اميرعلى آذرپيرا با نمايشى دلپذير و يك كشتى منطقى توانست از سد حريف آمريكايى عبور كرده و به مدال طلاى جهان دست يابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم منتخب کشتی آزاد ایران در روز اول آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی، سه نماینده روی تشک خواهد داشت.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با هفت کشتی‌گیر عازم آخرین مرحله رنکینگ کشتی آزاد در مجارستان خواهد شد.
باتوجه به اینکه یکی از مدعیان اصلی وزن 97 کیلوگرم بعد از رقابت‌های جام جهانی، از شرکت در مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی معاف شد، حالا این پرسش وجود دارد که ملی‌پوش این وزن چطور از جام تختی انتخاب می‌شود.
مدیر تیم‌های ملی کشتی گفت یونس امامی باید از فینال تورنمنت زاگرب این درس را گرفته باشد که هر حریفی می‌تواند خطرناک باشد.
دارنده ۲ مدال طلای امیدهای جهان، با تاکید بر اینکه پیروزی مقابل کایل اسنایدر کار راحتی است، گفت: اشتباهم در دیدار فینال تورنمنت زاگرب باعث شکستم مقابل او شد.
امیرعلی آذرپیرا صاحب مدال نقره وزن 97 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی در کرواسی شد.
کشتی گیر آزادکار ایران با قبول شکست در دیدار فینال مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی به مدال نقره دست پیدا کرد.
مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب از امروز در کرواسی در حال برگزاری است.
امیرحسین زارع، امیرعلی آذرپیرا و علی سوادکوهی بدون اینکه با چالشی جدی در مرحله مقدماتی مواجه شوند، در اولین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی فینالیست شدند.
مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب از امروز در کرواسی در حال برگزاری است.
در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دیدار نیمه نهایی حریف چینی خود را با نتیجه ۱۰ بر صفر پشت سر گذاشت و در فینال به حریف آمریکایی رسید.
هر سه نماینده روز دوم کشتی آزاد ایران در تورنمنت زاگرب به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند.
در حالی که امیرعلی آذرپیرا امیدوار بود در جام جهانی آمریکا با کایل اسنایدر کشتی بگیرد، حالا هر دوی آنها قرار است در تورنمنت رنکینگ زاگرب حضور داشته باشند.
دارنده دو مدال طلای کشتی امیدهای جهان تاکید کرد که هر چند مدال‌های جهانی‌اش را در 97 کیلوگرم گرفته اما تازه بدنش مناسب این وزن شده و در آن جا افتاده است.
آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال طلای زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان، گفت: تا یک ساعت قبل از دیدار فینال جام جهانی فکر می‌کردم من مقابل کایل اسنایدر کشتی می‌گیرم.
يكى از پديده هاى كشتى ايران تا ساعاتى ديگر مهمترين مبارزه عمر ورزشى خود را پشت سر مى گذارد.
سرمربی تیم کشتی آزاد بلیش تاکستان تأکید کرد، از دو کشتی‌گیر روس تیمش، یکی در حد انتظار ظاهر نشد و دیگری ناجی این تیم در راه قهرمانی شد.
مدعی وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد تاکید کرد که طی دو سه سال اخیر در اردوها از محمدحسین محمدیان و مجتبی گلیج نکات فنی زیادی را یاد گرفته و حالا با آنها رقیب شده است.
امیرعلی آذرپیرا کشتی‌گیر شایسته وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دیدار فینال برابر تانر اسلوان از آمریکا با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید و اولین طلایی کشتی آزاد ایران در این رقابت ها نام گرفت.
اميرمحمد يزدانى و اميرعلى آذرپيرا به ديدار فينال مسابقات كشتى آزاد اميدهاى جهان راه يافتند.
در مسابقات پنج وزن نخست کشتی آزاد زیر 23 سال جهان دو نماینده کشورمان به دیدار نهایی راه پیدا کردند.
امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم به فینال رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) در کشور اسپانیا راه یافتند.
کشتی گیران وزن ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم کشورمان کشورمان با شکست حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان با صعود دو نماینده ایران به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات پیگیری شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ