه نشانی و توسط چه طرفینی معامله می‌شود.
استفانو پیولی، سرمربی میلان می‌گوید از اینکه دیگر زلاتان ایبراهیموویچ را در تیمش ندارد، غمگین است.
استفانو پیولی، مربی میلان، در نشست خبری خود درباره تمدید قرارداد لیائو حرف زد و هم‌چنین با ارزیابی فصلی که میلان پشت سر گذاشت، به آن نمره داد.
موسی غنی نژاد، اقتصاددان در مناظره با علی علیزاده: لیبرالیسم به معنای بی بند و باری نیست / لیبرالیسم در ایران شوخی است؛ چطور می‌گویید لیبرالیسم ایران را بدبخت کرده؟ / لیبرالیسم یعنی دولت به همه دستور ندهد، یعنی حکومت قانون؛ در این مملکت قانون کجاست؟ حتی فرهنگ ماهم دستوری است / زبان ایدئولوژیک یعنی به شب می‌گویید روز و هیچ ابایی ندارید / اسم آزادی مانند جن و بسم‌الله است؛ وقتی از آزادی صحبت می‌شود می‌گویند بحث سیاسی شد، از اقتصاد حرف بزنید / آن‌هایی که به کانادا رفتند سرمایه‌دار نبودند رانت‌خوار بودند / دولت پول نفت را به جای مالیات خرج می‌کند؛ پولی که برای مردم است
بازیکن تیم ملی هاکی دختران ایران گفت: ما هیچ پولی بابت مسابقات دریافت نمی‌کنیم. قول پاداش داده اند، اما هنوز خبری نشده است.
صدای ضبط شده نیم ساعته از واسطه‌ای که فرآیند احراز صلاحیت‌های پولی را شرح می‌دهد به دستم رسید. این فرد توضیح می‌دهد که صلاحیت یک نماینده که در مجالس هفتم و دهم حضور داشته از این طریق احراز شده است. هر چند سخنگوی دستگاه قضا اظهار کردند که هیچ کدام از این افراد با شورای نگهبان ارتباطی نداشتند، اما هرگز در این زمینه شفاف‌سازی نشد.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
حفظ ارزش پول افغانستان در برابر دلار، در حالی است که این کشور در اختیار طالبان است و فردی بدون هیچ گونه تحصیلات دانشگاهی و تخصص اقتصادی، رئیس بانک مرکزی افغانستان است و زمانی که به این سمت رسید، گفته می شد که تنها سابقه مالی و پولی وی این بود که پول های رئیس طالبان را برای او نگه می داشته است!
این مهاجم هلندی هیچ پولی را به عنوان مازاد دریافتی به پرسپولیس بازپس نداده و همین مساله سو نیت اورا برجسته می‌کند. گفته می‌شود او با پشتوانه تصمیمات سیاسی کشورش علیه ایران، تهران را ترک کرده و نگران غرامت تعیین شده توسط فیفا هم نیست!
دختر ۱۴ ساله‌ گفت: به محل قرار با سروش رفتم او طلا‌ها را از من گرفت تا بفروشد، اما بعد از آن دیگر او را ندیدم. من که طلا‌ها را دزدیده و از خانه فرار کرده بودم، ترسیدم به خانه برگردم. از طرفی، چون جایی برای ماندن نداشتم و هیچ پولی هم برایم نمانده بود شروع به تکدی‌گری کردم تا خرج زندگی‌ام را به‌دست آورم و شب‌ها در پارک می‌خوابیدم.
مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر این که هیچ پولی در حساب این باشگاه نیست گفت: یک ماه سخت را در پیش داریم که باید بتوانیم منابع مالی را تامین کنیم.
در این اصلاح قانون وظایفی بر عهده بانک مرکزی گذاشته شده که به هیج عنوان اصولا به وظایف ذاتی این نهاد ارتباط ندارد، رشد اقتصادی ۸ درصدی مرتبط به وزارت اقتصاد است، نه سیاست گذار پولی کشور، در مقابل کنترل تورم که ابزار‌های آن در دست بانک مرکزی است، هیچ اشاره به آن‌ها نشده است، از سوی دیگر شورای فقهی در این اصلاح قانون قدرت زیادی گرفته و در مسائلی که هیچگونه جنبه شرعی ندارد و مرتبط به سیاست گذاری‌های پولی است، شورای فقهی دارای اختیار است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، امیدوار است که تیمش از شکست چلسی برابر دینامو زاگرب درس گرفته باشد.
نظر باشگاه این بود که مطهری طلب خود را ببخشد و هیچ پولی برای فصل جدید از استقلال نگیرد و به پرسپولیس هم نرود
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: در اربعین شهرداری تهران تنها خدمات‌رسانی می‌کند و هیچ‌گونه هزینه‌کرد برای احداث فضایی خاص در این زمینه نخواهد داشت.
معاون باشگاه استقلال در مصاحبه با خبرنگاران تاکید کرد صدا وسیما برخلاف ادعای امروز هیچ پولی به باشگاه‌ها پرداخت نکرده است.
عملیات اجرایی پروژۀ فیبرنوری ایرانسل در نیشابور آغاز شد.
میرزایی نظام پول- طلا را متناسب با نظام اقتصادی و احکام مالی اسلام دانست و گفت: حذف ربا تنها در شرایط ثبات بلندمدت ارزش پول امکان پذیر است. نظام پول- طلا موجب توزیع ثروت و تخصیص عادلانه منابع پولی کشور می‌شود و رانت نامشروع خلق پول از هیچ را بلاموضوع می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ