بر خلاف اخبار رسانه‌های پرتغالی، استعفای ساپینتو نگارش و تقدیم به مصطفی آجورلو نشد، چون که وی از سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال برکنار شده بود ...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا در صفحه اینستاگرامی خود به شدت علیه منتقدان موضع گرفت.
تحرکات زیرپوستی مدیران و مربیان برای آخرین خریدها ادامه دارد، شاید امروز هم اتفاقاتی در بازار رخ دهد.
چه کسی اینترنت را اختراع کرد؟ مانند بسیاری از اختراعات برجسته، کار سختی است که فقط یک نفر را خالق اینترنت بنامیم.
نخستین عکس‌های ماه محرم در دوران قاجار به ثبت رسیده و اجتماع بزرگ عزاداران از همان زمان تا امروز مورد توجه عکاس‌ها قرارگرفته است. نخستین عکاسی که از عزاداری‌های محرم تهران عکاسی کرده، آنتوان سوروگین است.
تیم فوتبال سپاهان با وجود جدایی دو هافبک تدافعی خود هنوز اقدامی برای پر کردن جای خالی آنها نداشته است.
اغلب ما مخترع اسکاتلندی‌الاصل، الکساندر گراهام بل را مخترع تلفن می‌دانیم، اما چند نام دیگر هم وجود دارد که با این اختراع پیوند خورده‌اند.
اراذل و اوباشی که در فوتبال ایران جولان می‌دهند، از کجا می‌آیند و چرا قدرت می‌گیرند؟
«محمدامین آن ضربه را به توپ نزد، بلکه تلنگری به من زد که بدانم پسرم چه استعداد نابی در فوتبال دارد و می‌تواند برای خودش در این عرصه کسی شود و من به عنوان پدر، باید حامی اول او باشم. خودم که هیچ وقت نخواسته بودم ورزشکار مطرحی شوم؛ حتی در دوران نوجوانی هم پدرم سعی می‌کرد من را از فوتبال بازی کردن منع کند، ولی من با دیدن استعداد پسرم تلاش کردم او را در مسیر درست راهنمایی کنم.»
رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی امروز به پایان می‌رسد که به غیر از کورس برای قهرمانی، تلاش برای رسیدن به دریافت جوایز انفرادی هم ادامه دارد. اینکه چه کسی آقای گل لیگ برتر می‌شود و کفش طلا را می‌برد یا اینکه دستکش طلایی قرار است به کدام دروازه‌بان برسد، از آن دست مواردی است که باید تا انتهای رقابت‌های امروز منتظرش ماند
داستان الا برای بسیاری الهام بخش است. این یک یادآوری است که مهم نیست در زندگی با چه چالش هایی روبرو می شوید یا با چه شرایط جسمی یا روحی ممکن است مواجه شوید، همچنان می توانید رویاهای خود را دنبال کنید. در حالی که اکثر بچه‌ها به مدرسه می‌رفتند و زندگی روزمره خود را داشته‌اند، الا به دلیل شرایطش مجبور شد در خانه بماند، اما این مانع از آن نشد که رویاهای بزرگ ببیند و کسی که هست را بپذیرد.
مدافع پرتغالی پس از ترک سیتی از در پشتی و بدون اینکه کسی دقیقا بداند چه بین او و گواردیولا گذشته، با بایرن به اتحاد بازمی‌گردد.
ارلینگ هالند با وجود نمایش شگفت انگیز مقابل لایپزیش معتقد است که هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد.
سرمربی پرسپولیس در شرایطی به برخی موانع و مشکلات علیه تیمش اشاره دارد که این مسئله تازگی ندارد و در دوران قهرمانی نیز جزئی جدانشدنی از این تیم بوده است.
سرمربی پرسپولیس در شرایطی به برخی موانع و مشکلات علیه تیمش اشاره دارد که این مساله تازگی ندارد و در دوران قهرمانی نیز جزیی جدانشدنی از این تیم بوده است.
وقتی جوانان شاهد ادبیات تند و خشن در رسانه ها اعم از رسانه ملی و مدعوین آن یا در برخی خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب وابسته به نهادها، یا در مواضع و خطبه های بعضی ائمه جمعه و طی اظهارات برخی متولیان امر؛ به علاوه، وقتی مجال طرح نظرات خود را از طریق شیوه های مرسوم نمی بینند؛ تحقق وعده های مسئولان برای فراهم کردن فضایی به منظور بیان اعتراض و خواست خود را به شیوه منطقی و متمدنانه نمی یابند؛ کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه‌ها در حد حرف باقی می ماند، شرایط برای این فراهم می شود که برخی جوانان که قیود ارزشی مستحکمی نداشته باشند، دست به هنجارشکنی بزنند و. پا از حیطه ادب و اخلاق بیرون نهند. در این بستر، انگشت اتهام را به سمت چه کسی باید گرفت؟
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد اختلاف سرمربی کامرون با دروازه‌بان این تیم شدیدتر از این حرف‌ها بوده است.
از بین داوران وسط زن جام جهانی تنها استفانی فراپارت در فهرست داوران قطر 2022 باقی ماند.
با وجود اینکه قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به پایان رسیده اما این مربی همچنان در تهران حضور دارد!
شهروند می‌‌‌داند که سیاست در قبال ورزش و فوتبال بی‌‌‌طرف نیست و قبلا در کنار همه بی‌‌‌طرفی‌‌‌هایی که نقض کرده، بی‌‌‌طرفی در ورزش را هم نقض کرده است؛ بنابراین باید تلاش کند مانع ورود سیاستمدار به ورزش و استفاده ابزاری از آن شود. شهروند ایرانی همان کسی است که سال‌ها با پیروزی تیم‌‌‌های ملی شادمان شده است؛ اما می‌‌‌خواهد مانع بهره‌‌‌برداری سیاست از آن شود. این زنگ خطری برای سیاست است.
به محض به ثمر رسیدن تک گل سه امتیازی تیم استقلال بازیکنان آبی‌پوش قصد شادی داشتند که یکی از بازیکنان آبی پوش مانع از این کار شد.
مکس آلگری روز جمعه تا آستانه اخراج پیش رفته، اما آندره‌آ آنیلی مانع رخ دادن این اتفاق شده است.
زن مالباحته گفت: در حالی که منتظر دریافت خسارت بودیم متوجه شدیم سارق در زندان سکته کرده و وقتی او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند، جان باخته است. حالا به اینجا آمده‌ام تا مشخص شود بعد از مرگ سارق چه کسی خسارت ما را پرداخت می‌کند؟
سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در حاشیه بازدید از غرفه گروه خودروسازی بهمن در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران گفت: گروه بهمن خودروهای خوب و مناسبی تولید کرده است و امیدواریم سطح کیفیت محصولات این مجموعه روز به روز افزایش یابد.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: یک تعدادی از معاونین وزرا و ائمه جمعه هم با هم تفاهم کرده بودند یک روز صبح از خواب بیدار شدند و گفتند کار را زمین بگذاریم و بگوییم ما دیگر این نظام را نمی‌خواهیم خب معلوم است با آنها برخورد می‌شود. کسی با آنها شوخی ندارد. کسی نمی‌تواند با نظام در بیفتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ