ورزشکار تونسی به فینال تنیس آزاد آمریکا 2022 در بخش زنان راه یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی رویینگ ایران با ۹ ورزشکار برای آمادگی بازی‌های آسیایی هانگژو به روسیه می‌رود.
جابر انصاری در آستانه ۳۷ سالگی به مس سونگون پیوست.
تنیسور اهل جمهوری چک با بازگشتی درخشان در هر دو ست بازی برابر جابر به برتری رسید و قهرمان ویمبلدون شد.
فینال رقابت‌های تنیس ویمبلدون در بخش زنان امروز با مصاف انس جابر و مارکتا وندروسووا برگزار خواهد شد.
دختر نازپرورده خاندان معروف «جابر» در لبنان بود، اما برخلاف دختران هم سن و سالش دنبال نور می‌گشت. نوری که آن را در تجملاتِ دنیایی که پدرش برایشان ساخته بود نمی‌دید و تشنه‌ی درکش بود. پدر غاده، تاجر مرورارید بود؛ از آفریقا تا ژاپن و از آنجا تا هر کجای دنیا.
این فرد مطلع گفت: «افراد حاضر در صحنه به سرعت ایشان را به بیمارستان امام خمینی منتقل کردند که بعد از معاینات پزشکی معلوم شد تیغه کاتر، حدود ۱۰ سانت از گردن ایشان و در فاصله یک سانتی‌متری شاهرگ را بریده است. حجت‌الاسلام رضایی به اتاق ترومای بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر هم تحت نظر پزشکان قرار دارد.»
یک هیئت سعودی به ریاست محمد آل جابر در سفری نادر وارد صنعا پایتخت یمن که تحت کنترل انصارالله شد و با رئیس شورای عالی سیاسی یمن دیدار کرد.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۵۷۱ هزار نفر با استفاده از ناوگان‌های حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی استان اصفهان در نوروز ۱۴۰۲ سفر کردند.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۵۷۱ هزار نفر با استفاده از ناوگان‌های حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی استان اصفهان در نوروز ۱۴۰۲ سفر کردند.
اصفهان- رئیس شورای هماهنگی اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ناوگان حمل و نقل ریلی استان اصفهان در پیک نوروزی ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ مسافر را جابه جا کرده است.
مهسا جاور در رویینگ یک‌نفره سنگین‌وزن زنان قهرمان ایران شد.
تیم هندی با هدایت امیر توکلیان مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران به عنوان سومی جام باشگاه‌های جهان دست یافت.
اپل سنت دیرینه‌ای در چسباندن حرف «i» قبل از نام محصولات خود دارد. محصولات اپل در واقع iMac، iPod، iPhone، iPad و iTunes را نیز در برمی‌گیرد که همگی با حرف‌ای آغاز می‌شوند.
رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش گفت: از ۳ دانش آموز پژوهنده منتخب و ۳ معلم برتر پژوهشگر در هفته پژوهش تجلیل می شوند.
یوتو ناگاتومو مدافع تیم ملی ژاپن با حضور در بازی برابر کاستاریکا به یک رکورد تازه و جالب در بین بازیکنان آسیایی دست پیدا کرد.
جبار رحمانی گفت: آنچه محل مناقشه است اینکه چیزی که اعضای این نسل به دنبال‌اش هستند مساله سایر نسل‌های دیگر نیز هست. یعنی مناقشه کنونی امری است که اقشار جامعه به شکل‌های مختلف از دانش‌آموزان گرفته تا افراد سالمند در منزل در آن درگیر هستند.
تیم ملی نجات غریق مردان ایران در جریان مسابقات قهرمانی جهان موفق با جابه جایی رکورد ملی در ماده ۴ در ۵۰ متر بامانع تیمی به فینال B رقابت ها راه یافت.
"امیر جابر" پزشک جوانی در دمشق که در جراحی پلاستیک تخصص دارد مرتبا پیشنهاد‌های کاری وسوسه انگیزی از مراکز بزرگ جراحی پلاستیک در کشور‌های حوزه خلیج فارس دریافت می‌کند، اما ترجیح می‌دهد در دمشق بماند.
ملی پوشان رویینگ ایران راهی فینال C و D مسابقات قهرمانی جهان در چک شدند.
سرمربی تیم ملی قایقرانی رویینگ گفت: نسبت به زمان برگزاری کاپ آسیایی منتقد بودم اما کنفدراسیون آسیا تاریخ برگزاری مسابقات را جا به جا نکرد.
انتخابات خانه سینما اخیراً برگزار شد که در نهایت با رای گیری و تعیین هیات مدیره متشکل از علی لقمانی، رسول صدرعاملی، محمد مهدی عسگرپور و مسعود امیری تیرانی، علی دهکردی، حبیب اسماعیلی و علیرضا حسینی به عنوان اعضای اصلی و جابر قاسمعلی و امیرحسین اثباتی به عنوان اعضای علی البدل همراه شده بود.
با این اوصاف محمدمهدی عسگرپور، علی لقمانی، رسول صدرعاملی، مسعود امیری تیرانی، علی دهکردی، حبیب اسماعیلی به عنوان اعضای اصلی و علیرضا حسینی و جابر قاسمعلی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند. شگفتی این انتخاب بالاترین رای برای علی لقمانی و عدم انتخاب امیرحسین اثباتی بود.
«جابر» و همدستانش در حالی گردشگران را تهدید به مرگ می‌کردند که آن‌ها از شدت وحشت بر خود می‌لرزیدند و جرئت هیچ عکس العملی را نداشتند. دقایقی بعد مهاجمان مسلح، همه وجوه نقدی، گوشی تلفن و دیگر اموال اتباع خارجی را از آن‌ها گرفتند و سپس آن‌ها را در یک منطقه خالی از سکنه رها کردند و از محل گریختند.
آنهایی که از کاروان پیاده‌ روی اربعین حسینی جا مانده اند، با دیدن تصاویر مشتاقانی که در حال پیاده ‌روی عظیم جهانی هستند فقط اشک می ریزند و آرزو می کنند ای کاش! در میان این مشتاقان بودند؛ مشتاقانی که مسیری را می‌پیمایند که نخستین بار جابر بن عبدالله انصاری صحابی حضرت محمد مصطفی و از شیعیان حقیقی پیمود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ