ارتش آمریکا از برخورد و سقوط دو بالگرد نیروهای خود در ایالت کنتاکی در جنوب این کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان فضایی روسیه به خبرنگاران اعلام کرد طبق اطلاعات تایید نشده به نظر می رسد فضاپیمای لونا ۲۵ پس از برخورد با سطح ماه از بین رفته است.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار برای ۸ استان از جمله تهران از احتمال طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، برخورد صاعقه و سقوط سنگ در ارتفاعات خبر داد.
مردی در روسیه بر اثر برق گرفتگی از بالای یک دکل برق سقوط کرد اما با زمین برخورد نکرد ولی بدن بی جانش در بین میله‌ها گیر کرد.
پیشنهادی که رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در مورد برخورد با یک ملی پوش داده است، بهترین تصمیم در مورد ورزشکاری است که از به پرچم کشور توهین کرده است.
کارگر جوانی که بر اثر سقوط از یک ساختمان در حال احداث، از ناحیه گردن با میلگرد برخورد می کند، در یک عمل جراحی سخت در بیمارستان شهدای تجریش، دوباره به زندگی باز می‌گردد.
توالی جذاب حوادث از روایت شاهدان عینی از دیدن جسمی درخشان در آسمان و به دنبال آن گزارش برخورد یک شی در حیاط پشتی یک خانه در لاس وگاس موجی از هیجان در فضای مجازی به راه انداخته است.
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی رشد جمعیت در کشور به ۴ درصد رسید، اما متاسفانه این عدد به ۱.۵ رسیده است، به اندازه افراد جامعه تولید مثل نداریم، در چند سال آینده به سمت پیری جمعیت میرویم و قطعا این مسئله یک بحران است، از علما درخواست داریم که نیرو‌های متدین و انقلابی را به فرزندآوری دعوت کنند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
یک گربه بالای تیر چراغ برق بود که ناگهان به سمت زمین سقوط کرد و بر سر مردی که در آنجا حضور داشت افتاد که برخورد منجر به مرگ او شد.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: باید با مسببان مرگ کودکان اهوازی به دلیل سقوط در چاه فاضلاب در هر سمتی که باشند قاطعانه برخورد کرد.
مدیرکل مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان با بیان اینکه عمده سقط جنین‌های غیرقانونی در خانه‌ها و از طریق قرص‌های خونریزی‌دهنده انجام می‌شود، گفت: در صورت انجام سقط جنین غیرقانونی از سوی پزشک، پروانه کسب وی باطل می‌شود.
یک مقام پنتاگون در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد: یک فروند جنگنده روسی با یک پهپاد آمریکایی MQ ۹ بر فراز دریای سیاه برخورد کرده است.
رسانه ها از برخورد یک فروند جنگنده سوخو- ۲۷ روسیه با پهپاد آمریکایی MQ۹ بر فراز دریای سیاه خبر می دهند.
یک برخورد شدید در لیگ فوتبال آمریکایی باعث بیهوش شدن بازیکن بوفالو بیلز و به تعلیق درآمدن مسابقه شد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت زن جوان بر اثر سقوط به محل گودبرداری در تبریز و فوت دو کودک بر اثر برخورد با قطار در مرند خبر داد.
رسانه‌های آمریکایی از سقوط یک فروند هواپیمای این کشور و برخورد آن با مناطق مسکونی در ایالت نیوهمپشایر خبر دادند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، از مصدومیت یک شهروند در حادثه برخورد تریلر حمل بار با پل در جاده خاوران خبر داد.
رهبر کودتاچیان بورکینافاسو "ابراهیم ترائوره"، یکی از کاپیتان‌های ارتش این کشور است. ترائوره تاکید کرد، گروهی از افسران که به روی کار امدن دامیبا در ژانویه سال جاری میلادی کمک کرده بودند، تصمیم گرفتند تا رهبرشان را به خاطر عدم توانایی‌اش در برخورد با افراطگرایان برکنار کنند.
دو سیاستمدار، یک کارمند و خلبان یک هلیکوپتر پس از برخورد با یک سیم برق به شکل معجزه آسایی از مرگ نجات یافتند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ با سه سرنشین شامل دو آقا ۱۷ و ۱۸ ساله و یک خانم در مسیر غرب به شرق طبقه اول بزرگراه در حرکت بودند که به دلایل نامشخص این خودرو از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردرریل‌های محافظ بزرگراه خودرو به پایین بزرگراه سقوط کرد.
جمعه ۱۵ مرداد ماه برخورد صاعقه با میله پرچم داخل یک سنگ باعث شد تکه‌هایی از آن سنگ روی چادر کوهنوردان در بارگاه سوم دماوند سقوط کند و یک کوهنورد جان خود را از دست بدهد و چند مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شوند. هفته گذشته نیز یک کوهنورد ۶۴ ساله در منطقه خطرناک یخار دماوند سقوط کرد و هنوز پیکرش پیدا نشده است.
فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به تصادف برخورد پراید و درخت گفت: این حادثه ساعت ۱۱ و ۳۵ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ