رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: مقتول یک خانم ۲۸ ساله بود که به همراه فرزند خردسالش با شیوه خفگی به قتل رسیده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مرد استرالیایی مبتلا به ای ال اس با کمک ایمپلنتی متعلق به شرکت سینکرون که در مغز او نصب شده با رایانه ارتباط برقرار کرده و می تواند پیام بفرستد و بازی رایانه ای انجام دهد.
کاپیتان صنعت نفت نقش اول پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان بود.
متهم درباره روز حادثه گفت: آن روز دوباره به خاطر بیماری‌ام لباسم خیس شد و او به من بی‌احترامی کرد و با داد و فریاد و عصبانیت دوباره شروع کرد به شستن فرش و مبل خانه من به او اعتراض کردم و در یک لحظه عصبانی شدم و کنترلم را از دست دادم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم که منجر به مرگش شد. پس از آن جسدش را به حمام بردم. متهم در پاسخ به این سؤال که چرا پس از قتل همسرت را مثله کردی، گفت: اصلاً یادم نمی‌آید که دست به چنین کاری زده باشم. اگر هم این کار را کردم علتش را نمی‌دانم.
کانر مک گرگور بازگشت خود به UFC را تایید و سه رقیب بعدی خود را هم معرفی کرد.
نامادری مسعود گفت: چند روز قبل خواهرم زایمان کرد و من برای مراقبت از او به خانه‌اش رفته بودم، وقتی برگشتم مسعود را ندیدم. قالیچه کوچکی که در اتاق خواب داشتیم هم نبود، وقتی سراغ آن را از همسرم گرفتم مدعی شد قالیچه را مسعود به فقرا داده است. دختر خوانده‌ام نیز چون خارج از تهران کار می‌کند، آن زمان در خانه نبود. پدر ۷۱ ساله مسعود نیز ابراز نگرانی می‌کرد و مدعی بود که از سرنوشت پسرش بی‌اطلاع است.
رشت- فرمانده انتظامی بندرانزلی از غرق شدن یک مرد ۳۷ ساله اهل اراک خارج از محدوده طرح سالم‌سازی دریا در این شهرستان خبر داد.
عمر عبدالرحمن، مرد سال سابق آسیا، روز گذشته با چهره‌ای جدید در تمرین تیم فوتبال الوصل حاضر شد.
در حالی که سایه بحران سیاسی و اقتصادی بر سر لبنان ادامه دارد، رئیس بانک مرکزی که متهم به پرونده‌های بزرگ فساد مالی است پس از ۳۰ سال بالاخره از منصب خود کنار می‌رود.
مردی که روی برادرش اسیدپاشیده می‌گوید از ارتکاب این جرم پشیمان نیست.
به گزارش رادیو RMC، بردلی بارکولا، وینگر المپیک لیون، از اولویت‌های خرید لوئیس انریکه محسوب می‌شود.
مدیر میراث‌جهانی منظر باستان‌شناسی ساسانی فارس گفت: سنگ نگاره ساسانی استرداد شده به ایران از نظر نوع لباس، گردنبند، لباس فاخر و اشاره انگشت به نظر می رسد یک بزرگ زاده بوده است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: مردی چاه کن که قصد لایروبی یک چاه عمیق را در یکی از روستاهای حاشیه شهر مشهد داشته به علت سقوط از ارتفاع ۱۲۰ متری جان باخت.
قتل عام خونین ۴ مرد در کوهستان/ قیمت مرغ جان گرفت/ راز مظلومیت ۲ کودک آبادانی/ قتل شرور قمه به دست در کرج/ خراش روی صورت برادر پرده از راز قتل خواهر برداشت/ شگرد‌های رمزآلود باند زنان جیب بر!/ ۳ شبانه‌روز شکنجه یک زن در خانه مرد تنها
سیل اخیر در جاده چالوس متأسفانه صدمات مالی و جانی به همراه داشت تا آنجا که عملیات نجات هنوز ادامه دارد. در این حادثه یک زن و یک مرد مفقود شده و تاکنون خبری از آنها در دست نیست.
بهزاد غلامپور به احتمال فراوان به عنوان مربی دروازه‌بان های استقلال کار خود را از سر خواهد گرفت.
معصومه ابتکار گفت: یک بار در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک خانم ساده و مذهبی‌ای با یک لحن بد آمد به من گفت چرا رفتی به آن مرد دست دادی، گناه کردی؛ لذا شما ببینید چطور روی افکار عمومی و طیف متدین کار کردند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ گاز فندک جان مرد میانسال را گرفت/ ماجرای ۲ جنایت هولناک/ پایان مرگبار بازی کودکانه ۲ برادر/ کلاهبرداری میلیاردی با جعل عنوان نماینده سازمان‌ها/ پله برقی انگشت پای دختر ۳ ساله را قطع کرد/ مرگ هولناک جوان کرجی با دسته کلیدش/ عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار
ماموران با بررسی میدانی متوجه شدند که یک مرد ۴۹ ساله حین تعمیر خودرو به وسیله شلیک گلوله سلاح گرم شخصی ناشناس به قتل رسیده است.
قاتل مرده بعد از ۲۹ سال دستگیر شد/ آتش سوزی مرگبار با ته سیگار در کرج/ شلیک به کارمند دانشگاه علامه/ بررسی فرضیه قتل در پرونده مرگ دختر ۱۴ ساله/ کلاهبرداری با فروش قطعات خودرو در فضای مجازی/ تأیید حکم قصاص قاتل مرد موتور سوار/ قاتل نامرئی از آبگرمکن بیرون آمد!/ اخاذی ۲۰ میلیاردی ۲ دکوراتور از پزشک جراح
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: حدود یک هفته پس از شناسایی و بازداشت متهمان، تحقیقات مقدماتی از آن‌ها با رعایت مقررات قانونی انجام و برای یازده نفر که ده نفر مرد و یک زن هستند از سوی دادسرای عمومی و انقلاب کرج قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شد.
حالا نه که حرف زدن و نزدن احمدی‌نژاد مهم باشد، گو این که او کلا خیلی مستدل و مبنایی حرف نمی‌زند، اما درد اینجاست که خب مرد حسابی با این سکوتی که کردی، فردا که بخواهی در نارمک و فلان روستای دورافتاده نمایش همراهی با مردم بگیری، کسی باورت نمی‌کند.
حالا نه که حرف زدن و نزدن احمدی‌نژاد مهم باشد، گو این که او کلا خیلی مستدل و مبنایی حرف نمی‌زند، اما درد اینجاست که خب مرد حسابی با این سکوت کبری که کردی، فردا که بخواهی در نارمک و فلان روستای دورافتاده نمایش همراهی با مردم بگیری، کسی باورت نمی‌کند.
چند روز قبل مرد میانسالی به اداره پلیس رفت و از ناپدید شدن پسر ۲۰ ساله‌اش خبر داد؛ وی به مأموران گفت: پسرم سرباز است و در پادگانی اطراف کرج دوران خدمتش را می‌گذراند.
در مراسم چهلم یکی از متوفیان چندین نفر از افراد حاضر در محل بر سر موضوعی باهم درگیر شده و درنهایت دو برادر و پدرشان با ضربه چاقو، مرد ۴۸ ساله‌ای به نام هومن را به قتل رساندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ