موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هشتمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل گهر نتوانست به دومین سه امتیاز فصلش برسد اما محمدرضا اخباری توانست دومین کلین شیتش را ثبت کند.
ایران نوشت: نباید اینگونه تلقی شود که در یک جرم مشترک، یعنی بی حجابی، اگر فرد بی حجاب، سلبریتی باشد، صرفاً به جریمه نقدی محکوم می‌شود یا اینکه حداکثر باید خود را به یک کلینیک روانشناسی معرفی کند، اما اگر این زن، سلبریتی نباشد و به اصطلاح، جزو مردم عادی باشد، ممکن است به یک ماه شستن اموات محکوم شود!
سرخ‌ها در شرایطی اولین بازی دوستانه پیش فصل‌شان را انجام دادند که دو دروازه‌بان رده امید در چارچوب دروازه قرار گرفتند.
شمس آذر قزوین کوروش ملکی، گلر فصل گذشته خیبر خرم آباد را به خدمت گرفت.
ملوان بندرانزلی در شرایطی موفق شد دروازه خود را برای رقیب حفظ کند که آخرین بار هفته هجدهم موفق به انجام آن شده بود.
پس از آن که «عماد» (پسر ۲۴ ساله) به طور ظاهری در حضور قاضی «عارفی‌راد» چگونگی وقوع جنایت و به آتش کشیدن جسد را بازسازی کرد، «ف-ز» نیز مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد و با معرفی کامل خود گفت: نقشه قتل را به طور مشترک طرح کردیم چرا که من دیگر نمی‌توانستم رفتار‌های خشن همسرم را تحمل کنم.
سید حسین حسینی پس از گلزنی برابر هوادار، از ساکت الهامی و بازیکنان این تیم عذرخواهی کرد.
سه کلینیک حافظه، اختلالات رشد و اختلالات اسکلتی و عضلانی در مرکز نظام مافی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تاسیس می شود.
حبیب فرعباسی با بسته نگه داشتن دروازه‌اش برابر نساجی، به رتبه سوم بیشترین کلین‌شیت لیگ ایران رسید.
به منظور ارائه خدمات مشاوره در زمینه تقویت بعد شناختی بازی به طراحان و سازندگان بازی در کشور، کلینیک مشاوره و منتورینگ شناختی تاسیس شد.
سپاهانی‌ها کریستوفر کنت را در ثبت دهمین کلین شیت فصل ناکام گذاشتند.
همزمان با حمله روسیه به اوکراین در سال گذشته، کرملین مقابله با رسانه‌های ضد جنگ داخلی و روسی زبان را تشدید کرده. آخرین قربانی وبسایت خبری مستقل روسیه، مدوزا است. روز پنجشنبه، دولت روسیه سایت مدوزا را به لیست " سازمان‌های نامطلوب" خود اضافه کرد، که منجر به غیرقانونی شدن هرگونه فعالیت یا تبلیغ مربوط به این رسانه خبری می‌شود. دادستان کل کشور در بیانیه خود مدوز را" تهدیدی برای پایه‌های نظام قانون اساسی و امنیت فدراسیون روسیه " خواند.
کریستوفر کنت در شرایطی نهمین کلین شیت این فصلش را ثبت کرد که در دقایق آخر مجبور به انجام چند واکنش شد.
وزیر ارتباطات راه اندازی رسمی فاز نخست پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند در دهه فجر خبر داد و افزود: از طریق این پنجره و با یک کلیک بیش از دو هزار خدمت به مردم ارائه می شود.
مدافع ملوان می گوید به سقوط نه بلکه به رتبه های بالای جدول فکر می‌کنند.
اهواز - فرمانده انتظامی دزفول با تکذیب خبر سرقت مسلحانه کلینیک زیبایی، از دستگیری سرکرده باند خبر داد.
نساجی در مصاف با تراکتور با دو گل رضا جعفری و علیرضا ابراهیمی پیروز شد تا 20 امتیازی و تا رده پنجم جدول بالا بیاید.
داروخانه کلینیک مشهور ناباروری در شیراز به دلیل شکایات مردمی مبنی بر خودداری از عرضه دارو پلمب شد.
تیم ملی ایران با دو دروازه‌بان در طول نود دقیقه مقابل نیکاراگوئه دروازه خود را بسته نگه داشت.
رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرزند این شهروند بزه دیده در هنگام استفاده از گوشی وی برروی یک لینک جعلی با عنوان دانلود بازی کلیک می‌کند و برای دریافت بازی اقدام به پرداخت هزینه با استفاده از کارت بانکی مادر می‌نماید که با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی بلافاصله از حساب بانکی وی مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ریال برداشت غیرمجاز صورت می‌گیرد.
تیم ملی ایران با دروازه‌بانی علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده دروازه خود را بسته نگه داشت.
کریستوفر کنت پس از دیدار با سپاهان به تمجید از جواد نکونام پرداخت.
مصدومیت وحید امیری و کم تجربگی محمد مهدی احمدی سبب شد تا علی نعمتی تبدیل به نفر اول این پست شود و در کنار گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی و دانیال اسماعیلی فر بازی کند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با انتقاد از اظهارات حسن روحانی درباره ذخایر ارزی کشور هنگام تحویل دولت، به بیان توضیحاتی درباره وضعیت ذخایری ارزی و تعهدات و بدهی های به جای مانده از دولت های یازدهم و دوازدهم حین آغاز به کار دولت سیزدهم پرداخت، و پیشنهاد کرد که با صداقت بیشتری با مردم صحبت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ