باشگاه شاختار دونتسک اوکراین خواهان حذف تیم ملی ایران از جام جهانی و حضور تیم اوکراین در این رقابت‌ها شد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه جنوا برای معرفی بازیکن جدید خود یعنی روسلان مالینوفسکی، از فیلم معروف سینمایی الهام گرفته است.
باشگاه سازنده نیمار از فروش این بازیکن به الهلال سود هنگفتی خواهد برد.
باشگاه استقلال جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ(ع) را محکوم کرد.
هواداران رئال در نظرسنجی بزرگ مارکا نیاز اصلی تیمشان برای فصل پیش رو را خرید امباپه عنوان کردند.
مدیران باشگاه تراکتور اعتقاد دارند بسته شدن پنجره ارتباطی به ثبت قرارداد بازیکنان ندارد.
شب گذشته به همت باشگاه چلسی، بازی خیریه ای برای کمک به جنگ زدگان اوکراین برگزار شد.
کمیته ملی المپیک و ورزش فرانسه با حضور باشگاه سوشو در لیگ 2 این کشور مخالفت کرد. سوشو که از قدیمی‌ترین باشگاه‌های فرانسوی است حالا چاره‌ای جز اعلام ورشکستگی نخواهد داشت.
باشگاه سایپا لایحه دفاعیه خود را پس از حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف ارسال کرده است.
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای، جاسوسی از باشگاه و افشای قراردادها را با هدف ایجاد بی‌ثباتی در پرسپولیس دانست و خبر از پیگیری ویژه این موضوع داد.
در شرایطی که کمیته اخلاق به واسطه اعتراض دو عضو باشگاه پرسپولیس آنها را با محرومیت مواجه کرده، اکنون این باشگاه پیگیر وضعیت آنهاست.
باشگاه اوکراینی شاختار دونستک اعلام کرد پاتریک فان لوون هلندی را به عنوان سرمربی جدید خود با قراردادی دو ساله به خدمت گرفته است.
باشگاه آرسنال پست مربوط به تبریک تولد ستاره پیشین روس خود را حذف کرد.
باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین که شانس حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را دارد، به دنبال بازگرداندن مهاجم ایرانی خود و برنامه ریزی برای فصل بعد است.
هُل دادن داورِ زن توسط بازیکن اوکراینی؛ این اتفاق در دقایق پایانی بازی رخ داد که سوفیا ریسون، داور زن مسابقه از اعلام ضربه پنالتی به سود پولیسه پس از افتادن یک بازیکن این تیم در محوطه جریمه حریف خودداری کرد. بازیکنان پولیسه سعی کردند تصمیم داور را به چالش بکشند که «چرواک» در میان ازدحام بازیکنان به شدت داور را از پشت هُل داد. باشگاه فوتبال ژیتومیر پولسیه قرارداد وادیم چرواک (مدافع) که در بازی لیگ دسته دوم اوکراین برابر متالورگ یک داور زن را هل داد، فسخ کرد.
درگیری بازیکنان دو باشگاه از روسیه و اوکراین در هتلی در ترکیه به خبری جنجالی در اروپا تبدیل شده است.
نشریه اتلتیک برای اولین بار جزئیات دقیق قرارداد باشگاه چلسی با میخائیلو مودریک، ستاره جوان اوکراینی، که اخیرا به آبی‌های لندن پیوست را منتشر کرد.
باشگاه چلسی اعلام کرد میخائیلو مودریک، پدیده جوان فوتبال اوکراین، را با امضای قراردادی به مدت 8 سال و نیم به خدمت گرفت.
در میانه نبرد آرسنال و چلسی برای جذب مودریک، ستاره جوان شاختار، مدیر برنامه‌های مودریک پیامی آشتی‌جویانه برای باشگاه اوکراینی ارسال کرد تا شاید از مخالفت به جدایی او دست بردارند.
مودریک، ستاره اوکراینی شاختار، که خواهان پیوستن به آرسنال است با مخالفت باشگاهش روبرو است. او بار دیگر با اعتراض به شاختار خبرساز شد.
هواداران باشگاه اسکاتلندی سلتیک در دیداری که مقابل شاختار دونتسک اوکراین برگزار شد، در حمایت از مقاومت نابلس، پرچم فلسطین را به اهتزاز در آوردند.
سرگئی پالکین، مدیر اجرایی باشگاه شاختار دونتسک از فیفا خواسته است تا جایگاه ایران در جام جهانی را سلب کرده و اوکراین را که در پلی آف از ولز شکست خورد، جایگزین کند.
شکایت مانکن لباس زیر اوکراینی از باشگاه ایرانی!
کلاهبرداری تلفنی با ترفند برنده‌ی خوش شانس
مشخص نیست که فیفا شروع مجدد بازی‌های فوتبال باشگاهی در این کشور تحت تهاجم نظامی را بپذیرد. آیا امنیت جانی برای بازیکنان حرفه‌ای شاغل در اوکراین وجود خواهد داشت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ