اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از دعوت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان خبر داد.
رییس فدراسیون فوتبال اعضای کارگروه ویژه‌ برای بررسی سقف قرارداد باشگاه‌ها را معرفی کرد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک، از قول رئیس فدراسیون فوتبال و تیم ملی برای تیم المپیک خبر داد.
مدیر رسانه تیم ملی ایران در خصوص ۶۰۰ سکه اهدایی ریاست جمهور به تیم ملی قبل از اعزام به جام جهانی توضیحاتی ارائه کرد.
طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال، سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیون فدراسیون فوتبال منصوب شد.
با اعلام مهدی تاج حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم المپیک ایران معرفی شد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در دوره قبلی ریاست تاج به عنوان مشاور عالی به ساختمان سئول بازگشت.
مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی درباره عدم حضور در مجمع سالیانه هیئت فوتبال و امتناع از ورود احسان اصولی به اداره کل توضیحاتی را ارائه داد.
پیش از این هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته تدوین مقررات به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتور آغاز به کار کرده بود که بحث تعارض منافعی او بطور جدی مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفت
روز گذشته سرانجام اولین جلسه مهدی تاج با مدیران جدید کمیته ملی المپیک برگزار شد.
رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری جلسه با مدیر منتخب کمیته ملی المپیک برای تیم امید است.
رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری جلسه با مدیر منتخب کمیته ملی المپیک برای تیم امید است.
پیشنهادی جدید روی میز تاج؛ کی‌روش مدیر تیم‌ملی ایران!
فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر تغییراتی را در بخش فوتسال و فوتبال ساحلی ایجاد کرده است و امکان دارد دامنه این تغییرات که بی ارتباط با مباحث انتخاباتی نیست، به چند بخش دیگر هم سرایت کند.
فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر تغییراتی را در بخش فوتسال و فوتبال ساحلی ایجاد کرده است و امکان دارد دامنه این تغییرات که بی ارتباط با مباحث انتخاباتی نیست، به چند بخش دیگر هم سرایت کند.
ورای اینکه تاج متخلف است یا یک مدیر پاکدست، پرونده قضائی دارد یا ندارد، این موضوع مطرح است که چرا درباره او شفاف‌سازی نمی‌شود. مگر می‌شود درباره فردی که یکی از مهم‌ترین پست‌های کشور را به دست آورده، این مقدار تناقض و عدم شفافیت وجود داشته باشد؟
پیش از این نیز گمانه زنی رسانه‌ها بر این مبنا بود که در صورت پیروزی مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، عنوان دبیرکلی فدراسیون نیز به پریا شهریاری پیشنهاد خواهد شد، اما در تازه‌ترین خبر، عضویت رسمی شهریاری در فیفا اتفاق جالب توجه‌های را رقم زده است.
یکی از عجیب‌ترین مدیران تاریخ فوتبال، شهره موسوی نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال است که بیش از ۵ ماه از بازداشت او می‌گذرد اما کماکان در این سمت باقی مانده است.
مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان می‌گوید ادعاهای کامرانی‌فر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
رییس اسبق فدراسیون فوتبال دعوت مدیر گروه ورزش شبکه سه برای شرکت در مناظره را رد کرد.
خبرهای رسیده به خبرنگار تابناک حاکی از تعیین نقش و بازیگردانی چهره بارز دپارتمان تیم‌های ملی در دوران مهدی تاج است که دریافتی های نجومی بعنوان پاداش در ادوار مختلف دریافت کرده است. او این استوری را تهیه کرده و ملی‌پوشان را برای انتشار آن متقاعد نموده است.
همراه اول به‌همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود با محوریت هوشمندسازی و شعار لمس جهان دیجیتال در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران حضور می‌یابد.
تابستان داغ تسلا ادامه دارد
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور گفت: باید در حوزه صنایع‌دستی همگرایی ایجاد کنیم. دانشگاه و بخش آموزش باید به این همگرایی کمک کنند تا فاصله‌ها کم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ