بهمن موتور با صدور اطلاعیه‌ای از طرح فروش نقدی و اعتباری «وانت کارا» خبر داد. بر همین اساس وانت کارا تیپ۴، در دو طرح تک کابین و دو کابین به فروش خواهد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط عمومی دادگستری استان سیستان و بلوچستان در خصوص بازداشت مولوی فتحی محمد نقشبندی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
بانک مرکزی در خصوص نحوه عمل با مؤسسات مالی و بانک های ناتراز اطلاعیه ای صادر کرد.
اطلاعیه روابط عمومی بانک ملی ایران در خصوص پرداخت تسهیلات مرابحه به زائرین اربعین حسینی
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه جهت تنویر افکار عمومی، در رابطه با موضوع تشکیل پرونده برای رئیس جمهور سابق به نقل از سخنگوی قوه قضاییه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه جهت تنویر افکار عمومی، در رابطه با موضوع تشکیل پرونده برای رئیس جمهور سابق به نقل از سخنگوی قوه قضاییه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری عضویت و ورود بازنشستگان در هر کدام از طرح‌های بیمه تکمیلی درمان اصلی و اختیاری اعلام شده، “کاملا اختیاری” است.
عبدالرضا داوری نوشت: به پرسنل وزارت رفاه و سازمان‌هایش، ۳ روز مرخصی تشویقی، ۵ میلیون تومان کمک هزینه و یک میلیون تومان برای هریک از اعضای خانواده، جهت اعزام به راهپیمایی اربعین پرداخت می‌شود.
باشگاه تراکتور از واریز مبلغ رضایتنامه گوستاوو خبر داد.
پاشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت قسط ۲۰۰ هزار یورویی رادوشویچ اطلاعیه جدیدی منتشر کرد.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اطلاعیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم صادر کرد.
سامانه یکپارچه فروش خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرده که نتایج نوبت دهی خودروهای عرضه شده تا آخر وقت اداری امروز منتشر می شود.
درهای ورزشگاه آزادی ساعت ۱۴ فقط به روی تماشاگرانی که بلیت دارند، باز می‌شود.
با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران تمامی بلیت‌های اختصاص یافته به دربی به فروش رفته است و تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند.
فرآیند ثبت نام در سامانه و ثبت سفارش خودرو، برای کاربرانی که ۲ شرط را رعایت کرده باشند، از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ تمدید شد.
گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای بر همراهی با طرح بزرگ فروش خودرو توسط وزارت صمت تاکید کرد.
شورای رقابت در اطلاعیه ای ضمن تشرریح جزئیات دستورالعمل تنظیم قیمت تاکید کرد که ثبت نام و فروش خودروی سواری صرفاً از طریق سامانه یکپارچه فروش و در چارچوب مصوب شورا انجام شود.
به اطلاع مشتریان عزیز می‌رساند، در راستای فروش عادلانه و اختصاص خودرو به مشتریان واقعی، سایپا ضمن اعمال محدودیت های قبلی، معرفی حساب وکالتی را نیز در نظر گرفته است.
گروه صنعتی ایران‌خودرو طبق اطلاعیه ای اعلام نمود که اولین عرضه خودروی پژو ۲۰۷ را در بورس کالا آغاز می‌کند. در اولین مرحله فروش، ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ سفیدرنگ در بورس کالا عرضه خواهد شد. این عرضه چه زمانی و به چه قیمتی می باشد؟
سازمان هواپیمایی در اطلاعیه‌ای درباره فرود اضطراری پرواز تاشکند- دبی در فرودگاه شیراز اعلام‌ کرد: بررسی مشترک سازمان هواپیمایی ایران و امارات درباره این رویداد ادامه دارد.
اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای، عرضه و فروش ژل‌های تزریقی در واحدهای صنفی (از ابتدای مهر ۱۴۰۱) را ممنوع اعلام کرد.
تمام وجوه واریزی به حساب های بانکی تجاری از تمام طرق از جمله درگاه های الکترونیکی پرداخت، دستگاه های کارتخوان، کارت به کارت، ساتنا، پایا به عنوان فروش تلقی شده و مبنای محاسبات مالیاتی است.
اگرچه سایت فدراسیون فوتبال برای فروش بلیت بازی ایران در جام جهانی اطلاعیه داده بود اما امکان خرید تا این لحظه وجود ندارد.
علاقه‌مندان به خرید بلیت مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر در دومین مرحله از فروش بلیت می‌توانند به صورت آنلاین اقدام کنند.
علاقه‌مندان به خرید بلیت مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر در دومین مرحله از فروش بلیت می‌توانند به صورت آنلاین اقدام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ