فرمانده کل ارتش با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مشغول‌سازی و هزینه‌تراشی برای دولت به نحوی که نتواند برنامه‌های خود را پیش ببرد گفت: می‌خواهند از پیشرفت ایران جلوگیری یا آن را کُند کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت، تاکید کرد: در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود تا کودکان، ابزار دشمنان نشوند.
فرمانده کل سپاه دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت، تاکید کرد: در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود تا کودکان، ابزار دشمنان نشوند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: امسال انتخابات بزرگی را در پیش داریم و اتاق فکر دشمن در حال برنامه ریزی برای ایجاد دو قطبی سازی در کشور و اختلاف افکنی در بین قوا است.
داوری گفت: امروز سرآمد امر به معروف و نهی از منکر خنثی کردن فتنه دشمن است. فتنه دشمن ایجاد دوقطبی در جامعه و از طرفی ناامید کردن مردم است. امروز حجاب موضوعی است که هم برای ما و هم برای دشمن اهمیت زیادی دارد.
حجت الاسلام موسوی فرد اظهارکرد: دشمن با برنامه و با استفاده از مسیرهای آسان، بی‌حجابی را رواج می‌دهد لذا بی‌تفاوتی به این موضوع بسیار خطرناک‌ است.
رئیس قوه قضائیه گفت: به دلیل اغتشاشات سال گذشته که دشمن آن را برنامه ریزی کرده بود، ورودی پرونده‌ها به قوه قضائیه بیش از ۴ درصد افزایش یافته بود.
اصفهان- وزیر اطلاعات گفت: یکی از برنامه ریزی‌های دشمن در سال جاری تلاش برای تبدیل شرایط نارضایتی‌های اقتصادی، معیشتی، اجتماعی، صنفی به چالش برای نظام است.
موضوع حجاب و عفاف دومین دستور جلسه امروز بود که اعضا با اشاره به اینکه دشمن با برنامه و نقشه به این موضوع ورود کرده و تلاش دارد از این طریق به کانون خانواده نیز آسیب جدی وارد کند، به بحث و تبادل نظر پرداختند.
امام جمعه کرج گفت: این گونه اقدامات برنامه همیشگی رسانه‌های معاند و دشمنان ایران اسلامی است و نباید همسو با این رسانه‌ها شویم و از آزادی بیان به نفع دشمن استفاده کرد.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ملت ایران در سال ۱۴۰۱ روزهای سختی را پشت سر گذاشت، گفت: این سختی‌ها در شش ماهه دوم سال تبدیل به مدرسه درس‌ها و عبرت‌ها و دانشگاه حکمت‌ها و بصیرت‌ها برای ملت شد.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه دشمن در یک جنگ شناختی تلاش داشت چهره‌ای مخدوش از ایران و نظام انقلابی به نمایش بگذارد تا بتواند سر میز مذاکرات میوه بگیرد، گفت: برنامه دشمن این بود که سراغ برجام ۲، ۳ و ۴ بروند که برنامه ریزی‌هایشان به نتیجه نرسید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» در تشریح برخی ابعاد شخصیتی و مدیریتی شهید سلیمانی به بیان نکات مهمی درباره اغتشاشات اخیر و لزوم نوسازی حکمرانی مبتنی بر مردم و محترم دانستن مردم پرداخت.
مشهد ـ فرماندار مشهد با اشاره به بروز ناآرامی‌های اخیر در کشور گفت: دشمن از مدت‌ها قبل برنامه داشت تا در ایران اسلامی ناآرامی ایجاد کند.
کریم جزیری، مدیر برنامه های کریم بنزما به گزارش جنجالی نشریه اکیپ در مورد برنده توپ طلای 2022 واکنش تندی نشان داد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: دشمن مبتنی بر اهداف مادی در حال برنامه ریزی علیه کشور و مردم ماست و حال آن که آنها در مقابل اهداف معنوی انقلاب اسلامی زمینگیر هستند.
مبارزان فلسطینی گروه عرین الاسود با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که برنامه‌هایی برای دشمن داریم که شفای دل فلسطینیان خواهد بود.
رییس مجمع بسیج خراسان رضوی بیان کرد: دشمن روی عرصه فضای مجازی برای تخریب و اقتدار نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده و امروز این عرصه نیازمند کار انقلابی و جهاد است.
مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برنامه دشمن این بود که از مهرماه اغتشاشات را با دو بهانه حجاب و مسائل معیشتی، صنفی در دانشگاه‌ها اجرا کند، گفت: شروع حرکت از دانشگاه‌های تهران با مسائل صنفی و سپس گسترش به دانشگاه‌های کشور، پیوند زدن به مدارس و معلمان، سپس مسائل قومی و مذهبی و بعد هم اگر موفق شدند حمله به مراکز حساس سناریوی دشمنان بود.
مشهد - دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: دشمن وقتی از جنگ نظامی منصرف شد و با طرح آموزش دموکراسی در خاورمیانه به دنبال ساخت پیاده نظام در قلب خاورمیانه است.
مشهد ـ مشهد- دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: دشمن وقتی از جنگ نظامی منصرف شد با طرح آموزش دموکراسی در خاورمیانه به دنبال ساخت پیاده نظام در قلب خاورمیانه بود.
وزیر کشور با اشاره به اینکه این ناآرامی‌ها از قبل برنامه ریزی شده بود، ادامه داد: باید جلوی دشمن را برای توسعه توطئه بگیریم چرا که از این اوضاع فقط دشمن سود می‌برد.
نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن برای فضای مجازی برنامه دارد و از این طریق به دنبال تغییر در سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ منحط غرب است.
از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۹۰ شرکت موفق به برگزاری مجامع عادی سالیانه خود شده اند و برخی شرکت‌ها تقسیم سود داشتند و برخی دیگر ترجیح دادند یا سودی تقسیم نکنند یا به دلیل زیان ده بودن سودی نداشتند که تقسیم کنند. در ادامه به بررسی آمار جالبی از سود تقسیمی شرکت‌ها خواهیم پرداخت.
رهبر انقلاب با اشاره به ایستادگی عشایر در مقابل تلاش‌های پرشمار بیگانگان در طول دو سه قرن گذشته، گفتند: هدف از این تلاش ها، وادار کردن عشایر به خیانت به کشور و اقداماتی همچون تجزیه و جنگ داخلی بود که هرگز موفق نشدند؛ بنابراین، عشایر ایران جزو وفادارترین قشرهای ملت هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ