یوونتوس در شبی که در نیمه اول نمایش وحشتناکی داشت، در نهایت 3-4 مغلوب بنفیکا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که واشنگتن در حال فرو رفتن در اعماق جنگ با روسیه است و انتظار دارد که جنگ اوکراین مدت زمانی طولانی ادامه پیدا کند.
دارنده مدال طلای المپیک از وضعیت مجموعه آزادی انتقاد کرد.
دارنده مدال طلای المپیک از وضعیت مجموعه آزادی انتقاد کرد.
آبروریزی خواهرزاده معاون وزیر در دوی زنان جهان
در دیدار دوستانه امروز منچستریونایتد و رئال مادرید، هری مگوایر، کاپیتان سابق شیاطین سرخ به محض ورود به زمین از طرف هواداران هو شد.
علی‌رغم جسارت مدیران بله، اما اتفاقی که در رابطه با مساله انتشار محتوای گروه‌های بله افتاده است، خدشه‌دار شدن اعتماد کاربر است. هرچند محتوا مرتبط با گروه‌های عمومی است، اما همچنان این ذهنیت از سوی کاربران ایرانی پیام‌رسان‌های داخلی وجود دارد که محتوای چت‌های خصوصی نیز زیر ذره‌بین خواهد بود. با وجود غیرواقعی بودن این گزاره و نقض حریم خصوصی، اما این انتشار تصویر صفحه مانیتور می‌تواند ذهنیت کاربران پیام‌رسان‌های ایرانی را هم به سمت یک گزاره غیرواقعی سوق دهد.
النصر برای فرار از محرومیت فیفا در مورد خرید بازیکن، تعهد داده است که هر چه سریعتر بدهی خود به لستر را پرداخت کند.
رکابزن ۴۸ ساله ایران پس از بازگشت به تیم ملی با انتقاد از کارشکنی برخی از اهالی این رشته و تبعات برخی از ایمیل‌ها، از نبود تجهیزات مدرن گلایه کرد.
سه موشک تازه ساخت که از یک بمب افکن راهبردی Tu-۹۵MS شلیک شده و به سمت اوکراین هدف گرفته شده بود، پس از خرابی در دریای خزر سقوط کرد.
تیم ملی فوتسال زنان ایران در شرایطی باورنکردنی در تورنمنت نوروزگاه که پیش از سال جدید برگزار شد، شرکت نموده است.
در شرایطی که تا یک ماه دیگر چند تیم فوتسال از کشورهای دیگر به ایران سفر می کنند، تیم ملی فوتسال ایران تا آستانه اخراج از هتل پیش رفت و اردوی تیم جوانان تعطیل شد!
این هواپیما به اسم اِی-۵۰ متعلق به شرکت "بری‌یف" (Beriev) قابلیت فرماندهی و کنترل و توانایی ردیابی حداکثر ۶۰ هدف در زمان را دارد.
کیفیت پخش زنده دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و زنیت صدای روس‌ها در آورد و حتی یک شبکه تلویزیونی درخواست کرد این اتفاق برای بازی دوستانه تیم‌های ایران و روسیه تکرار نشود!
کیفیت پخش زنده دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و زنیت صدای روس‌ها در آورد و حتی یک شبکه تلویزیونی درخواست کرد این اتفاق برای بازی دوستانه تیم‌های ایران و روسیه تکرار نشود!
آبروریزی آث‌میلان؛ خوردن ۵گل در سن‌سیرو
رسانه اروپایی وردآف والی نوشت که عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران در جریان بازی لیگ والیبال ایران به بازیکن خود حمله کرد.
رئیس سابق باشگاه اسپانیول به شدت از تعلیق محرومیت روبرت لواندوفسکی عصبانی است و گفت اگر حقایق را بگوید، شاید زندانی شود.
اقدامی که «ریکاردو ساپینتو» سرمربی استقلال در دیدار با تیم هوادار انجام شد، حالا به سوژه رسانه‌های ورزشی چند کشور تبدیل شده است و از آن به عنوان یک رسوایی یاد می‌شود.
برایتون در شب گل به خودی های بازیکنان چلسی، 1-4 موفق به غلبه بر این تیم شد.
علی اکبر هاشمی جواهری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی عامل اصلی ناکامی‌های فوتبال این استان را مدیریت احسان اصولی می‌داند.
علی اکبر هاشمی جواهری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی عامل اصلی ناکامی‌های فوتبال این استان را مدیریت احسان اصولی می‌داند.
برخلاف عرف معمول و مرسوم، جواد خیابانی، مجری این برنامه، از پیش‌کسوتان فوتبال که اتفاقا تعدادشان هم زیاد بود خواست روی استیج بیایند و با کاپ جام جهانی عکس بگیرند! به یکباره چنان ازدحام وحشتناکی شکل گرفت که نماینده فیفا در اقدامی بی‌سابقه تصمیم گرفت کاپ را در چمدانی مخصوص بگذارد و محل را ترک کند!
بر اساس اعلام منابع خبری حاضر در دهکده رقابت‌ها در شهر قونیه، برخی از جودوکاران ایران در محل سالن غذاخوری دهکده بازی‌ها با یکدیگر درگیری فیزیکی شدید پیدا کرده‌اند.
عبدالله روا مجری تلویزیون به این ماجرا ورود کرد و با انتشار یک استوری در اینستاگرام وعده داد تا در برنامه ویدیوچک حتما به این موضوع رسیدگی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ