معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره خبر ورود فرد مسلح به خوابگاه دختران این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان می‌گوید رضا اسدی در تمرین صبح جمعه شاگردان مورایس حضور داشته است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جزئیات حادثه انتشار گاز کلر یک استخر در بزرگراه بسیج را تشریح کرد.
بررسی‌های اولیه دانشمندان روی این فسیل‌ها نشان داده بود که V. rhodanica موجودی کوچک شبیه اختاپوس با هشت بازو، اندام‌های مکنده و دندانه‌هایی موسوم به «سیری» است.
یورگن لوکادیا با انتشار یک استوری در اینستاگرام شایعه بازگشت به پرسپولیس را تکذیب کرد.
سرمربی استقلال با انتشار یک استوری، به استعفا کریمی و حواشی این باشگاه واکنش نشان داد.
انتشار یک شایعه عجیب چند روز قبل باردیگر نامش را برسر زبانها انداخت اما ستاره سابق پرسپولیس این فصل را نیز دور از این تیم سپری خواهد کرد.
همسر ستاره آبی‌ها با انتشار یک استوری در فضای مجازی به شایعه جدایی بازیکن برزیلی از استقلال واکنش نشان داد.
ابوالفضل جلالی با انتشار یک استوری به شایعه پرسپولیسی شدنش واکنش نشان داد.
یحیی این حرف‌ها را در روز‌هایی زد که پرسپولیس نتایج درخوری نمی‌گرفت و امتیاز از دست می‌داد. شایعه شده بود که هشت نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم فراخوانده و به‌شدت مؤاخذه شده بودند. خود یحیی، ولی همان روز‌ها با انتشار یک توییت خبرساز، از این گفت که تهدید در او اثری ندارد: «قراردادم را کسر می‌کنند، کمیته انضباطی مرا احضار می‌کند، تهدید می‌کنند، ولی من میان همین مردم بزرگ شده و پشت همین مردمم می‌مانم»
انتشار یک استوری مبهم از سوی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر عربستان، در شبکه‌های اجتماعی جنجال به پا کرد.
سایت شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز که یکی از پربازدیدترین سایت ها در حوزه انتشار نرخ ارز و سکه است، هم اکنون در حال درج قیمت ارز بازار غیررسمی و فردایی است.
"کمال قلیجداراوغلو" نامزد ریاست جمهوری ترکیه و رقیب اصلی "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهور فعلی آن کشور در ویدئویی که برای جوانان ترکیه تهیه کرده توجه بی سابقه‌ای را به خود جلب کرد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره شایعه افزایش قیمت بنزین در سال 1402 گفت: انتظار می رود مبنای پرسشگری و مطالبات رسانه های رسمی شایعات نباشد.
میکی کیمنی، نامزد فرانکی دی‌یونگ، با انتشاری تصویری در اینستاگرامش به شایعه پیوستن این بازیکن به منچستریونایتد طعنه زد.
فدراسیون فوتبال با انتشار پیامی از زحمات کارلوس کی روش در تیم ملی ایران قدردانی کرد.
وریا غفوری با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، به تشکر از حمیدرضا گرشاسبی پرداخت.
یک مقام مسئول در وزارت اقتصاد گفت: انتشار صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی زمینه‌ی اصلاح آنها را فراهم و به نوعی یک مطالبه‌ی عمومی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم ایجاد می‌کند.
یک مقاله ﭘﮋﻭهشی ﻏﻴﺮ مروری ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﺯیستی و ﺳﻠﻮﻟﻬﺎی ﺑﻨﻴﺎﺩی که در دانشگاه شهید بهشتی انجام شد، در مجله معتبر ACS Nano با ضریب تاثیر ۱۸.۰۳ به چاپ رسید.
دایی آرتین در رابطه با انتشار خبری مبنی بر به فرزندخواندگی در آمدن آرتین توسط پدر و مادر شوهر خواهرش، این خبر را تکذیب کرد و گفت: این یک شایعه است. حتی برخی هنرمندان اعلام کرده‌اند می‌خواهند فرزندخواندگی آرتین را قبول کنند؛ قدردان همه مردم ایران و به ویژه کسانی که قصد دارند به هر طریقی به ما کمک کنند هستیم، آن‌ها به ما لطف دارند.
چند روز پیش شایعه استعفای رستم قاسمی و عدم حضور وی در وزارتخانه منتشر شد اما پس از مدتی با انتشار اطلاعیه ای منسوب به روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در شبکه های اجتماعی، این خبر تکذیب شد.
محمد نادری، دفاع چپ سابق استقلال با انتشار یک پست مفصل درباره شایعه حضورش در استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
چند وقتی است که شایعه بازگشت قایدی به استقلال مجددا تکرار شده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که احتمال حضور وینگر بوشهری در جمع شاگردان ساپینتو چیزی بیشتر از یک شایعه است و آبی‌ها گام‌های مثبتی را نیز در این خصوص برداشته‌اند.
با بررسی سامانه پایش آنلاین شرکت کنترل کیفیت هوای تهران پی می‌بریم که شاخص کیفیت هوای پایتخت ابتدا کمی بهبود یافته و در نیمه شب روی عدد ۲۳۸ قرار گرفت، بعد در ساعت ۱ بامداد رشد چشمگیری را تجربه کرد و به عدد ۳۲۷ رسید که شرایط «خطرناک» معنا دارد، در ساعت ۲ بامداد بار دیگر افزایش یافت و به عدد ۳۸۵ رسید و در ساعت ۳ بامداد به عدد ۴۴۲ افزایش یافت.
مدیران ذوق زده سازمان حفاظت محیط زیست، با تولد سه قلوها، در تدارک پویشی فراگیر برای انتخاب نام سه یوز ماده تازه‌ای بودند که پا به عرصه حیات گذاشته بودند و حتی وعده سفری را به خبرنگاران محیط زیستی دادند که در آن، قرار بود از این اتفاق دلچسب، گزارش، عکس و فیلم تهیه شود؛ تدارکاتی که با تعیین جنسیت واقعی توله‌ها و بعد مرگ یکی از آنها، بی هیچ توضیحی کنار گذاشته شد، تا بلکه همه این اشتباهات فاحش را فراموش کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ