منابع عبری از شنیده شدن صدای انفجار در شهرک صهیونیست نشین شاکید در اطراف جنین (شمال کرانه باختری) خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) از شنیده شدن صدای انفجار شدید در مجاور پایگاه تروریستی آمریکا در منطقه الشدادی در شرق استان الحسکه سوریه خبر دادند.
منابع محلی در شرق سوریه از وقوع چندین انفجار مهیب در اطراف پایگاه نظامی غیرقانونی آمریکا واقع در شهر «الشدادی» واقع در جنوب استان الحسکه در شرق سوریه نزدیک مرز با عراق خبر دادند.
درحالیکه برخی رسانه‌ها از برقراری آتش‌بس فوری میان نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی با میانجی‌گری مصر خبر می‌دهند، گروه‌های مقاومت فلسطین آن را رد کرده‌اند.
سخنگوی کرملین ضمن اظهار بی‌اطلاعی از جزئیات خبر مربوط به وضعیت سلامتی رئیس‌جمهور ترکیه، از آمادگی مسکو برای فراهم کردن مقدمات گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان خبر داد.
اخبار ضدو نقیضی درباره وضعیت سلامتی اردوغان منتشر شده است.
در پی اخبار ضد و نقیض از فرار «عمر البشیر»، رئیس جمهور مخلوع پیشین سودان در پی ناآرامی‌های اخیر در خارطوم، دفتر ژنرال عبدالفتاح برهان خبر منتشر شده از زبان برخی رسانه‌ها را تکذیب کرد.
رسانه‌های خبری از حملات مشکوک و شنیده شدن صدای چندین انفجار مهیب در شمال دیرالزور سوریه خبر دادند.
امیر متوسلیان گفت: برخی اظهارات در رسانه‌ها بدون سند و مدرک و بدون بررسی مطرح می‌شود، اما بدانید آسیب‌های این اظهارات به جامعه و خانواده ما و مخصوصا مادر ما خیلی جدی است. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به بهترین شکل و با بررسی و دقت کافی و لازم باشد.
امیر متوسلیان گفت: برخی اظهارات در رسانه‌ها بدون سند و مدرک و بدون بررسی مطرح می‌شود، اما بدانید آسیب‌های این اظهارات به جامعه و خانواده ما و مخصوصا مادر ما خیلی جدی است. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به بهترین شکل و با بررسی و دقت کافی و لازم باشد.
برخی منابع خبری مدعی شده‌اند آمریکا اقدام به «حملات تلافی‌جویانه» در شرق سوریه کرده است.
در میانه اخبار ضد و نقیضی که درباره آینده لیونل مسی منتشر می‌شود جرارد رومرو مدعی شد او به تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی نزدیک نیست.
محمد درویش، فعال محیط زیستی با انتشار تصویری از آبگیری سد چمشیر در توییتر خود نوشت: «آقای سلاجقه در حالیکه صبح امروز شما مشغول تکذیب آبگیری سد چم‌شیر در رسانه رسمی دولت بودید، یک از محیط‌بان‌های شما این عکس را برایم فرستاد! درها را باز کنید و اجازه دهید واقعیت‌ها فاش شود اگر صادق هستید.»
سرانجام بعداز دو هفته اخبار ضد و نقیض، النصر عربستان به رویای فوتبال آسیا جامه عمل پوشاند و بزرگترین خرید تاریخ فوتبال قاره را با امضای قرارداد کریستیانو رونالدو ثبت کرد.
رسانه های آمریکایی بامداد سه شنبه از اعلام نامزدی مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ خبر دادند اما سخنگوی پنس این خبر را رد کرد.
به دنبال انتشار برخی اخبار ضد و نقیض پیرامون وضعیت سلامت جسمانی میرحسین موسوی آخرین نخست‌وزیر ایران، خبرگزاری دولت (‌ایرنا) ار پی‌گیری‌ خبرنگار سیاسی خود خبر و گزارش داد: "او برای چکاپ معمولی به یکی از مراکز درمانی مراجعه کرده است".
وریا غفوری با صدور قرار وثیقه آزاد شد.
این روزها اخبار ضد و نقیضی پیرامون فوق ستاره آرژانتینی درباره بازگشت به بارسلون شنیده می شود اما ظاهرا لیونل مسی در پاریس خوشحال است
این روزها اخبار ضد و نقیضی پیرامون فوق ستاره آرژانتینی درباره بازگشت به بارسلون شنیده می شود اما ظاهرا لیونل مسی در پاریس خوشحال است
ضد و نقیض هایی در مورد تعییر رئیس پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی تهران بزرگ مطرح شد که ضمن اعلام خبر اصلی این اخبار را مرور کرده ایم.
خبرگزاری فارس از معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت به مجلس خبر داد، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت که هیچ نامه ای از سمت دولت برای معرفی وزیر کار به مجلس ارسال نشده است.
اخبار ضد و نقیض پیرامون وضعیت خسرو حیدری در کادرفنی استقلال این روزها داغ شده است.
پدر دختری که در بیمارستان اسدآباد جان خود را از دست داد می‌گوید: مشخص نیست این وضعیتی که برای اهالی روستا پیش آمده از ظرفی که در آن شربت درست کرده‌اند بوده یا نه. تمام افرادی که آن شب در بیمارستان بودند آزمایش دادند. پس از آزمایش مشخص شد که سم یونجه در شربت وجود داشته است، اما نمی‌دانیم چرا علت اصلی را بازگو نکردند.
برخی منابع خبری از مقابله پدافندهای هوایی با اهدافی در آسمان لبنان در بامداد روز جمعه خبر می‌دهند.
منابع عبری زبان مدعی شدند که ابراهیم النابلسی یکی از مبارزان مقاومت در شهر نابلس که از مدت‌ها پیش تحت تعقیب بود، در حمله امروز ارتش رژیم صهیونیستی به این شهر به شهادت رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ