رئیس سابق باشگاه اسپانیول به شدت از تعلیق محرومیت روبرت لواندوفسکی عصبانی است و گفت اگر حقایق را بگوید، شاید زندانی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این واکنش پپ گواردیولا به گل زیبای خولین آلوارز در دیدار مقابل نیوکسل است.
نمایندگان وزن ۵۶- کیلوگرم پسران ایران در رده های نوجوانان و جوانان به مدال طلا و نقره مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا دست یافت.
فضا، مکان بسیار بزرگی است و حتی امثال اینشتین هم گاهی با محدودیت‌هایی مواجه می‌شوند. یکی از معروف‌ترین این محدودیت‌ها، مرکز سیاهچاله است که به نظر می‌رسد که در آن نظریه معروف اینشتین به طور کامل بی‌اثر می‌شود. حالا، یک بررسی تازه که از سوی دانشمندان دانشگاه سجونگ کره جنوبی انجام شده، نشان می‌دهد که محدودیت دیگری هم در دیدگاه نیوتن و اینشتین از گرانش را می‌توان در حرکات مداری ستاره دوگانه که فاصله زیادی دارند و به صورت گسترده از هم دور هستند، یافت.
علیرضا بیرانوند در هشت بازی اخیر تنها یک گل خورده تا آماری استثنایی را از خود به جای بگذارد.
ارسال تماشایی مدافع ایرانی دینامو زاگرب منجر به گل اول این تیم مقابل آ. ا. ک آتن شد.
در دیدار منچستریونایتد و تاتنهام با وجود اعتراض شدید بازیکنان یونایتد VAR به سود آنها پنالتی اعلام نکرد. در بازی قبلی دخالت VAR به سود منچستریونایتد جنجالی شده بود.
کمیته تعیین وضعیت در مورد پرونده محمد نصرتی، سرمربی سابق پارس جنوبی، حکم داد.
یک دختر سومالیایی که براساس پارتی بازی در مسابقه دو ۱۰۰ متر یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین شرکت کرده بود شکستی مفتضحانه را تجربه کرد.
علی‌رغم جسارت مدیران بله، اما اتفاقی که در رابطه با مساله انتشار محتوای گروه‌های بله افتاده است، خدشه‌دار شدن اعتماد کاربر است. هرچند محتوا مرتبط با گروه‌های عمومی است، اما همچنان این ذهنیت از سوی کاربران ایرانی پیام‌رسان‌های داخلی وجود دارد که محتوای چت‌های خصوصی نیز زیر ذره‌بین خواهد بود. با وجود غیرواقعی بودن این گزاره و نقض حریم خصوصی، اما این انتشار تصویر صفحه مانیتور می‌تواند ذهنیت کاربران پیام‌رسان‌های ایرانی را هم به سمت یک گزاره غیرواقعی سوق دهد.
یکی از دلایل رد صلاحیت بنده برای مجلس یازدهم پیگیری پرونده اوقاف بود. بنده یک چوب کبریت را هم به اوقاف نمی‌دهم چه برسد به اموال دیگر و هر کسی از نزدیکان من اینکار را کند، من قطعا جلوی او را خواهم گرفت. وقف نجات‌دهنده کشور اسلامی‌است چیزی در ایران اتفاق می‌افتد اسمش وقف نیست! یکسری انسان‌های نا صالحی هستند که با اجتهادهای شخصی آبرویی برای سازمان اوقاف نگذاشتند.
میرسلیم، نماینده مجلس گفت: طرفداران واردات خودروی دست دوم دلال‌ها و مافیایی هستند که یک درصد سود خود را صرف تخریب وآبروریزی می‌کنند، اما من عقب نشینی نکرده و از صحنه خارج نخواهم شد.
سه موشک تازه ساخت که از یک بمب افکن راهبردی Tu-۹۵MS شلیک شده و به سمت اوکراین هدف گرفته شده بود، پس از خرابی در دریای خزر سقوط کرد.
تیم ملی فوتسال زنان ایران در شرایطی باورنکردنی در تورنمنت نوروزگاه که پیش از سال جدید برگزار شد، شرکت نموده است.
در شرایطی که تا یک ماه دیگر چند تیم فوتسال از کشورهای دیگر به ایران سفر می کنند، تیم ملی فوتسال ایران تا آستانه اخراج از هتل پیش رفت و اردوی تیم جوانان تعطیل شد!
باورنکردنی‌ترین نتیجه در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم بزرگ و در یک رقابت حساس امشب در قطر رقم خورد.
کیفیت پخش زنده دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و زنیت صدای روس‌ها در آورد و حتی یک شبکه تلویزیونی درخواست کرد این اتفاق برای بازی دوستانه تیم‌های ایران و روسیه تکرار نشود!
کیفیت پخش زنده دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و زنیت صدای روس‌ها در آورد و حتی یک شبکه تلویزیونی درخواست کرد این اتفاق برای بازی دوستانه تیم‌های ایران و روسیه تکرار نشود!
مجری تلویزیون هیچ اشاره‌ای به مقصر اصلی فقر و فلاکت اقتصادی فوتبال ایران نکرد! صداوسیما حاضر نیست از درآمد چندده هزار میلیاردی خود بابت پخش زنده مسابقات فوتبال، بخش کوچکی را به باشگاه‌ها بدهد تا شاهد این رسوایی و آبروریزی در قرن بیست و یکم نباشیم.
«آبرو چیز مهمی است. قطع ارتباط پارلمان اروپا با ایران از بعد اقتصادی تاثیری ندارد اما از حیث آبرویی برای ایران بد است.»
اقدامی که «ریکاردو ساپینتو» سرمربی استقلال در دیدار با تیم هوادار انجام شد، حالا به سوژه رسانه‌های ورزشی چند کشور تبدیل شده است و از آن به عنوان یک رسوایی یاد می‌شود.
نماینده مردم تبریز گفت‌:‌ عموما در شرایط امروز که اعتراضات خیابانی وجود دارد، کشور آبستن خبرهای درست و نادرست است لذا سواد رسانه‌ای ایجاب می‌کند که هر جایی موضع رسمی نگیریم تا موضوع مسجل و روشن شود و بعد اظهارنظر کنیم. وقتی یک فردی یا یکی از مشاهیر می‌آید حرفی می‌زند و معلوم شود که اصلا موضوع چیز دیگری بوده خب مشخصا آبروریزی می‌شود.
آبریزی و خارش و تحریک چشم‌ها، آبریزش و گرفتگی بینی، عطسه، سردرد، کهیر و بثورات پوستی، خارش گلو، سرفه و خس‌خس سینه، حلقه‌های تیره پای چشم و ... در موارد شدیدتر، مشکل در تنفس یا آنافیلاکسی که یک واکنش آلرژیک با احتمال مرگ است.
سجاد غریبی چند روز پیش در یک آبروریزی بزرگ مقابل حریف قزاق شکست خورد. حالا تصاویری جدید از این چهره که خود را «هالک ایران» معرفی کرده، در فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ تصاویری مربوط به پیش از این مسابقه.
عبدالله روا مجری تلویزیون به این ماجرا ورود کرد و با انتشار یک استوری در اینستاگرام وعده داد تا در برنامه ویدیوچک حتما به این موضوع رسیدگی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ