وزیر خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: در گفتگو با «علی اف» نگرانی عمیق خود را نسبت به‌وخامت شرایط انسانی در قره‌باغ کوهستانی ابراز کردم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با ولیعهد عربستان سعودی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در منطقه بر «امنیت و توسعه برای همه» اتفاق نظر داریم.
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز درباره دیدار با «علی باقری‌کنی» اعلام کرد: دیروز و امروز گفتگوهای فشرده‌ای با معاون وزیر امور خارجه ایران داشتم.
با اینکه رسانه‌های دولت ادعا کرده بودند وزیر پیشین خارجه، در قرارداد‌های انرژی، زنگنه را خائن خوانده است، (و ظریف آن را تکذیب کرد) روزنامه دولت روایت دیگری از آن منتشر کرد.
انتخاب اردوغان برای وزارت خارجه در ترکیه با رضایت و اتفاق نظر همراه شده است. رسانه‌های ترکیه در این چند روز تأکید بسیاری بر سوابق دیپلماتیک فیدان کرده‌اند: مشاور وزیر خارجه اسبق (داوداوغلو)، مشاور سفیر ترکیه در استرالیا، رئیس آژانس توسعه و هماهنگی ترکیه، عضو هیئت مدیره آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، معاونت ریاست دستگاه اطلاعات و در نهایت ریاست این دستگاه از سال ۲۰۱۰.
وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صبح امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز سه‌شنبه ۲۵ آوریل- ۵ اردیبهشت به وقت محلی در جمع خبرنگاران در نیویورک در پاسخ به اینکه آیا برجام مرده است؟ گفت که با توجه به این واقعیت پیش می‌‌‌رویم که مدت‌‌‌ها پیش توافقی در مورد احیای آن حاصل شد و اکنون، به دلایلی، کشورهای اروپایی شور و شوق خود را از دست داده‌اند، آمریکایی‌ها، از طریق منابع مختلف، قبلا به طور ناشناس، اعلام می‌‌‌کنند که باید به دنبال چیز دیگری بود.
وزیر خارجه عربستان ضمن تاکید بر لزوم ارتباط و دیدار مستمر مسئولان و مقامات دو کشور ، روند جاری اقدامات دو کشور را مثبت و رضایت بخش خواند.
وزیر امور خارجه روسیه در نشست خبری با همتای ایرانی خود در مسکو با اشاره به اینکه تهران و مسکو از رویکرد غرب در قبال کشرهای جهان ناراضی هستند، از احیای روابط تهران- ریاض استقبال کرد.
فیصل بن فرحان، وزیرخارجه عربستان در اظهاراتی گفت که توافق با ایران نتیجه دو سال مذاکره بود که در نهایت به توافقاتی مبتنی بر رعایت اصل حسن همجواری و احترام به حاکمیت دو کشور وتداوم گفتگو‌ها برای برطرف کردن چالش‌های امنیتی منطقه رسیدیم.
وزیرخارجه عربستان در اظهاراتی گفت که توافق با ایران نتیجه دو سال مذاکره بود که در نهایت به توافقاتی مبتنی بر رعایت اصل حسن همجواری و احترام به حاکمیت دو کشور وتداوم گفتگو‌ها برای برطرف کردن چالش‌های امنیتی منطقه رسیدیم.
وزیر امور خارجه با حضور در بیمارستان از وزیر ورزش و جوانان که در حادثه سقوط بالگرد در شهرستان «بافت» استان کرمان دچار صدماتی شده است، عیادت کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی، به آخرین تحولات روابط ایران با عراق، عربستان و آمریکا پرداخت.
ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای در دفتر خود به من گفت که مردم در ایران آزاد هستند که نظرات خود را بیان کنند. من محدودیت‌های ذاتی برای هر خبرنگار خارجی و عدم امکان درک پیچیدگی یک مکان توسط یک خارجی را درک می‌کنم. با این وجود، شنیدن حرف‌های تازه و بازتاب آن ارزش سفر را دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با رادیو ملی آمریکا، گفت: ما یک حکومت مستقل، مشروع و قانونی داریم و مردم ما می‌توانند آزادانه نظرات خود را بیان کنند.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه مجارستان، اعلام کرد که آنکارا در حال حاضر نمی‌ تواند به عضویت سوئد در ناتو رضایت دهد.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه مجارستان، اعلام کرد که آنکارا در حال حاضر نمی‌ تواند به عضویت سوئد در ناتو رضایت دهد.
وزیر خارجه فنلاند می‌گوید که مشکلات اخیر سوئد برای جلب رضایت ترکیه جهت پیوستن به ناتو، شاید هلسینکی را مجبور کند تا برای پیوستن به این ائتلاف نظامی، به تنهایی وارد عمل شود.
وزیر امور خارجه پاکستان امروز با انتشار پیامی به تشریح محورهای رایزنی امروز خود با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پرداخت.
روایت فرمانده کل سپاه پاسداران از پیام وزیر خارجه یکی از کشورهای همسایه از عصبانیت و کلافگی آمریکایی‌ها از رهبرانقلاب و ایران اسلامی را مشاهده می‌نمایید.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی در دیدار با با ایرانیان مقیم ارمنستان گفت: ۱۵ دقیقه بعد از ورود مهسا امینی به بیمارستان کسری، دو عنصر امنیتی در آنجا مستقر می‌شوند و هدایت از همان لحظه شروع می‌شود. / خبرگزاری دانشجو
وزیر خارجه چین امروز در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد: اصل عدم دخالت در امور داخلی سایر کشورها باید رعایت شود.
سوال حجت الاسلام سید محمود نبویان و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر امور خارجه درباره علت عدم رعایت خطوط قرمز نظام و منافع ملی در مذاکرات اخیر اعلام وصول شد.
سوال ملی چند تن از نمایندگان مجلس از وزیر امور خارجه درباره عدم رعایت خطوط قرمز در مذاکرات اعلام وصول شد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد آمریکا با مخدوش کردن چهره مسکو سعی دارد سرپوشی بر ناکامی های خود قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ