رئیس هیئت بدمینتون استان قم از کسب مدال بخش دو نفره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور توسط بدمینتون بازان قمی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکر ایشان پس از قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بر دوش مردم، طلاب و فضلای حوزه به سمت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) تشییع شد و در آرامستان وادی‌السلام و کنار مزار پدرش به خاک سپرده شد.
آئین عمامه گذاری طلاب غیر ایرانی شامگاه سه شنبه ( ۹ خرداد ۱۴۰۲) همزمان با شب ولادت امام هشتم حضرت امام رضا (ع) در دفتر آیت الله کریمی جهرمی از مراجع تقلید برگزار شد.
مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم، بر اساس تکلیف تبیین‌گری از مجلس شورای اسلامی خواستار است بار دیگر با دعوت از فرهیختگان حوزه و دانشگاه با تجدیدنظر جدی در این لایحه، تجربه شیرین تصویب قانون تمدنی امر به معروف و نهی از منکر را تکرار کنند و نام این مجلس را برای همیشه در تاریخ این کشور و قلب این ملت عظیم ماندگار نمایند.
خبرگزاری حوزه نوشت: اجلاسیه اساتید سطح یک حوزه علمیه قم که با موضوع «نقش اساتید در هدایت علمی تربیتی طلاب و فضلا به ویژه طلاب دارای استعداد برتر» در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد.
قم- مرجع تقلید شیعیان گفت: امامان معصوم (ع) در جایی جایی سخنانشان از خداوند درخواست شهادت داشته اند و این روحیه شهادت طلبی امروز یکی از عوامل مهم در پیروزی بر دشمنان است.
بیش از ۳۰ نفر از طلاب جوان قم در مراسمی با عنوان لباس خدمت در جوار مزار آیت الله سلیمانی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ملبس شدند.
سعیدی خطیب جمعه قم با بیان اینکه یکی از پیامد‌های بدپوششی زمینه سازی برای افزایش فحشا، پیدایش فرزندان نامشروع و بی حیثیت شدن خانواده‌ها است، اضافه کرد: بی رونق شدن ازدواج و بالا رفتن طلاق از عوارض دیگر این بلای اجتماعی است. وی ضمن تشکر از اطلاعیه وزارت کشور بیان کرد: جرقه این اطلاعیه از قم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رفیعی آغاز شد.
همزمان با روز نیمه شعبان، مراسم جشن عمامه گذاری طلاب ایرانی و غیر ایرانی در دفتر آیت الله مکارم شیرازی، کریمی جهرمی و فاضل لنکرانی در قم و آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در استان گلستان برگزار شد.
همزمان با ۱۳ رجب میلاد امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع)، مراسم عمامه گذاری تعدادی از طلاب حوزه علمیه و جامعه المصطفی العالمیه توسط آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله کریمی جهرمی برگزار شد.
نهمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از صبح امروز ۲۸ دی در مدرسه فیضیه آغاز شده است و تا فردا ادامه خواهد داشت.
مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) صبح جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ به دست آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی و آیت الله فاضل لنکرانی برگزار شد.
ظهر امروز یکشنبه ۱۸ دی ماه، علما، روحانیون و مردم قم در اعتراض به هتاکی مجله فرانسوی و توهین به مرجعیت و مقام معظم رهبری در صحن امام رضا(ع)، حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تجمع و با سر دادن شعار این اقدام هتاکانه را محکوم کردند. همچنین آیت الله سید احمد خاتمی در این تجمع به ایراد سخن پرداختند.
اجتماع علما، اساتید، طلاب، دانشجویان و مردم در پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی شارلی ابدو در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
اجتماع پرشور علما، اساتید، طلاب، دانشجویان و مردم انقلابی و ولایتمدار شهر مقدس قم در حمایت از مرجعیت و مقام منیع ولایت و پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی شارلی ابدو در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر آیت الله «سید محمد صادق روحانی» از فقهای حوزه علمیه قم با حضور گسترده طلاب و اقشار مردم از مسجد امام حسن عسگری (ع) تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد و پیکر این فقیه در مسجد بالاسر حرم بانوی کرامت خاکسپاری شد.
علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ظهر امروز سه شنبه ۱۵ آذرماه، با تجمع در مدرسه مبارکه فیضیه قم و شرکت در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل، اغتشاشات روزهای اخیر و هم راستا شدن با دشمنان نظام اسلامی را محکوم کردند. همچنین در این اجتماع آیت الله اراکی به ایراد سخن پرداخت.
علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ظهر امروز سه شنبه ۱۵ آذرماه، با تجمع در مدرسه مبارکه فیضیه قم و شرکت در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل، اغتشاشات روزهای اخیر و هم راستا شدن با دشمنان نظام اسلامی را محکوم کردند. همچنین در این اجتماع آیت الله اراکی به ایراد سخن پرداخت.
سرمربی شهرداری همدان نسبت به میزبانی خوشه طلایی انتقاداتی مطرح کرد.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم از کسب مدال بخش دو نفره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور توسط بدمینتون بازان قمی خبر داد.
قم- رئیس هیئت بدمینتون استان قم از کسب مدال بخش دو نفره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور توسط بدمینتون بازان قمی خبر داد.
چوکا در‌ ادامه روند ناکامی خود، اینبار بدشانسی نیز چاشنی آن شد تا در قم برابر خوشه طلایی تن با شکست دهد.
طلاب و فضلای حوزه علمیه قم طرح بانکداری اسلامی را دارای اشکالات متعددی دانستند که همچنان مشکلات گذشته بانکداری را رفع نکرده است.
دیدار تیم های خوشه طلایی و چادرملو با تساوی یک – یک به پایان رسید که گلرهای دو تیم، روی این دو گل مقصر بودند.
تکواندوکاران قم در مسابقات قهرمانی بسیج کشور، صاحب یک مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ