قزوین – دبیر فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه کشتی هویت ورزش ایران است، گفت: اگر کشتی در استانی فعال باشد بدون شک سایر رشته‌های ورزشی نیز فعال خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، چهار کشتی‌گیر ایران فینالیست شدند.
دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی و رقیب سرسخت حسن یزدانی با انتشار تصاویری از برداشت سبزیجاتی از قبیل هویج، فلفل، گوجه فرنگی و ... از باغ نوشت: بهتر از این نمی‌شود! محصولات ارگانیک تازه مستقیماً از باغ. دیوید تیلور را در این کار دختر خردسالش همراهی می‌کرد. حدود یک ماه دیگر تا مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان باقی مانده و حسن یزدانی برخلاف تیلور که در فضای مجازی حسابی فعال است، این روز‌ها در سکوت در اردوی تیم ملی مشغول تمرین است.
هرچند آمریکایی‌ها در پایان روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان صدرنشین شدند، اما این تیم ایران بود که بیشترین طلا را به دست آورد و در روز پایانی هم بیشترین فینالیست را دارد.
تیم آمریکا در رقابت‌های 5 وزن اول کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان سه فینالیست و دو کشتی‌گیر در رده‌بندی دارد، در حالی که روس‌ها فقط در یک وزن فینالیست دارند.
ناوگان پنجم آمریکا از تحرکات جدید آمریکا در منطقه خاورمیانه خبر داد.
ناوگان پنجم آمریکا از تحرکات جدید آمریکا در منطقه خاورمیانه خبر داد.
رقابت میان ایران و آمریکا برای کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان جهان در حالی است که تنها یک برد ۳ آزادکار ایران در فینال و یک‌ کشتی‌گیر در رده‌بندی، قهرمانی را برای ایران رقم خواهد زد.
روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان با صعود 4 کشتی‌گیر ایرانی به نیمه نهایی 5 وزن دوم همراه بود.
مسابقات نیمه نهایی پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در شهر استانبول ترکیه برگزار شد که ایران یک فینالیست و دو شانس برنز دارد.
در حالی که سهم تیم قهرمان تنها یک طلا در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان بود، روس‌ها که به‌عنوان تیم بی‌طرف در این رقابت‌ها شرکت داشتند، دو طلا و مجموعاً هشت مدال را از آن خود کردند.
در رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان دو کشتی‌گیر ایران به مرحله نیمه نهایی راه ‌پیدا کردند و سه نفر دیگر در صورت فینالیست شدن حریف‌شان به گروه شانس مجدد خواهند رفت.
نمایندگان ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان رقبای خود را شناختند.
اهواز - فرماندار ایذه گفت: کشتی گیران استخدام شده خوزستانی ثابت کنند با حمایت شدن، نتایج بهتری کسب می‌کنند.
تیم ایران با کسب سه مدال طلا و پنج مدال نقره به عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا در اردن دست یافت.
نمایندگان کشورمان در پایان روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا که در شهر امان اردن در حال برگزاری است به یک مدال طلا و 3 مدال نقره دست یافتند.
کارآگاهان در تلاش برای شناسایی هویت مردی مسلح هستند که در درگیری با پلیس کشته شد.
انفجار خودرو در شهرک بیالیک در حیفا باعث مرگ راننده آن شد؛ رسانه‌های صهیونیست حاضر به اعطای توضیحات بیشتری در رابطه هویت فرد کشته شده و علت وقوع حادثه نیستند.
جو بوچینو، سخنگوی سنتکام اظهار کرد: فکر می‌کنیم در این حمله هوایی یکی از رهبران برجسته داعش در سوریه که طراح عملیات‌های این گروه و مسؤول برنامه‌ریزی برای حملات تروریستی در خاورمیانه و اروپا بود، کشته شد و هویت این فرد هنوز مشخص نشده است.
عبدالرئوف المهاجر (ابو ساره عراقی)، سرکرده داعش دارای تابعیت عراقی بود که در نتیجه حمله پهپادی ائتلاف آمریکایی به همراه همراهانش در ۲۴ فوریه در نزدیکی شهرک مشهد روحین در مسیر دیر حسان- قاح در شمال ادلب کشته شد.
دبیر فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه کشتی هویت ورزش ایران است، گفت: اگر کشتی در استانی فعال باشد بدون شک سایر رشته‌های ورزشی نیز فعال خواهند شد.
صدای آمریکا رسانه سازمان سیا و برخی رسانه‌های دیگر معاند امروز در مطلبی با اعلام هویت و نام یکی از کشته‌شدگان آتش‌سوزی در زندان اوین (حسین -ج) اعلام کرد او از بازداشت‌شدگان اخیر است.
تجسس‌های مأموران پلیس تا ۲سال ادامه داشت تا اینکه در سال۸۶ آن‌ها به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد متهم با هویتی جعلی و به‌طور مخفیانه زندگی می‌کند. او در یک نانوایی به‌عنوان کارگر کار می‌کرد که پس از ۲سال فرار دستگیر شد و به قتل برادر همسرش اعتراف کرد؛ اما گفت قصد کشتن او را نداشته است.
در بیانیه وزارت دفاع طالبان در مورد سقوط هلیکوپتر آمده است: «بعدازظهر شنبه، یک چرخبال نوع بلک هاوک، که جهت آموزش به پرواز درآمده بود، در اثر عارضه فنی، در داخل دانشگاه دفاع ملی سقوط نمود.» هویت کشته‌شدگان و زخمی‌های این حادثه هنوز اعلام نشده است.
اطلاعیه روابط عمومی دادگستری کردستان: حسب تحقیقات اولیه بازپرس دادگستری مریوان، در تاریخ ۱۴ شهریورماه سال جاری یکی از اراذل و اوباش این شهر، اقدام به گروگانگیری و قصد تعرض به یک زن ۳۶ ساله به هویت «شلیر رسولی» اهل روستای چشمیدر از توابع شهرستان سروآباد را می‌نماید و وی را از طبقه دوم ساختمان به پایین پرت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ