اردوی تیم ملی بسکتبال ایران در غیاب حامد حدادی، ارسلان کاظمی و بهنام یخچالی آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل پرسپولیس موفق نشد در هتل محل اقامت سرخ پوشان حاضر شود
محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان غایب بزرگ تمرین این تیم بود.
سنتر تیم ملی بسکتبال ایران، به دلیل پشت سر گذاشتن جلسات فیزیوتراپی از حضور در اردوی ترکیه بازماند.
بازیکنان تیم ملی والیبال ایران از غیبت بهروز عطایی سرمربی تیم در آمریکا و افت بدنی به عنوان دلایل اصلی شکست برابر فرانسه در هفته دوم لیگ ملتها نام بردند.
رئیس جمهور روسیه در ویدئویی که یک خبرنگار روس منتشر کرده، به طعنه درباره موقعیت مکانی فرمانده کل ارتش اوکراین اطلاعاتی ارائه می‌کند.
ادعای لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، درباره عدم حضور در جام جهانی 2026 جنجال بسیاری به همراه داشته اما بسیاری آن را منطقی می‌دانند.
تیم ملی فوتبال ساحلی در حالی در مسابقات مقدماتی المپیک با حضور 8 تیم برتر آسیا شرکت می کند که سعید پیرامون یکی از بازیکنان کلیدی در اردوی تیم غایب است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به دلایل پزشکی نتوانست در تمرین امروز تیمش حاضر شود.
میلاد عبادی پور دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران پدر شد.
انتشار عکس‌هایی ازمحمود احمدی‌نژاد پس از ۷ماه، از بازگشت دوباره او به فضای خبری کشور حکایت می‌کند. این عکس‌ها درحالی منتشر شده است که درچند ماه گذشته خصوصا پس از انتصاب مجددش در مجمع تشخیص و حوادث اخیر درکشور خبری از او منتشر نشده بود. ازهمین‌رو شایعات زیادی درباره دلایل غیبتش مطرح بود. داوری از نزدیکان احمدی‌نژاد دلیل این غیبت را بیماری او اعلام کرده است.
بازیکن باتجربه تیم ملی فوتبال کنیا به اردوی این تیم برای دیدار با ایران دعوت نشد.
دروازه‌بان باتجربه نساجی مازندران که بعد از شکست تیمش مقابل ذوب آهن عصبانی بود، طی روزهای اخیر درگیر مداوای مصدومیت است.
مدافع میانی پرسپولیس با بدشانسی در جدال پایانی پرسپولیس شانس حضور در تیم ملی را از دست داد.
دو ستاره استقلال در تمرین امروز آبی‌ها با کسب اجازه از ساپینتو حضور پیدا نکردند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلایل شخصی در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی تیمش حضور نخواهد داشت و دستیارش را مقابل خبرنگاران قرار می‌دهد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلایل شخصی در نشست های خبری قبل و بعد از بازی تیمش حضور نخواهد داشت و دستیارش را مقابل خبرنگاران قرار می دهد.
سرانجام پس از ایجاد حواشی و شایعات مختلف درباره دلایل غیبت پژمان درستکار، وی در دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد حاضر شد.
حسین فرکی معتقد است غیبت تماشاگران یکی از دلایل افت بازیکنان و کاهش تعداد گل‌ها در مسابقات لیگ برتر است.
تیم ملی تنیس روی میز ایران در حالی از امروز در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان آغاز به کار کرد که نفر پنجم این تیم به دلایل شخصی از حضور در آن امتناع کرد.
تیم ملی تنیس روی میز ایران در حالی از امروز در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان آغاز به کار کرد که نفر پنجم این تیم به دلایل شخصی از حضور در آن امتناع کرد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان جوان این تیم در امر گلزنی عملکرد فوق العاده‌ای داشتند، گفت: با عملکردی که چند جوان در پرسپولیس داشتند، جای خالی لوکادیا احساس نمی‌شود.
غیبت یک مهاجم نوک مرکزی با توانایی دو مهاجم اسبق تیم ملی کرواسی، یکی از دلایل اصلی شکست و ناکارآمدی خط هجومی تیم دالیچ برای تکرار حضور در فینال از سوی کارشناسان این کشور اعلام شده است.
استقلال برای دیدار امروز برابر سپاهان، چهار بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارد.
شرکت حقوقی GEJL Accident Attorneys فهرستی از ۵۰ ورزشکار مرد پردرآمد در زمان غیبت به دلیل مصدومیت یا دلایل دیگر را منتشر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ