استقلال برای دیدار امروز برابر سپاهان، چهار بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به شکل عجیبی در مراسم خاکسپاری پدر پیام نیازمند خبری از هیچ یک از مسئولان فدراسیون نبود!
مدافع جوان فولاد به دلیل محرومیت دیدار تیمش مقابل ملوان را از دست داد.
هری مگوایر به دلیل مصدومیت در لیست منچستریونایتد برای بازی با تاتنهام حضور ندارد.
بازیکن سرعتی نساجی به دلیل بیماری شدید نتوانسته تیمش را در سفر به رفسنجان همراهی کند.
سهیل فداکار تنها غایب ملوان برای دیدار فردا برابر پرسپولیس خواهد بود.
نیوکسل در فصل 2022-2023 درخشان ظاهر شد و با کسب رتبه چهارم لیگ برتر موفق شد پس از نزدیک به 20 سال غیبت، دوباره به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.
پرسپولیس تنها چهار بازیکن در اردوی تیم‌ملی خواهد داشت.
مس رفسنجان در شرایطی با چهار گل ملوان را شکست داد که هیچ‌یک از انزلی‌چی‌ها نتیجه نقش بسته روی اسکوربرد را باور نمی‌کرد و شاید خود محمد ربیعی هم در روز غیبت ستاره‌هایش چنین انتظاری نداشت.
در طول سال‌های گذشته موضوع درآمد‌های هنگفت ناشی از بیلبورد‌های شهری، بار‌ها از سوی رسانه‌ها و حتی اعضای شورای شهر تهران و مدیران و کارشناسان شهری مطرح شده است، اما شاید روز هفدهم شهریور سال ۹۲ را بتوان نقطه آغاز افشاگری علیه این پرونده و سازمان در پس سایه زیباسازی دانست. روزی که فاطمه دانشور، عضو شورای شهر چهارم تهران آشفته و خشمگین از سالن جلسه غیرعلنی شورا خارج شد و بعد یکراست به سمت خبرنگاران آمد تا از نقش بیلبورد‌های شهری در سیاست پرده بردارد.
فدراسیون فوتبال علت غیبت چهار بازیکن در لیست تیم ملی را توضیح داد.
شباب الاهلی امارات در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی این کشور با دو گل برابر العین شکست خورد.
هفته بیست چهارم لیگ برتر فوتسال فوتسال امروز در حالی قرار است برگزار شود که آنا صنعت قم اعلام کرده در مقابل مس سونگون حاضر نخواهد شد.
اردوی تیم جوانان ایران با غیبت چهار بازیکن اصلی پیگیری می‌شود.
یکی از ساکنان قدیمی محله پاچنار، علت نامگذاری این بخش از منطقه۱۲ را وجود چند درخت چنار می‌داند و می‌گوید: «۵اصله چنار بزرگ ابتدای بازارچه وجود داشت و هرکسی می‌خواست نشانی اینجا را به آشنایانش بدهد، پای همان درخت‌های چنار قرار می‌گذاشت.»
شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت از ناحیه چهار سر ران باید برنامه اختصاصی خود را دنبال کند.
غیبت سردار آزمون در بازی تمرینی تیم ملی با تونس ،چهار روز مانده به اولین مسابقه جام جهانی همه را نگران کرده است.
چهار بازیکن سرشناس لیگ‌برتری در فاصله یک روز مانده تا سفر تیم ملی به جام جهانی در تمرین حضور ندارند.
حجت الاسلام کعبی عنصر چهارم جهاد را فرمان‌برداری از رهبری الهی دانست و گفت: رهبر الهی خواه رسول‌الله باشد و خواه ائمه اطهار باشند و خواه در عصر غیبت ولی فقیه باشد بنابراین اگر هر کدام از این عناصر چهارگانه رعایت نشود جهاد فی سبیل الله نخواهد بود.
آیت الله کعبی عنصر چهارم جهاد را فرمان‌برداری از رهبری الهی دانست و گفت: رهبر الهی خواه رسول‌الله باشد و خواه ائمه اطهار باشند و خواه در عصر غیبت ولی فقیه باشد بنابراین اگر هر کدام از این عناصر چهارگانه رعایت نشود جهاد فی سبیل الله نخواهد بود.
هر بازیکنی که از انجام تست دوپینگ در جام جهانی 2022 قطر فرار کند، با محرومیت چهار ساله روبرو خواهد شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی اعم از پژو، پراید، ون و پیکان در شهر کرمان وجود دارد، یکی از علت‌های کمبود تاکسی در سطح این شهر را فرسودگی تاکسی‌ها دانست و گفت: بالای ۷۸ درصد خودرو‌های تاکسی این شهر فرسوده است.
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: تمام دانشجویان می‌دانند که بر اساس مقررات آموزشی اگر سه جلسه غیبت غیرموجه داشته باشند، جلسه چهارم دیگر نمی‌توانند در کلاس حاضر شده و باید درس را حذف کنند، چون دانشکده و آموزش می‌تواند به دانشجو اعلام کند که وی اجازه ورود به امتحان مربوطه را ندارید و اگر امتحان را هم ندهد برای وی صفر رد می‌شود.
این بازیکن سابق استقلال، که پس از چهار پنج سال بازی در بلژیک به لیگ داخلی بازگشته، استوری در حمایت از معترضان منتشر کرده بود که باعث شده خیلی ها غیبت او در تمرینات را به دستگیری اش ربط دهند.
اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی در هفته چهارم چمپیونشیپ مصدوم شد و به گفته سرمربی این تیم، ۶ هفته از میادین دور خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ