وزرای امور خارجه ترکیه و اوکراین امروز با موضوع حملات موشکی روسیه به کی یف در تماسی تلفنی رایزنی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیرخارجه ترکیه از عزم آنکارا برای تقویت و بهبود روابط با سوریه سخن گفت.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: آمریکا پیشنهاد ارسال اس-۴۰۰ به اوکراین داد؛ اما ما نپذیرفتیم.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که چهارشنبه هفته جاری برای برگزاری نشست چهارجانبه وزرای خارجه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه مشخص شده است.
وزیر خارجه ترکیه در مصاحبه تلویزیونی با شبکه دولتی ترکیه از احتمال نشست وزرای خارجه ایران، سوریه، ترکیه و روسیه در مسکو در اوایل ماه آینده خبر داد.
دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در تلفنی با مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه، ضمن تبریک عید سعید فطر، گفتگو و تبادل نظر نمود.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که روسیه و اوکراین در حال ارسال نیروها و تجهیزات نظامی بیشتر به مناطق درگیری و تدارک یک حمله بزرگ هستند.
وزیر خارجه ترکیه امروز پس از دیدار با سامح شکری در کاخ التحریر در نشست مشترک خبری گفت: روابط دیپلماتیک با مصر به بالاترین سطح خواهد رسید.
وزیر خارجه ترکیه امروز تصریح کرد: از تحریم‌ ها علیه ایران حمایت نمی‌کنیم؛ مستقلیم و خود تصمیم می‌گیریم.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز با نماینده ویژه رئیس‌جمهور کره جنوبی در آنکارا دیدار و گفتگو کرد.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که آنکارا در مقایسه با سوئد مشکل کمتری با پیوستن فنلاند به ناتو دارد.
وزیر خارجه ترکیه در رایزنی با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، اقدام تحریک‌ آمیز ایتامار بن گویر علیه مسجدالاقصی را «غیرقابل قبول» خواند.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که تعیین تاریخ برگزاری مذاکرات با طرف سوری در دست بررسی است.
وزیر خارجه ترکیه امروز با تأکید بر اینکه «تاریخ دیدار اسد، پوتین و اردوغان هنوز مشخص نیست» در سخنانی به آتن هشدار داد: اجازه گسترش یونان در آب های سرزمینی دریای اژه را نخواهیم داد.
وزیر خارجه ترکیه امروز در سخنانی هشدار داد: اجازه گسترش یونان در آب های سرزمینی دریای اژه را نخواهیم داد.
وزیر امور خارجه کشورمان و چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه، در گفتگوی تلفنی آخرین تحولات روابط دوجانبه و موضوعات مهم منطقه‌ای مورد گفتگو وتبادل نظر قرار گرفت.
مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه و دبیرکل ناتو امروز در آنکارا دیدار و سپس در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی شرکت کردند.
مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه و دبیرکل ناتو امروز در آنکارا دیدار و سپس در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی شرکت کردند.
«مولود چاووش اوغلو» گفت: برای تحقق صلح در سوریه باید با دمشق وارد مذاکره شویم و بدون آشتی دولت سوریه با گروه‌های مخالف دمشق، تحقق ثبات در این کشور ممکن نیست.
وزیر امور خارجه ترکیه در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نجلا منقوش وزیر خارجه لیبی در طرابلس شرکت کرد.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد اوکراین قصد دارد افراد و نهادهای بسیاری را در سراسر دنیا به دلیل ارتباط با روسیه تحریم کند.
وزیر خارجه ترکیه گفت کشورهایی در غرب وجود دارند که خواهان ادامه جنگ اوکراین هستند، از جمله ایالات متحده و برخی دیگر از اعضای ناتو.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه در مورد آخرین تحولات مربوط به غزه و قدس اشغالی گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه ترکیه تاکید کرد که توافق صادرات امن غلات اوکراین به بازارهای جهانی تاثیرات مثبتی از آفریقا تا آسیا در پی داشت.
وزیر امور خارجه ترکیه تاکید کرد که توافق صادرات امن غلات اوکراین به بازارهای جهانی تاثیرات مثبتی از آفریقا تا آسیا در پی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ