تایباد ـ مدیر جهاد کشاورزی تایباد گفت: فصل برداشت زعفران از حدود ۸ هزار هکتار زمین زیر کشت این محصول در تایباد به عنوان قطب بزرگ تولید زعفران جهان آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس تات می‌گوید آن چیزی که انگور باغ‌های شهرستان تاکستان را معروف کرده، آب و هوای گرم دشت قزوین است که به قول او مرغوب‌ترین انگور‌های ایران را پرورش می‌دهد. «شانی» یا «شاهانی»، «عسگری»، «حسینی»، «فخری»، «صاحبی»، «چفته»، «ریش بابا»، «اولوغی» و «خلیلی» از انگور‌های معروف تاکستان هستند.
دبیرکل جبهه ایثارگران گفت: من برانداز هستم؟ من در پی اقدام علیه امنیت ملی هستم؟ من دنبال تبلیغ علیه نظام هستم؟ با چه مستند و براساس کدام قانون و ادله چنین موضوعی را مطرح می‌کنید؟ دادگاه علنی برگزار کنید و با حضور هیأت منصفه سند ارائه دهید و مشخص کنید ما خائن هستیم؛ آن موقع بار از روی دوش حکومت برداشته می‌شود و مردم خدمت ما می‌رسند.
تیم هندبال زنان ایران در حالی راهی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا شده که سرمایه گذاری روی نسل جوان امیدها برای ایستادن روی سکوی این تیم را افزایش داده است.
تیم هندبال زنان ایران در حالی راهی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا شده که سرمایه گذاری روی نسل جوان امیدها برای ایستادن روی سکوی این تیم را افزایش داده است.
در صورت ادامه وضع موجود هیچ اقدامی نمی‌تواند مانع از تداوم روند نزولی در فرزندآوری و ازدواج طلاق شود. تنها راه ایجاد امید نسبت به آینده و بهبود شرایط اقتصادی و برداشتن موانع بیگانگی جوانان با جامعه است.
گرگان- برداشت گندم و جو از مزارع گلستان آغاز شده و کشاورزان مشغول درو خوشه های طلایی هستند.
گرگان- برداشت گندم از مزارع گلستان آغاز شده و کشاورزان مشغول درو خوشه های طلایی هستند.
پرورش صنوبر، تجارت پرسودی که می‌توانید از خاک اره آن هم پول در بیاورید.
وقتی سیب زمینی‌ها نرم شدند و آبی در ماهیتابه نبود در تابه را برداشته و روغن باقیمانده را اضافه کنید، حرارت را بیشتر کنید و به مدت ۸-۶ دقیقه یا تا زمانی که روی سیب زمینی‌ها طلایی و برشته شود پخت سیب زمینی را ادامه دهید. سپس با جعفری خردشده تزیین و سرو کنید.
سرپرست مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت گفت: بارداری در هیچ سنی خطر ندارد، تنها در برخی شرایط نیازمند مراقبت بیشتر است و حتی طبق تحقیقات آمریکایی‌ها می‌گوید نوزاد مادر زیر ۱۸ سال و بالاتر از ۴۲ سال، نوزاد طلایی است.
سعید که دزد اصلی در سرقت این ماشین‌ها است می‌گوید: من ۳۹ سال دارم و تا امروز حدود ۱۲ سال سابقه زندانی شدن به دلایل مختلف دارم. ۳ سال قبل بعد از اینکه آزاد شدم، توبه کرده و تصمیم گرفتم دیگر هیچ جرمی مرتکب نشوم. راستش اگر شرایط اقتصادی این‌گونه نبود و همسرم طلاق نمی‌گرفت هرگز دوباره دست به سرقت نمی‌زدم.
نابغه سنگین وزن کشتی آزاد آمریکا و دارنده مدال طلای المپیک‌توکیو تمامی حریفان خود در رقابت‌های انتخابی تیم ملی را با امتیاز عالی از پیش رو برداشت.
«سارا سوتو گونزالز» از مؤسسه بهداشت عمومی بارسلون می‌گوید: «ترکیبات طلا از تکنیک‌های متنوعی برای کشتن باکتری‌ها استفاده می‌کنند. آن‌ها آنزیم‌ها را از کار می‌اندازند، عملکرد غشای باکتری‌ها را مختل می‌کنند و به DNA آن آسیب می‌زنند.»
"جاناتان کندی" متخصص بهداشت عمومی معتقد است باید "مردان بزرگ" را فراموش کنید چرا که عفونت و بیماری نیرو‌های واقعا مهم در رشد بشریت بوده اند.
سعید دقیقی در ادامه نتیجه‌گیری در خانه و صدرنشینی شمس آذر، اینبار خیبر مدعی را از پیش رو برداشت.
نساجی در یک بازی پرماجرا در ضربات پنالتی توانست همچنان جاه‌طلبی خود را در این رقابت‌ها دنبال کند.
در پی فرافکنی ها و جوسازی برخی از سایت های خبری معلوم الحال، گروه صنعتی ایران خودرو برای اولین بار از مسایل پشت پرده این سایت ها پرده برداشت و درباره نیات سوء و منفعت طلبی آنان افشاگری کرد.
برداشت پرتقال در باغ های مرکبات مازندران که از اواسط پاییز با کامل شدن قند این میوه پاییزی شروع شد بمدت شش ماه ادامه خواهد داشت.
نایب قهرمان کشتی جهان گفت: فشار زیادی بابت نگرفتن مدال بود و وقتی به فینال رسیدم احساس کردم این فشار از روی من برداشته شده است، اما شرایط سخت تر شد و نتوانستم به طلا برسم.
معاون فنی مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت گفت: بر اساس آخرین ویرایش منابع علمی در سال ۲۰۲۰ زمان طلایی غربالگری نوزاد تا یک ماهگی، تشخیص کم شنوایی تا دوماهگی و شروع مداخلات تا سه ماهگی است. در حال حاضر زمان طلایی این اقدامات در کشور یک، سه و ۶ ماهگی است.
امیرمحمد که سال گذشته به مدال نقره رسیده بود و در ۲۰۲۲ برای کسب طلای جهان خیز برداشته بود، علی‌رغم این حذف تلخ روحیه خود را نباخته است.
در وب‌سایت‌های حقوقی در تعریف طلاق صوری آمده است: «طلاق صوری به شرایطی گفته می‌شود که زن و شوهر به لحاظ قانونی تمامی مراحل طلاق را طی کرده‌اند و نام‌شان از شناسنامه یکدیگر هم برداشته شده است، اما صرفا در حد ظاهر‌سازی این اقدام را انجام داده‌اند و پشت تمامی اقدامات قانونی و کاغذ بازی‌هایی که وجود دارد، نیات دیگری وجود دارد. در واقع، این زنان و مردان برای اینکه از مزایایی برخوردار و مشمول امتیازاتی شوند، از یکدیگر طلاق می‌گیرند تا احکام افراد مجرد برای یکی از آن دو جاری شود.
متهم گفت: حس مرموزی به سراغم آمد و بی‌اختیار گوشی تلفن همراهش را برداشتم تا ببینم داخلش چیست؛ وقتی وارد قسمت عکس‌ها شدم با دیدن چند عکس و فیلم از همسرم چنان عصبانی شدم و حالم دگرگون شد که کنترل رفتارم را از دست دادم و با چاقویی که در خودرو داشتم او را به قتل رساندم بعد هم جسدش را در بیابان دفن کردم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ