یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از جلسه تمرینی امروز تیمش از شرایط تیم خوشحال بود و با مدل موی ترنت الکساندر آرنولد شوخی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکومادرید، یک بار دیگر از علاقه بالای خود برای پیوستن به بارسلونا خبر داد.
دنیله ده روسی، اسطوره باشگاه رم، با شماره پیراهن لئاندرو پاردس، خرید جدید این تیم شوخی کرد.
کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی منچستریونایتد در مصاحبه‌ای به شوخی گفت که راسموس هویلوند هنوز حق ایجنتی او را برای انتقالش نداده است.
عکس صفحه اول تلفن همراه الکسیس مک‌آلیستر سوژه شوخی ویرژیل فن‌دایک در اردوی لیورپولی‌ها شد.
ستاره خط حمله تیم ملی ایران در برنامه فوتبال برتر نسبت به قوانین جدید انتخاب اسم در ثبت و احوال واکنش نشان داد.
ماجرا از آنجا آغاز شد که براساس توییت ایلان ماسک، حساب‌های تأییدنشده یا عادی تو‌ییتر روزانه فقط می‌توانند ۶۰۰ پست را مشاهده کنند و این میزان برای حساب‌های تأییدنشده «جدید» ۳۰۰ پست در روز است. کاربرانی که هزینه سرویس توییتر بلو را پرداخت کرده‌اند و تیک آبی دارند، قادر خواهند بود تا ۶۰۰۰ پست در روز را مشاهده کنند!
پیش بینی می شود که مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در صورت نهایی شدن به گران‌ترین مبارزه تاریخ تبدیل شود.
اپل با رونمایی ویژن پرو ضمن ورود به بازاری کاملا جدید، مهم‌ترین محصول دهه‌ی اخیرش را به‌نمایش گذاشت؛ دستگاهی که می‌تواند «آیفون» بعدی لقب بگیرد. در این ویدیو شوخی کاربران با گجت جدید اپل را مشاهده می‌کنید. منبع: خبرفوری
شوخی سم آلاردایس، سرمربی لیدز، با داور چهارم دیدار امروز این تیم با وستهم خبرساز شده است.
فاطمی امین در جمع خبرنگاران گفت: از ۱۶ اردیبهشت ماه مرحله جدید ثبت نام خودرو‌های داخلی را آغاز خواهیم کرد. این ثبت نام نیز مثل مرحله اول به شکل نوبت دهی خواهد بود و همه متقاضیان طبق نوبت دهی خودرو دریافت می‌کنند.
شوخی ابطحی با روحانی موضوع عکس نوشته جدید اوست.
همایون اسعدیان اجرای آن را برعهده داشت، بیان شد که تمام مدیران عامل پیشین هنوز در این خانه هستند و این مراسم برای رفتن یک مدیر قدیمی و آمدن یک چهره جدید نیست چرا که هر دو مدیر قبلی و جدید سینما از چهره‌های باسابقه سینما هستند. اسعدیان با اشاره به برخی حساسیت‌ها و سختگیری‌های مرضیه برومند به شوخی ادامه داد که امیدواریم او، خانه سینما را خانه عروسک نکند.(خانه عروسک مدتی قبل تعطیل شد.)
کبد چرب که تحت عنوان استئاتوز کبدی هم شناخته می‌شود، زمانی رخ می‌دهد که چربی در کبد انباشته می‌شود. وجود مقادیر اندکی چربی در کبد طبیعی است، اما مقدار زیاد آن می‌تواند برای سلامتی مشکل‌ساز شود.
مربی جدید تیم ملی گفت: تکواندو ایران در شرایط فعلی پتانسیل بالایی دارد که باید تلاش کنیم از این شرایط برای بازگشت به سکو های جهانی و قاره‌ای بهره لازم را ببریم.
مربی جدید تیم ملی گفت: تکواندو ایران در شرایط فعلی پتانسیل بالایی دارد که باید تلاش کنیم از این شرایط برای بازگشت به سکو های جهانی و قاره‌ای بهره لازم را ببریم.
گابریل اسلونینا، گلر آمریکایی جدید چلسی، تصور می کرد اخبار انتقالش به چلسی شایعه هستند. اسلونینا حتی پس از تماس پتر چک هم فکر می کرد کسی در حال شوخی با او است.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن گفت: آنچه اوکراینی ها تا کنون مشاهده کرده اند، فقط یک شوخی کودکانه بوده است و آنها باید منتظر عواقب وخیم تاکتیک های جدید ما باشند.
شیطنت مدافع تیم ملی در یک لایو اینستاگرامی هواداران پرسپوليس و البته استقلال را برای چند ساعتی درگیر خود کرد.
ایلان ماسک با یک توییت جدید دوباره جنجال به پا کرد.
سه دهه پیش و قبل از حضور یورگن لوکادیا، یک هلندی پرآوازه و نامدار دیگر راهی فوتبال ایران شده بود.
در حالی که یک هفته تا آغاز لیگ برتر مانده، پرسپولیس هنوز مهاجم خارجی خود را نشناخته است.
نتایج اولیه کنکور اواسط مردادماه اعلام می‌شود
ژست های عجیب و شوخی سردار آزمون در مراسم رونمایی از کیت جدید تیم بایرلورکوزن، به سوژه رسانه‌های آلمانی تبدیل شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ