نخستین دفتر اطلاع رسانی، تبلیغات و بازاریابی گردشگری ایران در کشور ارمنستان با امضا تفاهم نامه میان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و یک شرکت گردشگری راه اندازی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعات کاری دفاتر اسناد رسمی امروز تا ساعت ۲۰ تمدید و در صورت لزوم تا ساعت ۲۱ نیز به فعالیت می‌پردازند.
در پی آتش سوزی محدود شب گذشته در کابل برق ورودی ساختمان شماره ۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و خاموش شدن مرکز داده این سازمان، ارائه خدمات الکترونیک ثبتی در دفاتر اسناد رسمی و ادارات ثبت اسناد و املاک با محدودیت مواجه شده است.
دایچی کامادا، هافبک ژاپنی با حضور در دفتر باشگاه لاتزیو رسما بازیکن این تیم شد. او به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم آبی‌پوش شهر رم شده است.
جماران عکسی از مهدی هاشمی را در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در دفتر رییس دولت اعتدال منتشر کرد. مهدی هاشمی که به تازگی دوره محکومیتش تمام و از زندان آزاد شده است، در مراسم‌های رسمی و غیررسمی که از سوی اصلاح‌طلبان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. تصویر زیر از آخرین حضور او در مراسم عزاداری امام حسین در دفتر حسن روحانی است:
نام و عکس رابرت مالی از صحه رسمی توئیتری دفتر نماینده آمریکا در امور مربوط به ایران حذف شده است.
کریستوفر انکونکو که انتقالش از لایپزیش به چلسی رسمی شده بود با حضور در دفتر چلسی پیراهن آبی تیم را به تن کرد و مقابل دوربین باشگاه قرار گرفت.
براساس اعلام منابع فلسطینی، هیاتی بلندپایه از جنبش مقاومت اسلامی حماس به ریاست اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش به دعوت رسمی مصر وارد قاهره شد.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن مشارکت رئیس جمهور سوریه در نشست جده و توافق اخیر ایران و عربستان را به مثابه اعلام رسمی شکست ائتلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه دانست.
باشگاه بارسلونا اعلام کرد ایناکی پنیا با حضور در دفتر این باشگاه قراردادش را تا 30 ژوئن سال 2026 تمدید کرد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از سفر رسمی «علی‌خان اسماعیلف» نخست وزیر قزاقستان به تهران در صدر یک هیئت عالی رتبه و دیدار و مذاکره با معاون اول رئیس جمهور و مقامات بلندپایه کشورمان خبر داد.
دفتر رئیس جمهور عراق خواستار عذرخواهی رسمی ترکیه برای حمله به فرودگاه سلیمانیه شد.
محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور از نامه پادشاه عربستان به رئیس جمهور خبر داد.
معاون امور اسناد سازمان ثبت از موافقت رئیس قوه قضائیه با پیشنهاد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای افزایش حق التحریر دفاتر اسناد رسمی خبر داد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از نهایی شدن افزایش تعرفه‌های دفاتر اسناد رسمی خبر داد و گفت: این تعرفه طی چند روز آینده ابلاغ خواهد شد.
ئیس جمهوری اسلامی ایران که برای دیدار رسمی به چین سفر کرده بود، با استقبال رسمی معاون اول رئیس جمهور و با حضور معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی کل قوا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بخشی از نیرو‌های مسلح رسمی و قانونی کشور بوده و هرگونه اقدام علیه آن، اقدام علیه نظام و حاکمیت ایران به حساب آمده که قطعاً بی‌پاسخ نخواهد ماند.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
مدیرکل دفتر امور اقتصادی وزارت جهادکشاورزی از آغاز ثبت درخواست رسمی متقاضیان اجرای کشت قراردادی، خبر داد.
اصفهان- رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان در نامه ای سرگشاده به رئیس قوه قضائیه خواستار رسیدگی به وضعیت ناگوار دفاتر اسناد رسمی شد.
نخستین دفتر اطلاع رسانی، تبلیغات و بازاریابی گردشگری ایران در کشور ارمنستان با امضا تفاهم نامه میان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و یک شرکت گردشگری راه اندازی می‌شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار مازندران گفت: طرح سالم سازی دریا که به طور رسمی از سوم خردادماه امسال آغاز و مقرر شده بود تا پایان شهریور ادامه داشته باشد به دلیل حضور مسافران و تقاضا در برخی شهر‌های ساحلی تا هشتم مهر تمدید شد.
دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای در واکنش به حوادث رخ داده بعد از درگذشت مرحوم مهسا امینی تاکید کرد: بزودی عموم دانشگاهیان با اعلام مواضع رسمی خود هتاکان هنجار شکن را بر سرجای خود خواهند نشاند.
دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای در واکنش به حوادث رخ داده بعد از درگذشت مرحوم مهسا امینی تاکید کرد: بزودی عموم دانشگاهیان با اعلام مواضع رسمی خود هتاکان هنجار شکن را بر سرجای خود خواهد نشاند.
بنابر گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، دفتر هادی العامری در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما برگزاری انتخابات زودهنگام را که سید مقتدی الصدر درخواست آن را کرد، تأیید می‌کنیم. انتخابات پیشین با شبهه‌ها و اعتراضات بسیاری همراه بود».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ