باشگاه استقلال خواهان برگزاری دربی پایتخت با حضور هواداران شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال و رییس کمیته مسابقات خواستار ایجاد شرایط مناسب جهت حضور هوادران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه ازادی در دیدارهای خانگی شد.
دروازه‌بان پرسپولیس از درخواست خود برای حضور گلر تیم امید ایران در جمع سرخ پوشان خبر داد.
باشگاه استقلال از کوین یامگا بازیکن فرانسوی خود خواست که با شروع تمرینات پیش فصل، به جمع ابی پوشان اضافه شود.
سرمربی پرسپولیس در خصوص درخواست استقلال برای حضور داور خارجی واکنش نشان داد.
ستاره پرسپولیس نسبت به درخواست استقلالی‌ها برای حضور داور خارجی در دربی واکنش نشان داد.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه داور بازی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی ایرانی خواهد بود، گفت: احتمالا از کمک داور پشت دروازه در دربی استفاده می‌کنیم.
اولیویه ژیرو، مهاجم میلان، از حضور کریستین پولیشیچ در این تیم بسیار استقبال کرد.
ادعای گالانت درباره تلاش ایران برای حضور مستقل نظامی در این کشور‌های منطقه در حالی مطرح می‌شود که مقامات ایران تاکید کرده‌اند با فعالیت‌های نظامی مداخله‌جویانه در منطقه که ناقض امنیت و استقلال کشور‌ها باشد، مخالفند. حضور نظامیان ایران در سوریه نیز تنها به شکل مستشاری و با درخواست دولت رسمی سوریه برای مبارزه با تروریسم و کمک به تامین امنیت این کشور انجام شده است.
مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن خواستار حضور حداکثری هواداران این تیم شد.
ساسان انصاری می‌گوید حضور هواداران فولاد در دیدار با استقلال، تاثیر زیادی روی عملکرد این تیم خواهد داشت.
در حالی که تیم های شهرستانی در حال استفاده از حضور حداکثری تماشاگر در بازی های خانگی هستند، تیم استقلال در بازی خانگی تنها مجوز فروش 5 هزار بلیط به تماشاگرانش را دارد.
باشگاه استقلال قصد ندارد درخواست صدور ITC عزیزبک آمانوف را تأیید کند.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مکاتبه با رییس سازمان صدا و سیما از عدم پذیرش درخواست اش به منظور حضور در برنامه فوتبال برتر با شرایط برنامه هفته گذشته انتقاد کرد.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مکاتبه با رییس سازمان صدا و سیما از عدم پذیرش درخواست اش به منظور حضور در برنامه فوتبال برتر با شرایط برنامه هفته گذشته انتقاد کرد.
استقلال در بازی رفت با سپاهان و در استادیوم آزادی با دو گل شکست خورد. در مسابقه ای که به خاطر کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار شد.
مسئولان باشگاه پرسپولیس به درخواست استقلال برای حضور در نشست خبری خارج از سازمان لیگ دست رد زدند.
علی فتح الله زاده در بدو حضور خود در باشگاه استقلال تلاش کرد با ارایه درخواست وام 200 میلیارد تومانی به یکی از بانک ها خیلی فوری مشکلات مالی تیمش را حل کند.
علی فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد با فدراسیون فوتبال نامه نگاری می کند تا دیدار با پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار شود.
گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای تکریم مشتریان و پاسخ‌گویی به درخواست آنان مبنی بر تحویل حضوری خودرو در محل کارخانه، نسبت به افزایش ظرفیت تحویل حضوری در تمامی سایت‌های تولیدی این شرکت در سراسر کشور اقدام کرده است.
با وجود درخواست های باشگاه نساجی و استقلال دیدار سوپر جام بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال همچنان دنبال دلیل اخراجش در بازی با گل گهر است.
برنامه تلویزیونی درخواست کرد تلفن داوران شنود شود. در پی این اظهارات، حاج‌ملک امروز (شنبه) با حضور در فدراسیون فوتبال از کمیته داوران درخواست کرد از معاون استقلال به کمیته انضباطی شکایت کنند. این داور همچنین امور مربوط به شکایت را نیز انجام داد
باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای، از کمیته داوران درخواست کرد که موعود بنیادی فر محروم شود.
با توجه به گذشت ۳ هفته از حضور زنان برای تماشای دیدارهای استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی، باشگاه نساجی درخواست رسمی خود را برای حضور زنان در بازی هفته آتی به سازمان لیگ ارسال کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ