اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یک مطالعه، ۱۴ مرد دارای اضافه وزن که ۲۵ درصد کالری خود را از پروتئین به مدت ۱۲ هفته مصرف کردند، در مقایسه با گروهی که پروتئین کمتری مصرف کردند، ۵۰ درصد کاهش میل به میان وعده در اواخر شب را تجربه کردند. علاوه بر این، کسانی که پروتئین دریافتی بیشتری دارند، سیری بیشتر در طول روز و افکار وسواس گونه گرسنگی کمتری را در مورد میل غذا گزارش کردند.
ساختمان یخچال‌ها شامل زمینی وسیع با دیواری شرقی - غربی و چینه‌ای و بسیار بلند بود، چالی در زمین به‌صورت استخر می‌کندند و در کنار آن انباری در عمق زمین می‌ساختند. دسته‌ای از این انبار‌ها مسقف و برخی بدون سقف بود. برای رسیدن به درانبار، چند پله (متناسب با عمق انبار) پایین می‌رفتند.
معصومه ابتکار گفت: یک بار در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک خانم ساده و مذهبی‌ای با یک لحن بد آمد به من گفت چرا رفتی به آن مرد دست دادی، گناه کردی؛ لذا شما ببینید چطور روی افکار عمومی و طیف متدین کار کردند.
آمنه بهرامی که ۱۸ سال قبل در حمله مرد اسیدپاش بینایی دو چشم خود را از دست داده است، می‌گوید: خودم باید حکم قصاص را اجرا می‌کردم و حالا پشیمانم که این کار را نکردم، انگار بخشش قصاص عضو اسیدپاش‌ها را وقیح می‌کند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارق زن و مرد که در جنوب تهران از انبار و پارکینگ خانه‌های شهروندان سرقت می‌کردند، خبرداد.
سرقت با لباس زنانه و پابند الکترونیکی/ نخستین حادثه چهارشنبه سوری در یزد/ مرگ ۴ پدر و دختر در استخر کشاورزی/ اختلاف و درگیری منجر به قتل ۲ نفر شد/ حمله مرد شیشه‌ای به زنان از میان شمشاد‌ها/ انکار قتل ناپدری در دادگاه/ سرنوشتم را اعتیاد مادرم رقم زد!/ انفجار مرگبار در نیمه شب تبریز
انکار قتل ناپدری در دادگاه
من برای حل موضوع جلوی در رفتم، اما ناگهان میترا با چاقو به دستم ضربه‌ای زد و بعد هم شهرام به من حمله کرد و با هم درگیر شدیم به خاطر سروصدای ما ناپدری‌ام از خانه بیرون آمد و قصد داشت ما را از هم جدا کند که میترا و شهرام او را با چاقو زدند و فرار کردند.
فیلم همه چیز همه جا، به یکباره جوایز اسکار بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه غیراقتباسی، تدوین، نقش اول زن، نقش مکمل مرد و نقش مکمل زن را به دست آورد و با این هفت جایزه، برنده اصلی این دوره شد. عدم اهدای جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن به کیت بلانشت، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به برندن گلیسون و بهترین فیلمنامه غیراقتباسی به بنشی‌های اینیشرین جزو شگفتی‌های این دوره بود.
دستفروشی که این زن از او صحبت می‌کرد مردی ۷۶ساله بود که به‌صورت دوره‌گرد لباس می‌فروخت. مأموران با اطلاعاتی که زن جوان در اختیارشان قرار داده بود پاتوق‌های دستفروش را تحت نظر گرفتند و چند روز بعد موفق شدند او را دستگیر کنند. این مرد وقتی تحت بازجویی قرار گرفت نتوانست حضورش در محل جنایت را انکار کند، اما گفت او مرتکب قتل نشده و وقتی به محل حادثه رسیده بود مقتول روی زمین افتاده بود.
آخرین آمار کرونا در ایران/ عاشق زخمی!/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ سرقت ۳ میلیاردی مسئول پمپ بنزین/ سارقان، موبایل‌های ۱۰ میلیونی را به ۴۰۰ هزارتومان می‌فروختند/ دستگیری دانش‌آموز مسلح کرمانی/ یک زن و ۴ کودک هدف شلیک‌های مرد خشمگین/ رقص مرگ با آهنگ شیطانی/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ آتش‌سوزی انبار عطر و ادکلن در بازار تهران
پلیس سانفرانسیسکو روز جمعه ویدئویی را از حمله یک مرد ۴۲ ساله به شوهر نانسی پلوسی را منتشر کرد. در ویدئو مشخص است که ضارب پیش از بازداشت ضربه‌ای را با چکش به پاول پلوسی ۸۲ ساله می‌زند. در زمان این حمله نانسی پلوسی، رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا در خانه حضور نداشته است. پلوسی برای ترمیم شکستگی جمجمه و جراحات جدی در بازو و دست راستش تحت عمل جراحی قرار گرفت. او از آن زمان با کلاه و دستکشی که زخم هایش را پوشانده بود در انظار عمومی ظاهر شد.
یکی از شاهدان که با تحقیقات پلیس شناسایی شده بود به قاضی صفری گفت: حدود ساعت ۶ صبح بود که صدای جیغ وحشتناک یک زن را شنیدم. وقتی از منزل به بیرون نگاه کردم، مردی را دیدم که خانمی را روی زمین انداخته و انگار به او مشت می‌زند، اما زمانی که دقت کردم چاقوی بزرگی را در دست آن مرد دیدم که پیراهن مشکی بر تن داشت!
آخرین آمار کرونا در ایران/ مقتول، نیت شیطانی داشت/ درخواست طلاق از شوهربدقول/ سرگذشت عجیب دانشجوی پزشکی/ کلاهبرداری با رسیدساز جعلی/ مسمومیت ۵۸ دخترتیزهوش اردبیلی با گاز سمی/ انکار جنایت بعد از اعتراف!/ دوربین خانه همسایه راز جنایت را فاش کرد
انکار جنایت بعد از اعتراف!
پارکینسون و سرطان پانکراس از جمله بیماری‌هایی است که ادعا می‌شود پوتین به آن‌ها مبتلاست.
آزادارمکی گفت: شهردار تهران ربطی به دانشگاه ندارد. کسی که دانشگاهی باشد، می‌داند با چه ادبیاتی، چه حرفی، چه پیامی و حتی چه تن صدایی باید با دانشجو سخن بگوید. این چهره‌ها با صدایی آمرانه و عباراتی، چون «حرف نزنید»، «بشین بابا»، «مرد حسابی» و... با دانشجو حرف زدند. انگار که فرمانده نظامی وارد پادگان شده است.
اصفهان- عضو کارگروه تخصصی فرونشست استات اصفهان گفت: انکار آثار فرونشست زمین بر بناهای تاریخی اصفهان توجیه سهل انگاری در حفظ میراث فرهنگی است.
صبح روز پنجشنبه هشتم مهر سال گذشته، جسد مرد جوانی در حاشیه یکی از بزرگراه‌های جنوب تهران کشف شد و موضوع به پلیس و بازپرس محمدتقی شعبانی اعلام شد. با حضور تیم جنایی، در تحقیقات میدانی خیلی زود هویت مقتول که مردی افغانستانی به نام نظیر بود، برملا شد. تحقیقات نشان می‌داد نظیر شب قبل و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کلاهبرداری با فروش حواله خودرو/ قتل به خاطر یک نخ سیگار/ مرگ وحشتناک در سناریوی عجیب باج گیری!/ میهمانی شام ۷ میلیارد تومانی/ قتل ستاره کنار جهیزیه!/ تشکیل باند سرقت از خانه در زندان/ پدر بی رحم کودک ۶ ساله را به کام مرگ فرستاد!/ انکار مرد عطار در قتل زنی که می‌خواست لاغر شود
راجر دی‌سا دستیار کارلوس کی‌روش از زمان حضور وی در مصر، تبدیل به مرد معتمد سرمربی پرتغالی شده است.
ریکاردو در دو هفته گذشته لیگ برتر نشان داده همان مردی است که از او انتظار داشتیم.
بسیاری از منتقدین و پخش کنندگان هالیوودی شانس فیلم تازه فرهادی را نه تنها برای نامزدی نهایی اسکار بهترین فیلم بین المللی، بلکه برای اسکار بهترین فیلمنامه ارجینال، اسکار بهترین طراحی صدا و اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد بالا می‌دانستند اما در هیچ یک از این رشته‌ها، قهرمان در لیست نهایی قرار نگرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ