استقلال ملاثانی و ابراهیم اشکش با تساوی برابر شهرداری همدان، به رکورد جالب 30 بازی بدون باخت رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد نور الهی هافبک ایرانی تازه وارد الوحده در دیدار نخست توانست بهترین بازیکن تیمش شود.
پرسپولیس رکورد نباختن در دربی تهران را شکست
ابراهیم اشکش: برد این هفته امید را در شهر مسجدسلیمان زنده کرد ولی مسئولان باید قبل از بازی با فولاد مشکلات مالی را حل کنند
سرمربی آلومینیوم با امتیازگیری در هشت مسابقه پیاپی تیمش را در نیمه بالای جدول حفظ کرده است.
وزیر بهداشت، با تاکید بر اهمیت اصلاح سبک زندگی در راستای ارتقای سلامت جامعه، به وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد داد تا زنگ سلامت و کتاب درسی سلامت برای دانش آموزان در نظر گرفته شود.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره دیدار استقلال برابر صنعت نفت گفت: آبی‌ها حریف خطرناکی را پیش رو دارند و باید مراقب باشند برابر این تیم اشتباهات دیدار با پرسپولیس را تکرار نکنند.
محمد عمری یکی از بازیکنان تعویضی یحیی بود که نقش پررنگی در نباختن پرسپولیس در دربی ۹۹ داشت.
گالاتاسرای در حضور مرتضی شریفی مقابل آرکاس اسپور شکست خورد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مهاجمان دو تیم به دنبال گلزنی هستند، گفت: مدافعان سرخابی روز سختی را سپری خواهند کرد اما به نظر می رسد احتیاط برای نباختن کیفیت دربی را پایین خواهد آورد.
مشهد ـ زنگ هفته پژوهش و فناوری در آموزشگاه شهید حسن جلال آبادی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد مقدس در جمع دانش آموزان و با حضور مسئولین نواخته شد.
مشهد ـ زنگ هفته پژوهش و فناوری در آموزشگاه شهید حسن جلال آبادی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد مقدس در جمع دانش آموزان و با حضور مسئولین نواخته شد.
برزیل و پرتغال با پیروزی در نخستین مصاف خود در جام‌جهانی رکوردها را جابجا کردند. برزیل بازهم به نباختن در مرحله گروهی ادامه داد و ۱۶بازی است که نباخته! رونالدو نیز با گلزنی پنجمین جام‌جهانی است که گل می‌زند
واقعیت امر این است که تیم ملی در جدال با نیکاراگوئه نمایش جذابی نداشت و با وجود برتری در تملک توپ، به‌ویژه در نیمه نخست، از خلق موقعیت‌های متعدد هم عاجز نشان داد. این موضوع باعث شده بسیاری با اشاره به تفکرات فوتبالی کی‌روش که مبتنی بر کار‌های دفاعی است از این مرد پرتغالی ایراد بگیرند که او هرگز عوض نمی‌شود و حتی در بازی با ضعیف‌ترین رقبا هم به فکر نباختن است
پس از سپری کردن 31 هفته بدون شکست، بالاخره استقلال ملاثانی در خرم آباد و برابر خیبر زانو زد.
تیم اوج گرفته خیبر خرم‌آباد امروز چهار بار دروازه تیم استقلال ملاثانی را گشود تا قدرت خود را به رخ رقیبان کشیده و به رده دوم لیگ یک صعود کند.
استقلال از بازی آبکی، کره دقیقه نودی گرفت! / پایان طلسم نباختن ذوب با گل‌بخودی
استقلال ملاثانی به لطف گل دقیقه 92 کعبی، روند نباختن هایش را به 28 دیدار متوالی رساند.
شاگردان یحیی گل‌محمدی 15 امتیازی شدند اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسب به گل‌گهر، در رده دوم جدول قرار گرفتند. تیم سپاهان نیز با 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی ماند.
مارکو وراتی که در جریان تساوی 1-1 پاری سن ژرمن مقابل بنفیکا به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد در پایان مسابقه با خبرنگاران صحبت کرد.
در ادامه ناکامی سه شیرها را در راه کسب پیروزی، این تیم مقابل آلمان متوقف شد. آن‌ها که پیش از این از سطح اول لیگ ملت‌های اروپا سقوط کرده بودند، حداقل می‌توانند به نباختن مقابل رقیب سنتی خود دل خوش کنند.
مدافع جوان تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید ذهن مدافعان و مهاجمان گل‌گهر برای نباختن و بردن ساخته شده است.
مدافع ذوب آهن می گوید دو تیم امتیاز می خواستند و کمی عصبی بازی کردند.
گل گهر سیرجان در پی این است همچنان بدون شکست به کار خود ادامه بدهد.
سرمربی استقلال می گوید که امیدوارم در آینده عملکرد خوبی داشته باشیم و با تمرکز بالا شرایط را بهبود ببخشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ