شیخ دیاباته با یکی از هواداران ملوان پس از بازی درگیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از پایان فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های عرب که با پیروزی النصر مقابل الهلال به پایان رسید، بین تالیسکا مهاجم النصر و علی البلیهی بازیکن الهلال درگیری فیزیکی رخ داد. در فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های عرب، کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی النصر پس از به ثمر رساندن گل تساوی در ۹۰ دقیقه قانونی بازی، در وقت اضافه گل پیروزی را نیز وارد دروازه الهلال کرد.
درگیری لفظی ویرژیل فن‌دایک با ووت وخهورست یکی از حواشی بازی امشب هلند-کرواسی بود.
حکم جلب فردی که با سلاح سرد در یکی از مدارس البرز اقدام به درگیری با عوامل مدرسه کرده بود، صادر شد.
مهاجم بلند قامت مس کرمان در خصوص درگیری با لیدر ها در پایان بازی با مس رفسنجان توضیحاتی ارائه داد.
کریس ساتن، مهاجم سابق انگلیسی، معتقد است که درگیری گرانیت ژاکا با ترنت الکساندر آرنولد، باعث بازگشت لیورپول در دیدار روز گذشته مقابل آرسنال شد.
سرمربی رم پس از پیروزی مقابل تورنیو کنایه‌ای به مهاجم سابق این باشگاه زد که به دوران حضور او در اینتر و بازی زیر نظر استراماچونی برمی گردد.
ریچارلیسون، مهاجم برزیلی تاتنهام، که چند روز قبل از اخراج آنتونیو کونته از این باشگاه با او درگیری لفظی پیدا کرده بود می‌گوید شایعات درباره رهبری او در شورش علیه کونته نادرست است.
یورگن کلینزمن در اولین موقعیت جنجالی خود در کره قرار گرفته است: درگیری بین مدافع ناپولی و مهاجم تاتنهام.
در صورتی که قربانی به برقراری تماس مجدد (Call Back) با مهاجم اقدام کند، یک پیام ضبط‌شده برای وی پخش شده و بدون اینکه فرد متوجه باشد درگیر قبوض بالا می‌شود؛ اغلب مهاجمان سعی می‌کنند با طرح موضوعات جذاب مانند برنده شدن مشتری در لاتاری و ... قربانی را جهت صحبت بیش‌تر ترغیب و هزینه بیش‌تری را به وی تحمیل کنند.
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با دفاع از مهاجم برزیلی این تیم پس از درگیری شدید وی با بازیکنان تیم مایورکا، گفت که بازیکنان تیم‌های رقیب مهاجم تیمش را تحریک می‌کنند.
درحالیکه ریچارلیسون، مهاجم تاتنهام، به دلیل درگیری‌اش با دروازه‌بان آرسنال زیر ذره‌بین قرار دارد تصاویر جدید نشان می‌دهد او با تومیاسو، ستاره ژاپنی آرسنال، هم درگیری فیزیکی پیدا کرده است.
درگیری عجیب شب گذشته فران تورس با استفان ساویچ ممکن است برای هر دو بازیکن گران تمام شود.
مدیرعامل پرسپولیس نسبت به دو خبر حاشیه‌ای در خصوص مهاجم اهل مالی این باشگاه توضیح داد.
شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی تیم پرسپولیس با یکی از هواداران ملوان پس از بازی درگیر شد.
دلایل درگیری رویارویی وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی رئال مادرید، با خاویر آگیره، سرمربی مایورکا، مشخص شده است.
ماریو بالوتلی، مهاجم ایتالیایی، این بار در آدانا دمیر اسپور در سوپرلیگ ترکیه دردسر جدیدی ایجاد کرده است.
شیطنت مدافع تیم ملی در یک لایو اینستاگرامی هواداران پرسپوليس و البته استقلال را برای چند ساعتی درگیر خود کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل بر سر آب و زمین کشاورزی/ دستگیری سازنده مشروب تقلبی/ دزدی در قالب گدایی ۸ منزل را خالی کرد!/ شلیک ۴ گلوله برای قتل دوست قدیمی/ درگیری بر سر تصاحب موتورسیکلت به جنایت انجامید/ کلاهبرداری میلیاردی به بهانه پذیرش دانشجو در ترکیه/ جنایت مهاجم مسلح مقابل دیدگان ۳ کودک!/ محاکمه قاتل ۴ نگهبان شرکت در شهریار
روملو لوکاکو، مهاجم جدید اینتر، در درگیری بین توماس توخل و آنتونیو کونته طرف سرمربی ایتالیایی را گرفته است.
امیر دریادار دوم گفت: تیم اسکورت نیروی دریایی ارتش تحت فرماندهی ناوشکن جماران در محدوده دریای سرخ پس از درخواست کمک از سوی کشتی ایرانی با قایق‌های مهاجم درگیر و آنها را متواری کردند.
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: شب گذشته نیروی نداجا پس از دریافت درخواست کمک از کشتی ایرانی، در محدوده دریای سرخ حضور پیدا کرد و پس از درگیری با قایق‌های مهاجم، آنها را متواری ساخت.
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: تیم اسکورت نیروی دریایی ارتش تحت فرماندهی ناوشکن جماران در محدوده دریای سرخ پس از درخواست کمک از سوی کشتی ایرانی با قایق‌های مهاجم درگیر و آن‌ها را متواری کردند.
آلف مانگا مهاجم موردنظر پرسپولیس شب گذشته به دلیل درگیری با داور کارت زرد گرفت و بازی بعدی تیمش را از دست داد.
کارشناس بازار سرمایه گفت: براساس برآوردها اگر سقف نرخ گاز خوراک و سوخت صنایع اعمال نمی‌شد چیزی حدود ۳۰۰ همت از سود صنایع کاسته و با یک نسبت کلی و ساده می‌توان گفت که حداقل ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومان از ارزش بازار سرمایه کم می‌شد و بین 20 تا 30 درصد شاخص بورس سقوط می‌کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ