کارلو آنچلوتی، مربی رئال، معتقد است که تیمش شکست‌ناپذیر نیست و در هر بازی این احتمال وجود دارد که مغلوب حریف خود شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره‌های خط دروازه فصل پیش در لیگ برتر و‌لیگ یک روزهای سختی را در این فصل پشت سر می‌گذرانند.
کاپیتان تراکتور بعد از شکست تیمش مقابل پرسپوليس از هواداران تبریزی خواست تا حامی بزرگ این تیم در روزهای سخت به عنوان مالک اصلی آن باشند.
لبنان طی روزهای گذشته شاهد چند اتفاق مهم و البته نگران کننده بوده که نگاه ناظران و تحلیلگران امور را سخت به خود مشغول کرده است.
آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد، در تلاش است تا بتواند موفقیت این تیم در فصل گذشته را بار دیگر تکرار کند.
سوئدی‌ها پس از ۴۲ ماه اعمال شکنجه، به تازگی روش‌های جدیدی از آزار و اذیت را در مورد حمید نوری اجرا کردند.
رضا درویش با عملکرد مدیریتی خود توانسته کاملا اعتماد را در بین هواداران این تیم شکل دهد و این در حالیست که خود را مهیای چالش بزرگی می‌کند.
اسطوره فوتبال ایران در یکی، دو ماه گذشته روزهای سختی را پشت سر گذاشته است.
سرمربی پیکان معتقد است برخلاف پیش‌بینی‌ها تیمش بازی بسیار دشواری در قائمشهر دارندو بازیکنانش باید بدون اشتباه و باهوش بازی کنند.
فرمانده کل سپاه گفت گفت: هیچ چیزی غیر از امنیت و آسایش برای کشورهای منطقه آرزو نمی‌کنیم و پیام ما در واقع برای همسایگان این است که ما حامی ملت‌های مسلمان هستیم و آنها را تنها نمی‌گذاریم.
دروازه‌بان ملوان دیدارهای سخت و پرگلی را برابر مدعیان جدول پشت سر گذاشت.
مدافع نفت آبادان امیدوار است مسئولان با حمایت از تیمشان کمک کنند تا بازیکنان در روزهای آخر با تمام توان برای بقا بجنگند.
ادعا می‌شود حسین زاده در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی به فکر انتقال قرضی بوده است.
رئیس جمهور فرانسه شامگاه گذشته با نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره تحولات اخیر در اراضی اشغالی گفتگو کرد.
پرونده رسوایی مدیریتی در سری آ ابعاد تازه‌ای پیدا کرده و بعد از کسر امتیاز از یوونتوس امروز بازرسان قضایی دفتر باشگاه میلان را تفتیش کردند.
تکواندو ایران سال پر ترافیکی را به لحاظ رویدادهای مهم برای کسب سهمیه المپیک،موفقیت در دو میدان بزرگ قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی پیش رو دارد که با استراتژی مقانلو مسیر خود را مشخص کرده است.
تکواندو ایران سال پر ترافیکی را به لحاظ رویدادهای مهم برای کسب سهمیه المپیک،موفقیت در دو میدان بزرگ قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی پیش رو دارد که با استراتژی مقانلو مسیر خود را مشخص کرده است.
تصاویری که از گابریل ژسوس با آتل مخصوص پای راست منتشر شده نشان می‌دهد این مهاجم آرسنال بعد از جراحی زانویش شرایط سختی را سپری می‌کند.
شاگردان حسن رنگرز با توجه به رویدادهای بین المللی کشتی فرنگی در سال جدید میلادی، روزهای سخت و شلوغی را پیش رو دارند و طبق برنامه کادر فنی باید خود را مهیای میادین مهم کنند.
شاگردان حسن رنگرز با توجه به رویدادهای بین المللی کشتی فرنگی در سال جدید میلادی، روزهای سخت و شلوغی را پیش رو دارند و طبق برنامه کادر فنی باید خود را مهیای میادین مهم کنند.
هواداران تاتنهام که از شکست 2-0 تیم‌شان مقابل استون‌ویلا خشمگین بودند در پایان مسابقه بازیکنان این تیم و سرمربی‌اش آنتونیو کونته را هو کردند.
چند ماه ثبات در راس باشگاه سایپا سبب شده تا این تیم شرایط خوبی در جدول رده بندی مسابقات پیدا کند.
رئیسی، جمهوری اسلامی ایران را دوست روز‌های سخت برای همسایگان خود خواند و با اشاره به اقدامات انسان‌دوستانه ایران در پناه دادن به مهاجران افغانستانی و همچنین مبارزه جدی با تروریسم به‌عنوان خطری بزرگ برای منطقه و جهان، گفت: در مقابل، رهاورد ناتو و آمریکا در منطقه ما جنگ، ویرانی، اشغالگری و کشتار بوده است.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن قدردانی از عملکرد چند ماهه اخیر در این گروه صنعتی، گفت: موفقیت‌های قابل توجه ایران‌خودرو در جمع‌آوری خودروهای ناقص، توسعه محصول و افزایش کیفیت محصولات، نشان‌دهنده نقش تعیین کننده مدیریت در این مجموعه است.
بررسی مصوبه هیأت وزیران درباره افزایش حداقل مستمری بازنشستگی، ازکار افتادگی و بازماندگان که محمد مخبر آن را ابتدای هفته جاری ابلاغ کرد، به ما می‌گوید که بازنشستگانی که حداقلی بگیر هستند، حقوق آن‌ها به میزان ۵۷.۴ درصد افزایش می‌یابد. با این افزایش ۵۷.۴ درصدی، حقوق ۶۲ درصد بازنشستگان حداقلی بگیر به ۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ