گزینه پیشنهادی وزارت تعاون گفت:بیمه‌های پایه باید عمومی شده تا آحاد مردم بتوانند از بیمه پایه استفاده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ هرگونه تماس یا پیامک مبنی بر درخواست ارسال اطلاعات شخصی و مالی بیمه‌شدگان و بازنشستگان، مورد تأیید این سازمان نیست.
صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری اختیاری است.
این که گزارشگر صدا و سیما نتواند با طیب خاطر و از بیم عبور زنان بی/بد/شل حجاب یا واکنش و احتمالا با برخی الفاظ از سطح شهر گزارش تهیه کند و پای صحبت شهروندان بنشیند اتفاق درخور تأملی است ونشان دهنده دردسر تهیه کنندگان گزارش‌های تلویزیونی و تازه مشکل وقتی بیشتر می‌شود که وقتی خیال شان از پوشش خانمی آسوده شده و سراغ او می‌روند با سخنان او غافل گیر می‌شوند چرا که مواضع سیاسی صدا وسیما به خصوص در دوران جبلی- جلیلی باب میل همه خانم‌های مذهبی هم نیست.
ملازاده با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده شود، ادامه داد: اطلاع رسانی نسبت به شناسایی افراد فاقد بیمه، رایگان شدن دهک‌های ۱ تا ۵ و کاهش پرداخت حق بیمه در دیگر دهک‌ها صورت بگیرد.
در هفته جاری خبرهایی خوش در بخش بیمه رانندگان تاکسی های آنلاین و نیز خدمات جدید کالابرگ الکترونیک منتشر شد.
بعد‌ها بیمه ایرانیان مطرح و یک گام به عقب برداشته شد و بسیاری از افراد با ادعای وضعیت مالی مناسب، از پوشش خارج شدند؛ اما در طول سال‌های ۸۹ تا ۹۲ بحران‌های شدیدی در حوزه درمان ایجاد شد و در بیمارستان‌ها گاهی می‌دیدیم که بیش از ۴۰ درصد هزینه‌ها را بیماران پرداخت می‌کردند، در حالی که طبق قانون فقط ۱۰ درصد، سهم بیمه‌شدگان بود.
تاتنهام در آخرین تلاشها برای حفظ هری کین به او وعده داده که در صورت ماندگار شدن علاوه بر افزایش دستمزد، بعد از بازنشستگی به تیم مدیریت باشگاه اضافه خواهد شد.
یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در سابقه بیمه ، عدم رد کردن بیمه از سمت کارفرما است. افراد خاصی می‌توانند سوابق بیمه تامین اجتماعی خود را بخرند.در صورتی که فرد بخواهد برای تکمیل سوابق خود، خرید سابقه بیمه را به صورت کسری از ماه انجام دهد، باید در کارگاهی به صورت پاره وقت کار کند که زیر نظر سازمان تامین اجتماعی است و حداقل یک روز سابقه پرداخت حق بیمه برای او لحاظ شود.
ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز شیراز با بیان اینکه بیمه ولایت برای مردم هزینه‌هایی نیز دارد که همان تحمل دشواری‌ها است و پیامبران و اولیا نیز همواره در سختی بوده‌اند، گفت: مردم ایران اسلامی در جبهه ولایت قرار گرفته‌اند، شاید دشواری داشته باشند، تحریم اقتصادی باشند، اما منحرف نمی‌شوند. ماندگاری گفت: به دنبال تحمل این سختی‌ها شیرینی ظهور است که وعده داده شده است.
شوهر و دخترش می‌دانند که این شغل را دارد. اوایل برای دخترش سخت بوده و هر بار، طوری که مادر نفهمد پشت سرش گریه می‌کرده ولی حالا چنین حسی ندارد، چون کار مهناز خیلی خوب است و او می‌بیند که مشتری‌ها چقدر به مادرش احترام می‌گذارند. پروانه و منیژه هم روایت‌های دیگری دارند، یکی ۳۵ ساله و مطلقه است که بعد از تعدیل، در حوزه خدمات منزل فعال شده و دیگری ۵۰ ساله که بیشتر پای میز تشریفات است. پروانه، چون آماده به خدمت است، بیمه دارد ولی منیژه چندان تمایلی به بیمه شدن ندارد و می‌خواهد آزادی عمل بیشتری داشته باشد.
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور طی نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهوری با اشاره به مجاز شدن خدمات دو رشته روان‌شناسی بالینی و روان‌شناسی سلامت برای استفاده از بیمه‌های پایه، خواستار برقراری بیمه برای تمام گرایش‌های ۱۶ گانه روان‌شناسی و مشاوره شد.
سازمان بیمه سلامت مکلف شد تا در فروردین‌ ماه هر سال با استفاده از پایگاه رفاه ایرانیان، افراد فاقد بیمه پایه از سه دهک پایین درآمدی را شناسایی و تحت پوشش بیمه رایگان قرار دهد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تا پایان فروردین تمامی گروه‌هایی که درجه ایثار دارند و رانندگان پایه یکی که انتخاب شدند در قالب این طرح بیمه خواهند شد.
سرمربی تیم کاراته بیمه تعاون گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که بدون شکست قهرمان سوپر لیگ کاراته شویم.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم ۴۳ سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم، چون در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم 43 سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم چراکه در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید به صورت جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
رئیس انجمن ناباروری ایران درباره وضعیت بیمه‌های ناباروری می‌گوید: «اصولا هزینه‌های ناباروری در کشور بالاست، اما نکته اینجاست که ما جزو معدود کشور‌هایی هستیم که چه بیمه پایه و چه بیمه تکمیلی بخش‌هایی از هزینه‌های ناباروری را تقبل می‌کنند، اما در اینجا با یک مشکل روبه‌رو هستیم آن هم عدم‌پرداخت به‌موقع تعهدات توسط بیمه‌هاست.»
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، خبری خوش برای سهامداران سهام عدالت، بیمه سهام چیست؟، مصوبه ۱۰ بندی برای حمایت فوری از بورس چیست؟، برگزاری مجمع عمومی توسط ۱۱ نماد | کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه دارند؟، عرضه یکجا سهام فارس | قیمت پایه هر سهم چقدر است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
گزینه پیشنهادی وزارت تعاون گفت:بیمه‌های پایه باید عمومی شده تا آحاد مردم بتوانند از بیمه پایه استفاده کنند.
گزینه پیشنهادی وزارت تعاون گفت:بیمه‌های پایه باید عمومی شده و آحاد مردم باید از بیمه پایه استفاده کنند.
سخنگوی دولت گفت: تمامی مراکزی که خدمات ناباروری به مردم ارائه می کنند مکلف هستند که با بیمه های پایه قرارداد ببندند و در صورتی که از این کار امتناع کنند، مجوز فعالیتشان تمدید نخواهد شد.
با مصوبه دولت: بیمه ناباروری جزء خدمات بیمه پایه شد، بیمه سلامت، همه زوجین نابارور فاقد بیمه پایه را بیمه می‌کند.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: درخصوص معامله رمز ارزها در بورس ایران پیشنهاداتی ارائه شده است، مبنی بر اینکه رمزارزهایی که در داخل کشور تولید شدند در قالب صندوق سرمایه گذاری معامله شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ