پنج گل برتر بچه غول نروژی را در ادامه ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال اینتر میامی بامداد امروز در رقابت‌های لیگز کاپ آمریکا با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل اورلاندوسیتی به برتری رسید. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی در این دیدار ۲ گل برای تیمش به ثمر رساند.
با رای کاربران وب‌سایت یوفا گل لیونل مسی مقابل بنفیکا به عنوان بهترین گل فصل ۲۰۲۲/۲۳ لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.
در چارچوب دیدار پایانی لیگ ملت‌های اروپا، از ساعت ۲۲:۱۵، ۲ تیم کرواسی و اسپانیا به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش و تساوی بدون گل، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود اسپانیا تمام شد تا این تیم قهرمان لیگ ملت‌های اروپا شود.
هالک بازیکن ۳۷ ساله تیم فوتبال اتلتیکو مینیرو در دیدار مقابل کروزیرو، با یک ضربه ایستگاهی از نزدیکی میانه زمین گل فوق العاده‌ای به ثمر رساند. هالک که به فیزیک چشمگیرش معروف است و علیرغم رسیدن به سن ۳۷ سالگی هیچ افتی در فرم خود نشان نداده است. این دیدار با برتری یک بر صفر اتلتیکو مینیرو به پایان رسید و این در رده دوم جدول لیگ برزیل قرار گرفت. هالک پیش از این در تیم ملی برزیل و در باشگاه‌هایی مانند پورتوی پرتغال و سن پترزبورگ روسیه بازی کرده است. او با تیم ملی برزیل در سال ۲۰۱۳ قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد.
مهدی ترابی با شوتی دیدنی مقابل استقلال گلزنی کرد.
پرسپولیس دومین گل خود به نساجی را هم در نیمه اول به ثمر رساند تا کارش برای قهرمانی راحت‌تر شود.
استقلال در هفته بیست و ششم بهترین پیروزی خود در فصل جاری را به دست آورد و با نتیجه ۶-۱ هوادار را در ورزشگاه آزادی شکست داد.
امسال و بعد از تجمیع آرای مردمی و کارشناسان، جایزه بهترین گل سال ۲۰۲۲ به مارسین اولکسی ، بازیکن قطع عضو لهستانی رسید.
در شب تساوی ۱-۱ بایرلورکوزن مقابل فرایبورگ، سردار آزمون ۸۶ دقیقه در زمین حضور داشت و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و از «هواسکورد» نمره خوب ۷.۳ گرفت
کریستیانو رونالدو در جریان برتری 3-0 النصر مقابل ضمک در هفته هجدهم لیگ عربستان، زننده هر 3 گل تیمش بود. او در مصاحبه بعد از بازی، به زبان عربی تشکر کرد.
وریا غفوری بازیکنان سابق استقلال در تمرین امروز تیم رسانه‌ ورزش حضور یافت.
کلیپی از درگیری بازیکنان دو تیم النصر و الیمامه در لیگ فوتبال زنان عربستان منتشر شده است. در این دیدار تیم زنان النصر ۳ بر ۲ الیمامه را شکست داد. نیمه اول با برتری الیمامه با ۲ گل به پایان رسید و در نیمه دوم النصر با ۳ گل به برتری رسید.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه تا دقیقه هشتاد، ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد. عربستان در چهار تقابل قبلی خود برابر آرژانتین پیروز نشده است. (۲ شکست - ۲ تساوی). آرژانتین در هر ۷ دوره اخیری که در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته، بازی اول خود را واگذار نکرده است. آخرین دیدار دو تیم مربوط به بازی دوستانه سال ۲۰۱۲ است، که با تساوی بدون گل به پایان رسید. عربستان در هر ۵ دیدار ابتدایی گذشته خود در جام جهانی پیروز نشده است.
تیم پاریسی که در این بازی همه ستاره‌های خود از جمله مسی، نیمار و ام‌باپه را در اختیار داشت توانست با پنج گل به پیروزی دست پیدا کند.
تیم پاریسی که در این بازی همه ستاره‌های خود از جمله مسی، نیمار و ام‌باپه را در اختیار داشت توانست با پنج گل به پیروزی دست پیدا کند.
آرسنال یک روز پس از این که صدر جدول را به سیتی واگذار کرده بود، ۵ گل به فارست زد و دوباره صدرنشین لیگ برتر شد.
شاگردان یحیی گل محمدی در قالب هفته نهم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفتند و پس از ۲ هفته ناکامی در کسب پیروزی با یک پنالتی این دیدار را بردند.
در دقیقه ۱۸ توپ ارسالی سرخپوشان درون محوطه جریمه با دست رامتین سلیمانزاده برخورد کرد تا کوپال ناظمی اعلام ضربه پنالتی کرد و لوکادیا این توپ را به گل نخست پرسپولیس تبدیل کرد.
دروازه بان تیم ضمک در لیگ یک عربستان گل تاریخی به ثمر رساند و شبکه‌های اجتماعی را شعله ور کرد. در حالی که دروازه بان الجزایری توپ را از محوطه جریمه تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه بان باشگاه الطائی به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد. مصطفی زغبه با این گل تماشایی درصدر توییتر عربستان قرار گرفت و این دیدار با برتری تیمش با دو گل به پایان رسید تا ضمک با ۱۰ امتیاز چهارم شود.
در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در خانه میزبان منچستریونایتد قرار گرفت و با نتیجه ۶ بر ۳ همشهری را تحقیر کرد.
پیمان بابایی ستاره جدید استقلال موفق شد در همان ابتدای بازی با جا گذاشتن علیرضا حقیقی اولین گل خود را برای استقلال در لیگ برتر به ثمر برساند.
من فکر میکنم پرسپولیس قهرمان می‌شود. تیم گل محمدی خوب بازی می‌کند و شانس اول قهرمانی هستند.
سامان قدوس هافبک ملی پوش کشورمان در این فصل هم برای برنتفورد در لیگ برتر انگلیس توپ می‌زند.
کین تعداد گل‌های خود در تاتنهام را به عدد ۱۸۵ رساند تا رکورددار گلزنی با پیراهن یک تیم در لیگ برتر جزیره شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ