صفی‌الله فغانپور به عنوان مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلال رشیدی‌کوچی، عضو کمیسیون امور داخلی مجلس بر این باور است که طبق اصل ۷۹ قانون اساسی، ادامه فیلتر واتس‌اپ و اینستاگرام از سوی دولت، بدون اجازه مجلس، غیرقانونی است.
هیئت کشتی تهران در جام پهلوانک‌ها علاوه بر تجلیل از محمدرضا طالقانی که این جشنواره به نام او برگزار شده بود، از منتقد سرسخت فدراسیون علیرضا دبیر هم تجلیل کرد.
سرمربی سابق بنفیکا با عربستان برای هدایت این تیم در جام ملتها و مقدماتی جام جهانی به توافق رسید.
عضو فراکسیون ورزش مجلس می گوید که صحبت ها درخصوص اقدامات او علیه وزیر ورزش صحت ندارد.
پیشکسوت باشگاه استقلال با طرح این پرسش که «اگر من از استقلال انتقاد نکنم این تیم قهرمان خواهد شد؟»، به آنهایی که منتقد مواضع او علیه آبی‌پوشان هستند، پاسخ داد.
جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.
جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.
این وکیل دادگستری گفت: «با این روند مردم و به‌ویژه جامعه دانشگاهی از حضور اساتیدی که در صورت تضییع حقوق مردم زبان به نقد می‌گشایند، محروم می‌شود. این موضوع تاثیری نامطلوب بر نظام حقوقی و نظام سیاسی کشور خواهد گذاشت. از سوی دیگر قانون اساسی کشور به‌هیچ‌عنوان تضییع آزادی‌های مشروع مردم که اساتید دانشگاه هم یکی از افراد جامعه هستند را برنمی‌تابد.»
یکی از مقامات ارشد بخش آنتی تراست وزارت دادگستری آمریکا تاییدیه لازم برای نظارت بر تحقیقات مربوط به آلفابت (شرکت مادر گوگل) دریافت کرده است.
در دهه ۸۰ و بعد از آن هم توکلی با اینکه حامی دولت اول احمدی‌نژاد بود، به منتقد او تبدیل شد و مانند سایر محافظه‌کاران حامی احمدی‌نژاد، مسوولیت روی کار آمدن او را بر عهده نگرفتند. او در دولت‌های حسن روحانی هم به انتقادات خود نسبت به سیاست‌های اقتصادی دولت ادامه داد.
او همزمان به عنوان خبرنگار، روزنامه‌نگار و منتقد در رشته‌های جامعه شناسی، سینما و ادبیات فعالیت داشت. همکاری با بیش از بیست نشریه عمومی و تخصصی از جمله همشهری، شرق، اعتماد، جام جم، فرهیختگان، گیلان امروز، همدلی، نوآوران، صبا، سینما؛ و ماهنامه‌ها و هفته‌نامه‌های تخصصی مانند فیلم، تجربه، چلچراغ و … از جمله این فعالیت‌هاست.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بنده به صنعت خودروسازی انتقاد دارم. ما مدافع مصرف کننده و تولید کننده هستیم و نباید به هیچ کدام اجحاف شود.
توئیتر حساب های کاربری چند خبرنگار را به بهانه انتشار اطلاعات خصوصی تعلیق کرد اما پس از برگزاری نظر سنجی و رای کاربران، اعلام کرد حساب ها را به طور آنی رفع تعلیق می کند.
توئیتر حساب های کاربری چند خبرنگار را به بهانه انتشار اطلاعات خصوصی تعلیق کرد اما پس از برگزاری نظر سنجی و رای کاربران، اعلام کرد حساب ها را به طور آنی رفع تعلیق می کند.
توئیتر، حساب کاربری روزنامه‌نگارانی که اخبار ایلان ماسک را پوشش می‌دادند بست.
رئیس آتی مجلس نمایندگان آمریکا با وعده‌ای خصمانه، متعهد شد تا نماینده دموکرات ایالت مینه‌سوتا و منتقد رژیم صهیونیستی را از کمیته روابط خارجی کنگره اخراج کند!
مدافع تیم ملی فوتبال ایران در موقعیتی قرار دارد که حدود یک سال پیش فکرش را هم نمی کرد با کارلوس کی روش چشم در چشم شود و از دستورات او تبعیت کند.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران در موقعیتی قرار دارد که حدود یک سال پیش فکرش را هم نمی کرد با کارلوس کی روش چشم در چشم شود و از دستورات او تبعیت کند.
سخنگوی دولت با اشاره به حضور امروز خود در یکی از دانشگاه‌های تهران، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به گفتگو با منتقد و معترض، به‌عنوان یک وظیفه ادامه خواهیم داد.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکیدد بر لزوم فراهم شدن فرصت بیان نقد و اعتراض در جامعه اظهار کرد: اگر فرصت بیان نقد را به یک منتقد عالم و سالم ندهیم به طور طبیعی با نامحرم گفت‌وگو خواهد کرد و این به نفع کشور ما نحواهد بود.
سرمربی تیم ملی قایقرانی رویینگ گفت: نسبت به زمان برگزاری کاپ آسیایی منتقد بودم اما کنفدراسیون آسیا تاریخ برگزاری مسابقات را جا به جا نکرد.
رویزمن یکی از معدود منتقدان کرملین است که پس از یک سری تظاهرات بزرگ مخالفان و در شرایطی که ولادیمیر پوتین در سال ۲۰۱۲ برای تصدی پست ریاست جمهوری مبارزه می‌کرد، به ریاست شهرداری رسید.
رسانه یونانی نوشت: کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی دو بازیکن آ. اک به دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران انتقاد کردند و به نظر می‌رسد این انتقاد عواقب سختی برای آن‌ها خواهد داشت.
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: احساس من این است که غیرعلنی شدن جلسه روز گذشته مجلس به این خاطر بود که افراد جدیدی به منتقدان دولت اضافه شدند. این‌ها کسانی هستند که از طرفداران شدید دولت بودند، برای دعوت به کاندیداتوری آقای رئیس‌جمهور امضاء جمع می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ