بهزاد نبوی گفت: قطعا نمی‌توانیم با معترضان کف خیابان که شعارهای براندازانه می‌دهند، همسو شویم. بحث محافظه‌کاری نیست؛ ما شعارهای آنان را قبول نداریم. ما می‌خواهیم در چارچوب نظام، نظام را اصلاح کنیم. نمی‌خواهیم دینامیت زیر ساختمان نظام بگذاریم، بلکه می‌خواهیم همین بنا را اصلاح و ایراداتش را برطرف کنیم که البته می‌دانیم کار بسیار مشکل و پرهزینه‌ای است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گاهی اوقات حمله قلبی مترادف با درد قفسه سینه است، اما گاهی اوقات، به‌ویژه در افراد مسن، ممکن است علائم مرتبط دیگری مانند درد یا بی‌حسی که از گردن، شانه یا بازو منتشر می‌شود، وجود داشته باشد.
معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن ارسال نیروهای آمریکایی به منطقه را در تناقض با صلح و سلامت دریانوردی در دریای سرخ دانست.
بعد از هشدارهای عربستان، کویت و آلمان به اتباع خود در لبنان، وزارت خارجه بحرین نیز از شهروندان این کشور خواست در سایه تداوم درگیری‌های مسلحانه خاک لبنان را ترک کنند.
اهواز- با توجه به نزدیک شدن به راهپیمایی اربعین حسینی، پلیس آگاهی خوزستان هشدارهایی را برای زائران در زمان اعزام به کربلای معلی ارائه داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران هشدارها و توصیه‌هایی را برای برگزاری ایمن مراسم خیمه‌سوزان و شام غریبان ارائه کرد.
برغم هشدارهای ارتش نیجر، کودتاگران در این کشور از آزاد کردن رئیس جمهور این کشور امتناع می‌کنند.
سیل اخیر جاده چالوس اهمیت توجه کردن به هشدارهای هواشناسی برای کاهش تلفات مالی و جانی در حوادث طبیعی را نشان داد اما چه عواملی باعث بی توجهی مردم و مسئولین به این هشدارها می‌شود؟
حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل و زهک به همشهری آنلاین گفت: طالبان هیچ وقت نمی‌گویند آب نمی‌دهیم. همیشه می‌گویند آب می‌دهیم. چرا می‌گویند؟ برای اینکه فرصت را از ما بگیرند. ما زمانی از خواب بیدار می‌شویم که وقتی شیر آب را باز می‌کنیم، آبی نباشد و الآن دارد همین اتفاق می‌افتد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در آستانه آغاز امتحانات دانش‌آموزان هشدارهایی را در خصوص فعالیت سودجویان سایبری به بهانه فروش سوالات امتحان و … ارائه کرد.
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی در آستانه روز طبیعت هشدارها و توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد.
گردان‌های شهید عزالدین قسام به صهیونیست ها هشدار داده است که روزهای پیش رو صدق گفته‌های ما را ثابت خواهد کرد.
مدیرکل آموزش همگانی جمعیت هلال احمر، درباره آسیب‌های پنهان انفجار مواد محترقه در آستانه چهارشنبه سوری توضیحاتی داد و گفت: مراقب بالن آرزوها باشید.
«مهدی المشاط» ضمن درخواست از بیگانگان برای خروج از کشورش، از متجاوزان خواست تا جنگ یمن را متوقف کنند و به محاصره این کشور پایان دهند و اگر چنین نکنند، عواقبش وخیم خواهد بود.
«مهدی المشاط» ضمن درخواست از بیگانگان برای خروج از کشورش، از متجاوزان خواست تا جنگ یمن را متوقف کنند و به محاصره این کشور پایان دهند و اگر چنین نکنند، عواقبش وخیم خواهد بود.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت سامانه بارشی و مواج شدن دریا هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
رییس سازمان هواشناسی با اشاره به علت افزایش صدور هشدارهای هواشناسی در کشور گفت: سرمای قابل ملاحظه و رکوردشکن در هفته‌های آینده پیش رو نداریم.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال‌احمر راهکارهای کلیدی در مواجهه با فرد دچار یخ‌زدگی را تشریح کرد.
هشدارهای وحشتناک در مورد انقراض قریب الوقوع موز تا چه حد جدی است؟ کلیو کوکسون از فایننشیال تایمز گزارش می‌دهد.
در ادامه هشدارهای لفظی مقامات آمریکا و غرب علیه روسیه، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن و ناتو از هر اینچ خاک و قلمروی کشورهای عضو ناتو دفاع خواهند کرد.
در ادامه هشدارهای لفظی مقامات آمریکا و غرب علیه روسیه، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن و ناتو از هر اینج خاک و قلمروی کشورهای عضو ناتو دفاع خواهند کرد.
به نظر می رسد مریوان هم آماده میزبانی از رقابت‌های لیگ برتر والیبال با یک‌ کف پوش استاندارد است.
پس از هشدارهای مکرر روسیه درباره تحرکات اوکراین و نزدیک شدن این کشور به ناتو، سرانجام در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲، روسیه عملیات گسترده‌ای را به اوکراین، همسایه غربی خود آغاز کرد.
پس از هشدارهای مکرر روسیه درباره تحرکات اوکراین و نزدیک شدن این کشور به ناتو، سرانجام در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲، روسیه عملیات گسترده‌ای را به اوکراین، همسایه غربی خود آغاز کرد.
با توجه به نزدیک بودن ایام اربعین حسینی فرماندهی انتظامی خوزستان، هشدارهایی را در حوزه مبارزه با جعل و کلاهبرداری به عزاداران اربعین حسینی ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ