شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۱۰۴۷ بر روی کانال یک میلیون و ۵۹۴ هزار و ۹۷۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۴۴۹۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۷۳ هزار و ۶۸۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۹۷۶۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۹۳ هزار و ۶۷۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۳۷۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۵۲۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۵۷۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۶۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۴۸۰۸ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۵۳ هزار و ۳۵۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با ۶۹۴۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۷۳ هزار و ۸۹۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۵۱۶۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۴۵ هزار و ۹۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۹۹۶۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۲۱ هزار و ۳۴۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۳۶۵۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۸۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۳۶۱۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۶۵ هزار و ۹۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۸۳۵۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۳۷ هزار و ۴۶۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۴۷۱۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۶۰ هزار و ۴۵۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۸۰۰۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۸۲۰ هزار و ۹۹۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۱۹۴۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۸۱۷ هزار و ۶۱۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۶۳۴۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۸۲۱ هزار و ۷۷۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۶۳۴۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۸۲۱ هزار و ۷۷۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۸۲۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۵۶ هزار و ۹۵۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۵۴۱۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۲۴ هزار و ۴۸۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۵۴۱۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۲۴ هزار و ۴۸۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: کاهش نرخ بهره‌ بین بانکی می‌تواند مقدمات خروج پول به سمت بازارهای راکد از جمله بورس را فراهم کند.
در حال حاضر بازار سرمایه در هاله‌ای از ترس و ابهام به سر می برد. همچنان حقیقی‌ها به دلیل اعتماد از دست رفته شان در صف‌های فروش قرار دارند و طی یک ماه گذشته شاهد خروج پول حقیقی بودیم. شاخص کل نیز حمایت ۱.۳۰۰ هزار واحد خود را از دست داده و تنها با افزایش ارزش معاملات و ورود پول و نقدینگی روند صعودی در شاخص دیده می شود.
از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تمام جلسات شورای عالی بورس هر ماه به صورت منظم برگزار شده و طی برگزاری ۵ جلسه فوق، تصمیماتی در راستای بهبود بازار سرمایه و حمایت از سهامداران در دستور کار این شورا قرار گرفته است.
با یک نگاه ساده به رفتار شاخص بورس از سال ۱۳۷۵ تا امروز یک نکته بسیار جالب نمایان است، بازار ۴ مرتبه وارد اصلاح جدی یا همون موج ۴ شده است.
بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال ۹ شرکت بورسی افزایش سرمایه خود را نزد شرکت‌ها ثبت کردند. کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه دادند؟
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۵۹۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۷۸۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ