صبح امروز شنبه ۳۰ مهرماه چهارمین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این طیف در واکنش به حادثه تروریستی شاهچراغ با القای ناتوانی دستگاه امنیتی کشور، مدعی شد که حاکمیت به جای تمرکز بر حجاب زنان، باید به سراغ مقابله با گروهک‌های تروریستی برود. اما این جهت‌گیری و این واکنش به حادثه شاهچراغ، در حقیقت عملیات روانی اتاق فرمان دشمن را لو داد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: با ترویج بدحجابی در سطح جامعه باید برخورد جدی شود چرا که کار فرهنگی برای افراد ناآگاه است، ولی برخورد قهری برای کسانی که تشکیلاتی ترویج بدحجابی می‌کنند؛ الزامی است.
مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه ترویج فساد و منکر در جامعه نتیجه ترک فعل مسئولان است، گفت: مجازات‌های مالی فعلی در برابر فساد بازدارنده نیست و برای عده‌ای بی‌معنا است همچنین باید توجه داشت که برخی از مروجان فساد و بی‌حجابی در جامعه نیز غافل بوده و از عقبه این هجمه بی‌خبر هستند.
حفظ و ترویج الگوهای فرهنگ غذای ایرانی میان خانواده‌ها، نگهداشت و ترویج غذاهای سنتی اقوام ایرانی و نقش غذا در تحکیم بنیاد خانواده از برنامه‌های کارگروه سفره و تغذیه خانواده است.
رئیس جمهور گفت: امروز نهاد خانواده با ترویج همجنسگرایی که یکی از زشت‌ترین انحراف‌ها و مورد نفرت همه ادیان الهی و ابراهیمی می‌باشد، مورد تهدید قرار گرفته است.
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: تلاش مجمع ملی خیرین ازدواج جوانان در ترویج این سنت حسنه باید مورد تشکر و تقدیر قرار گیرد.
اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ترویج و حمایت از قاچاق کالا و ارز به عنوان ابزار تهاجم دشمن به چرخه تولید، اشتغال و فضای کسب و کار از دیرباز توسط کارتل های قاچاق دنبال شده است.
رییس عدلیه گفت: امروز در برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی، دست دشمن برای ضربه زدن به نظام، آشکار است؛ بر همین اساس، دستگاه‌های اطلاعاتی ما باید این جریانات سازمان‌یافته را که با عناصر ضدانقلاب مرتبط هستند، شناسایی و معرفی کنند و مطمئن باشید که این طیف از عناصر به اشد مجازات می‌رسند.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: ترویج فرهنگ گذشت و صلح، تقویت کننده روحیه همبستگی در جامعه است.
سمنان- باستانی‌کاران استان سمنان عقیده دارند رواج ورزش‌های پهلوانی طی سال‌های اخیر روند صعودی نداشته و این نشان می‌دهد که نیازمند کارهای ترویجی بیشتر و بهتر هستیم.
رئیس پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی در خصوص برخورد با رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی خبر داد.
نور نیوز نوشت: یک گروه سازمان یافته ترویج و تشویق افراد به رقص، کشف حجاب و ناهنجاری در معابر عمومی‌ و تبلیغ علیه نظام در رشت با تلاش مامورین فراجا شناسایی شدند.
مشهد ـ نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال‌احمر بر اهمیت ترویج حس مسئولیت‌پذیری در میان جوانان و ایجاد امید در جامعه تأکید کرد.
دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز پنج‌شنه به مناسبت سالروز تأسیس مدارس امام مهدی (عج) در لبنان سخنرانی کرد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح کمیسیون آموزش و تحقیقات پیرامون تحقق اصل ۱۵ قانون اساسی که به ترویج آموزش زبان های قومی و محلی بازمی‌گردد، در مجلس رسیدگی شود.
برخی از کارکنان خانم یکی از پلتفرم‌های معروف فروش آنلاین اقدام به انتشار تصاویر بدون حجاب خود در فضای مجازی کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد این اقدام، با حمایت مسئولان این پلتفرم بوده است.
رییس سازمان شیلات ایران گفت: با توجه به رسالت مشترک سازمان شیلات و شبکه سلامت و نقش موثری که آبزیان در سلامت جامعه دارند، لازم است در این زمینه بیشتر برنامه‌سازی و تبلیغات انجام شود.
باشگاه مس کرمان معتقد است صدور مجوز حضور هواداران تبریزی در دیدار هفته سیزدهم این تیم به نوعی ترویج بی عدالتی است.
صبح امروز شنبه ۳۰ مهرماه چهارمین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
صدیقی گفت: انسان عاقل حتی در بین کفار و مفسدان نیز دین دار و با حیا باقی می‌ماند، کسانی که امروز بی حیایی را ترویج می‌کنند از نعمت عقل برخوردار نیستند.
‎مرسلیم نوشت: بانوان مبارز و ‎پاکدامن از ارکان پیروزى نظام مقدس ما بوده و هستند. کسانى که امروز می‌خواهند با ابزار ترویج فحشا و لاابالی‌گرى باعث اختلاف‌افکنى و آبروریزى و تضعیف کشور شوند، بزودى مفتضح خواهند شد.
قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: اعتقاد دارم که در جا انداختن روحیه ایثارگری بدون توقف و شعار کم کاری کردیم و باید به دنبال ترویج این روحیه باشیم.
کرمان - معاون وزیر آموزش و پرورش خواستار توجه ویژه در خصوص ترویج آرمان‌های مکتب شهید سلیمانی در مدارس شد.
در این گزارش به این موضوع می‌پردازیم که آیا ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با ورود نهادهای رسمی انجام پذیر است؟ آیا شیوه‌ی اجرای امر به معروف و نهی از منکر از طریق نهادهای حکومتی شیوه درستی است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ