اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که تمام کارکنان و نیروهای نظامی یک اداره پلیس در ایالت مینه‌سوتا استعفا کردند.
طی چندروز گذشته حدود ۱۰ هزارنفر در این شهر و روستا‌های اطراف، آب ندارند. با این که اکنون شبکه آب این شهر را شهرداری تعویض می‌کند، اما باز هم مردم، ما را ناتوان می‌خوانند. وقتی دیدیم که مسئولان به حرف مان گوش نمی‌دهند تصمیم به استعفای دسته جمعی گرفتیم.
قهرمان سابق دوومیدانی ایران که انتخابش به عنوان وزیر موجی از امیدواری را بین اهالی ورزش ایجاد کرده بود، با عملکردی ضعیف امیدها را به یاس تبدیل کرد و در بدترین زمان ممکن رفتنش را علنی کرد.
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: بر اساس ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس، مقامات مصرّح در قانون و مشاغل هم‌تراز آن‌ها که قصد داوطلبی برای نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس دارند، باید حداقل ۶ ماه قبل از ثبت‌نام از سمت خود استعفاء نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.
مجمع فوق العاده فدراسیون دوومیدانی با قبول استعفای هاشم صیامی برگزار شد.
جهید زفیزف، رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر، پس از شکست در‌ انتخابات دفتر اجرایی کنفدراسیون فوتبال آفریقا از سمت خود استعفا داد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از سمت خود در فدراسیون فوتبال استعفا کرد.
علی خطیر از مسئولیتی که در فدراسیون فوتبال داشت، کناره گیری کرد.
وزارت ورزش و جوانان شایعه استعفای سید حمید سجادی را رد کرد.
وزارت ورزش مطالب منتشر شده در مورد استعفای وزیر ورزش را تکذیب کرد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از سمت خود کناره‌گیری کرد.
پیتر اوربون تحلیلگر سیاسی انگلیسی نوشت که استعفای لیز تراس، نشان دهنده بحران مزمن حکمرانی در انگلیس است، بحرانی که این کشور را به مضحکه جهانیان تبدیل کرده است.
بایدن تصریح کرد: "از لیز تراس برای مشارکت در زمینه های مختلفی از جمله پاسخگو کردن روسیه به دلیل جنگ علیه اوکراین قدردانی می کنم."
رئیس فراکسیون حزب محافظه‌کار (کمیته ۱۹۲۲) در پی استعفای لیز تراس از مقام نخست وزیری اعلام کرد که رهبر جدید حزب حاکم تا جمعه هفته آینده تعیین خواهد شد.
نخست وزیر انگلیس در سخنانی از استعفای خود خبر داد و گفت تا تعیین نخست وزیر جدید در سمتش باقی می ماند.
پس از اعلام استعفای لیز تراس، در حالی که امانوئل مکرون گفت از رفتن یک همکار ناراحت است، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که انگلیس تا کنون چنین نخست وزیری به خود ندیده بود.
پس از اعلام استعفای لیز تراس، در حالی که امانوئل مکرون گفت از رفتن یک همکار ناراحت است، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که انگلیس تا کنون چنین نخست وزیر فاجعه ای به خود ندیده بود.
نخست وزیر انگلیس در سخنانی از استعفای خود خبر داد و گفت تا تعیین نخست وزیر جدید در سمتش باقی می ماند.
به گفته تراس، با مقام‌های حزبی توافق شده که طی هفته آینده انتخابات درون حزبی دیگری برای انتخاب جانشین وی برگزار شود.
«لیز تراس» در سخنانی از استعفای خود خبر داد.
«سوئلا براورمن» چندی پیش همزمان با روی کاری «لیز تراس» - نخست‌وزیر - به عنوان وزیر کشور انگلیس به جای پریتی پاتل انتخاب شده بود.
لیز تراس، نخست‌وزیر انگلیس به بی‌بی‌سی گفت: «من می‌خواهم مسئولیت کارهایم را بپذیرم و اعلام کنم که به خاطر اشتباهاتی که رخ داده متاسفم.»
که میزان محبوبیت لیز تراس ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد و به زیر ۴۷ درصد رسید؛ آماری که از زمان رسوایی پارتی‌گیت بوریس جانسون، نخست وزیر سابق انگلیس و حتی چند هفته پیش از استعفای تزرا می، سلف جانسون هم پایین‌تر است.
همزمان با مشخص شدن لیز تراس به عنوان جانشین بوریس جانسون، وزیر کشور انگلیس از سمت خود استعفا داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ