کمیته داوران فدراسیون فوتبال از تغییر کمک داور یک دیدار از هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
برای کمک به پوشش هر چه گسترده تر تلویزیونی لیگ برتر، برنامه چند بازی بزرگ فصل جدید این رقابت ها تغییر کرد.
کوتاه کردن مو توسط خودتان یک از راه‌های عالی برای تغییر چهره می‌باشد و گاهی اوقات هیچ نیازی به مراجعه به سالن آرایشی نیست.
مشکل ناترازی گاز که به دلیل افزایش میزان مصرف آن ایجاد شده در سال‌های اخیر پررنگ بوده است. وزیر نفت در این باره گفته است: بهره‌برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی به کاهش ناترازی گاز در زمستان کمک خواهد کرد. او همچنین می‌گوید: پارسال ۱۲ میلیارد دلار پروژه‌های نیمه‌تمام نفتی به بهره‌برداری رسید و امسال ۶۸ پروژه نیمه‌تمام نفتی به ارزش ۱۵ میلیارد دلار بهره‌برداری خواهد شد.
مرسدس بنز به این پرسش که آیا تغییر موقعیت کابین لوئیس همیلتون می‌تواند به تغییر شرایط این راننده انگلیسی برای رسیدن به قهرمانی فرمول یک کمک کند، پاسخ داد.
فرمانده نیروی هوایی آمریکا با رد ادعاها درباره کمک چشمگیر جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین برای غلبه بر ارتش روسیه، گفت که این جنگنده‌ها «سرنوشت» جنگ را تغییر نخواهند داد.
امروز گزارش‌هایی از یک مقاله تحقیقاتی منتشر شده که در آن به فناوری هوش مصنوعی جدیدی اشاره شده که با کمک آن می‌توان عناصر موجود در یک تصویر را به سادگی و با کشیدن آن‌ها به اطراف تغییر داد.
دستیاران هوش مصنوعی ممکن است بتوانند دیدگاه ما را بدون اینکه متوجه شویم تغییر دهند. یکی از کارشناسان می گوید: "آنچه در اینجا جالب است میزان ظرافتی است که آنان در این کار از خود نشان می دهند".
باشگاه لیدز یونایتد با توجه به نتایج ضعیف در لیگ برتر انگلیس، خود را برای ایجاد تغییر در کادر فنی تیم آماده می‌کند.
میلاد کامکار محقق ایرانی با کمک همتایان خود نخستین پارچه هوشمند با قابلیت تغییر شکل و رنگ را در واکنش به دو محرک گرما و برق ابداع کرد.
رئیس موزه علم و فناوری گفت: عوامل تغییر اقلیم به رشد جمعیت وابسته است که فناوری می تواند به محیط زیست کمک کند.
کمک داور دیدار ملوان و گل‌گهر سیرجان در هفته بیستم تغییر کرد.
درحالیکه آنتی بیوتیک‌ها در تلاش برای مقابله با هجوم باکتریایی هستند، اما می‌توانند موجب عفونت مخمر هم شود چراکه با تغییر در محیط میکروبیوم‌های روده منجر به ناراحتی‌های گوارشی می‌شوند. حتی در زنان می‌توانند منجر به عفونت واژینال شوند. همچنین میزان ویتامین B بدن را کاهش می‌دهند. از اینرو داشتن یک رژیم غذایی سالم و متعادل با وجود میوه و سبزیجات زیاد می‌تواند به بدن در مقابله با عوارض جانبی مصرف دارو کمک کند.
داور وسط و کمک داور اول بازی مس رفسنجان و ذوب آهن تغییر کرد.
همه ما باید عادت‌های زندگی‌مان را تغییر دهیم تا گام‌های مؤثری در راه حفاظت از محیط زیست برداریم.
محققان ادعا می‌کنند مدیتیشن ممکن است به سلامت روده فرد کمک کند.
دبیرکل ناتو در مصاحبه هایی با تکرار ادعای بی اساس محور غرب درباره درخواست کمک روسیه از ایران در عملیات ویژه نظامی مسکو ادعا کرد: تانک‌ها تغییر بزرگی را در جنگ اوکراین ایجاد خواهند کرد.
می‌توانیم نحوه واکنش به افراد دیگری که شکست وجودی را تجربه می‌کنند تغییر دهیم. به جای آن که به آنان وعده دهیم که از شکست‌های‌شان درس خواهند گرفت و به جای پنهان کردن عمق آن چه آنان تجربه می‌کنند، ممکن است بتوانیم واقعاً شکست آنان را تشخیص دهیم و سعی کنیم به درستی نسبت به رنج روانی‌شان حساس باشیم.
درمان سکته قلب می‌تواند شامل تغییر سبک زندگی، داشتن رژیم غذایی، مصرف دارو و جراحی باشد. قبل از آن می‌خواهیم بدانیم آیا سکته قلبی خوب می‌شود یا نه؟ باید بدانید راهی برای درمان حمله قلبی وجود ندارد، شیوه‌های درمان تنها به کنترل بیماری کمک کرد و ریسک بازگشت بیماری را کاهش می‌دهند.
فرهاد مجیدی در حین بازی معتقد بود داور باید پنالتی به نفع اتحاد کلباء می گرفت برای اینکه ثابت کند با نشان دادن فیلم صحنه بازی به کمک داور خواست رای داور زمین را تغییر دهد.
سه داور و یک کمک داور از لیست داوران الیت فوتبال ایران خارج و جایگزین آنها معرفی شدند.
وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با همتای آذربایجانی بر آمادگی ایران برای کمک به حل و فصل اختلافات این کشور با ارمنستان تأکید کرد و گفت: مرز ایران و ارمنستان باید بدون تغییر حفظ شود.
هافبک تیم فوتبال نساجی گفت که با صحبت کمک داور دیدار این تیم با ملوان، داور نظرش در خصوص اعلام پنالتی را تغییر داد.
یک خبرنگار افغان گفت: قالیبافی باعث زخم شدن دستانم شد، اما به خانواده‌ام کمک کرد و ذهنم را از تهدید‌هایی که هنوز دریافت می‌کردم دور کرد. سپس طالبان تغییر موضع داد. آنان دیگر نمی‌خواستند من را به قتل برساند بلکه می‌خواستند با یکی از فرماندهان‌شان ازدواج کنم. طالبان با پدرم، مادرم و بزرگان محلی تماس گرفتند و آنان را تحت فشار قرار دادند تا من را به ازدواج خود درآورند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ