ریش در ادامه اظهارات بی‌اساس خود افزود که این اقدام، نقض آشکار قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۲۶ نماینده جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای از دولت جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا خواسته‌اند درباره توافق مبادله زندانی با ایران توضیح دهد.
یک سناتور آمریکایی اذعان کرد که علیرغم کمک‌های نظامی فراوان غرب به اوکراین، این کشور شانسی برای پیروزی در نبرد با روسیه ندارد.
چهار نفر از نمایندگان آمریکایی اعلام کردند که سخنرانی رئیس رژیم صهیونیستی در کنگره را تحریم کرده و در آن مشارکت نخواهند کرد.
«رند پائول» سناتور جمهوریخواه کنگره آمریکا تلاش برای ممنوعیت سریع اپ چینی تیک تاک را مسدود و دلیل آن را نگرانی درباره آزادی بیان و برخورد نامتوازن با شبکه های اجتماعی اعلام کرد.
سناتور آمریکایی از دولت برزیل بدلیل صدور مجوز پهلوگیری ناوهای ایرانی به تندی انتقاد کرد.
نخست وزیر عراق در جریان شرکت در نشست مونیخ با یک سناتور آمریکایی دیدار و گفتگو کرد.
رئیس کمیته خدمات دفاعی سنای آمریکا می گوید این کشور برای رقابت با روسیه و چین باید چاره ای بیندیشد.
جونی ارنست، عضو جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا گفت: چینی‌ها پیش‌ماده را به مکزیک می‌فروشند و سپس کارتل‌های مکزیک فنتانیل تولید کرده و آن را در ایالات متحده پخش می‌کنند.
دستیار وزیر خارجه در پاسخ به یک سناتور آمریکایی شرط رابطه با آمریکا از زبان امام خمینی (ره) را یادآور شد.
دستیار وزیر خارجه در پاسخ به یک سناتور آمریکایی شرط رابطه با آمریکا از زبان امام خمینی (ره) را یادآور شد.
جاش هاولی سناتور جمهوریخواه آمریکایی و از مخالفان چین لایحه ای برای ممنوعیت اپ تیک تاک در آمریکا ارائه می کند.
این مهاجر ۲۴ ساله سومالیایی برای نمایندگی از ناحیه ۶۳ در مجلس سنای ایالت مینه‌سوتا نامزد شده بود.
«کریس مورفی» سناتور دموکرات آمریکایی گفت که قطر «شریکی پیچیده» است و از نظر سوابق خود در زمینه آزادی سیاسی و حمایت از کارگران نیاز به بهبود دارد.
سناتور اد مارکی از ایالت ماساچوست آمریکا از کنگره خواسته قانون جدیدی برای کنترل شرکت های فناوری وضع کند و فرایند شکست خورده خودقانونمندسازی شرکت های فناوری را پایان دهد.
پس از آنکه ایلان ماسک پاسخی طعنه آمیز به درخواست سناتور اد مارکی برای اطلاعات بیشتر درباره سیاست های احراز هویت جدید توئیتر داد، او نیز درباره فرایند احراز هویت تیک آبی به ماسک هشدار داد.
سناتور دموکرات آمریکایی خواهان تحقیق و بازبینی درباره مالکیت عربستان سعودی در توئیتر است.
«جیم ریش» طی اظهاراتی اثبات‌نشده در صفحه توئیتر خود نوشت: «ایران پهپاد‌های مرگبار را نه تنها به پوتین، بلکه به ارتش اتیوپی نیز ارسال می‌کند».
یک سناتور آمریکایی روز سه شنبه از پیش نویس طرحی برای تعلیق فروش سلاح به عربستان سعودی خبر داد.
یک سناتور آمریکایی از دولت این کشور خواست که تمام نیروهای خود را از عربستان سعودی خارج کند، تا ریاض از این پس برای حمایت خودش از پوتین کمک بگیرد.
در این نامه خطاب به گروسی آمده است: «از شما قاطعانه می‌خواهیم که پرونده این تحقیقات را تا زمانی که ایران پاسخ‌هایی شفاف در مورد مکان‌ها، مواد و فعالیت‌های موجود در آن ارائه دهد، باز نگه‌دارید».
لیندزی گراهام سناتور جمهوریخواه آمریکایی و از منتقدان شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر به دنبال راهی است تا شبکه های اجتماعی را قانونمند و وادار به فعالیت تحت مجوز کند.
لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی نیز که در سفر به فلسطین اشغالی همراه منندز بوده است، در این کنفرانس خبری گفت که باید در آمریکا مخالفتی دو حزبی با هرگونه توافقی درباره توافق هسته‌ای ایران انجام شود.
لیندسی گراهام گفت: اگر ترامپ به‌اتهام نگه‌داری اسناد طبقه‌بندی‌شده و محرمانه تحت تعقیب قرار گیرد، شورشی عظیم در خیابان‌ها راه می‌افتد.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، روابط ترکیه و روسیه را مانعی جدی در مسیر دستیابی آنکارا به جنگنده های آمریکایی ارزیابی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ