نیرو‌های مسلح اوکراین با انتشار ویدئویی از سرقت یک ماشین لباسشویی توسط سربازان ارتش روسیه نوشت: دومین ارتش جهان، اولین ارتش غارتگران عملیات ویژه‌ای را برای آزاد کردن ماشین لباسشویی از صاحبان آن انجام دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چندی پیش تصویری از اسکورت سنگین فرماندار تاکستان برای افتتاح یک پروژه حسابی جنجال به راه انداخت و حالا ویدیویی از آن منتشر شده که نشان میدهد رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس، ناگهان از ماشین فرماندار سبقت می‌گیرد تا ماشین نخست باشد. جالب اینکه در همان ایام پسر آقای نماینده هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حضور فرماندار پشت سر پدرش واکنش نشان داده بود.
ویدئویی از چپ کردن ماشین عروس و داماد خیابان جام‌جم زاهدان را مشاهده کنید.
ساعتی پیش دو سارق مسلح، اقدام به سرقت از یک طلافروشی در شهرستان زرندیه کردند. در جریان سرقت و با تیراندازی سارقان، مالک طلافروشی هدف گلوله قرار گرفته و جان باخت. سارق که در یک ساختمان مسکونی پنهان شده بود، پس از مقاومت و تیراندازی، با شلیک عوامل انتظامی کشته شد و همدستش که یک زن بود دستگیر شد.
متهمان کنار خودروی پژو پارس دیگری که پارک شده بود توقف کرده و یکی از متهمان از خودرو پیاده شده و اقدام به باز کردن در خودروی پارک شده می‌کند که مأموران سریعا برای دستگیری متهمان وارد عمل می‌شوند.
سه عابر پیاده در حال قدم زدن در پیاده‌رو بودند که ماشین شاسی بلند با سرعت بالا کنترل خود را از دست داد با آنها برخورد کرد.
دوربین‌های یک فروشگاه آرایشی و بهداشتی لحظه سرقت گوشی موبایل فروشنده توسط سارقی که به شکل مشتری وارد شد را ثبت کرد.
سارق مسلح که به شعبه توانیر یکی از بانک‌های خصوصی دستبرد زده بود صحنه سرقت را بازسازی کرد. این سارق روز نهم فروردین امسال با ورود به بانکی در منطقه توانیر تهران با شلیک گلوله از آنجا سرقت کرد.
راننده یک خودرو در شرایطی که در هنگام رانندگی، دید مناسب و کافی به خیابان نداشت با سرعت زیاد از روی سرعت‌گیر رد شد و باعث پرواز ماشین شد.
یک زن در اتفاقی عجیب، یک گونی پسته را در حرکتی حیرت‌انگیز از مغازه آجیل فروشی به سرقت برد.
تصاویری از لحظه سرقت سارقی که با پوشش یک مشتری اقدام به سرقت جاسوئیچی می‌کند را ببینید.
متاسفانه سارقان در حال حاضر از شیوه‌های جدید استفاده می‌کنند. در ویدیو یکی از روش‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.
ویدیو ضبط شده از لحظه سبقت گرفتن یک ماشین وسط اتوبان که باعث گردش کامل ماشین می‌شود.
یک کلاغ، با ورود به لانه و مشاهده ۳ عدد تخم شاهین، یکی از آن‌ها را شکست و خورد. شاهین پس از بازگشت متوجه این اتفاق شد و انگار که قلبش شکسته است.
یک عابرپیاده در حرکتی ترسناک با جان خود بازی خطرناکی انجام داد و جلوی یک کامیونت با سرعت بالا دراز کشید.
ویدیویی از سرقت عجیب پژو پارس در یک پمپ بنزینی در تهران مقابل چشم صاحب ماشین را ببینید.
در اتفاقی عجیب یک سمند بدون داشتن فرمان توسط راننده خود با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت مشغول حرکت در جاده بود و صحنه عجیبی را خلق کرد.
یک عابر پیاده در حال سوار شدن ماشین می‌باشد که ناگهان خودرویی از یک لاین دیگر به سرعت به سمت پیاده رو می‌آید و با چند عابربرخورد می‌کند. منبع: خبرفوری
سارق خودرو هنگام فرار از مهلکه تصادف وحشتناکی را در میدان شهر استاری انجام داد.
حکایت سارقی که ماشین سردار رادان را دزیده بود را در این ویدیو ببینید. سردار رادان امروز با حکم رهبر انقلاب فرمانده فراجا شد.
تصاویری ضبط شده توسط دوربین‌های بانک از لحظه سرقت ماهرانه و گروهی دو سارق از یک خانم با ترفند عجیب را ببینید./ منبع: خبرآنلاین
ساعت ۱۲ و ده دقیقه روز شنبه در خیابان بهشت تهران یک موتورسوار از سوی دو سارق باقمه مورد سرقت قرار گرفت.
دوربین مداربسته پمپ بنزین، تصاویر سرقت از خودرو پراید را ضبط کرد.
چرخ‌های Moonwalkers با استفاده از یک الگوریتم یادگیری ماشینی مبتنی بر هوش مصنوعی‌ها با حرکات انسان سازگارشده و سرعت راه رفتن او را ۲۵۰ درصد افزایش می‌دهد.
تصادف هولناک در پیست چابهار و برخورد با تماشاچی رخ داد. راننده در پیست چابهار در اثر سرعت بالا تعادل خود را از دست داده و به تماشاچی برخورد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ