بلینکن خواستار آزادی زندانیان دوتابعیتی در سریع‌ترین زمان ممکن شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه آمریکا با اشاره به حمله تروریستی منتسب به اوکراین به پل کریمه، گفت که واشنگتن شرایط را «رصد» می‌کند.
رئیس جمهور و وزیرخارجه آمریکا از توافق ترکیه برای عضویت سوئد در ناتو استقبال کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اتهام زنی‌های بی اساس وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: در تقویت توان بازدارندگی و حفاظت از حقوق و امنیت خود تردید نخواهیم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی خبری با انتقاد از تجاوز وزیر تندرو امنیت قومی صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، شهرک‌سازی‌های جدید صهیونیست‌ها را مانعی تحقق راه حل دو دولت خواند.
پیش از این وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی با ادعای نقض حقوق بشر در ایران به اجرای حکم سرکرده گروهک تروریستی حرکة‌النضال واکنش نشان داده بود.
آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا نیز در واکنش به حمله پهپادی به کاخ کرملین گفت که «ما نمی‌توانیم صحت آن را تأیید کنیم».
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: برخلاف اظهارات نسنجیده وزیر خارجه رژیم آمریکا، جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست همسایگی، همواره بر گفتگو، مشارکت و همکاری منطقه‌ای برای تأمین امنیت و منافع مشترک کشور‌های منطقه به دور از مداخله بیگانگان تاکید داشته و تحولات مثبت و رو به پیشرفت در منطقه نیز در همین راستا می‌باشد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز با اشاره به «واکنش مناسب مسکو به پیوستن فنلاند به ناتو» تصریح کرد: روابط روسیه و آمریکا در معرض فروپاشی است.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره سخنان وزیر خارجه ایران گفت: برجام در دستور کار نیست.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره سخنان وزیر خارجه ایران گفت: برجام در دستور کار نیست.
وزیر امور خارجه آمریکا به سوالی درباره ادعای اخیر شبکه بلومبرگ در زمینه سطح غنی‌سازی اورانیوم در ایران پاسخ داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه، اظهارات وزارت خارجه آمریکا را در خصوص اعطای جایزه صلح نوبل به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به سخره گرفت.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به سفر وزیرخارجه آمریکا به اراضی اشغالی واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه آمریکا به تصمیم طالبان در ممنوعیت استخدام زنان افغانستانی در سازمان ها و شرکت های خصوصی واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آمریکا می‌گوید که بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا جنبه ژئوپلیتکی خاصی ندارد.
وزیرخارجه آمریکا اعلام کرد که ایالات متحده از تعلیق مشارکت روسیه در کریدور غلات متاسف است.
وزیر خارجه آمریکا در توییتی با اشاره به تحریم‌های اعمالی جدید علیه تهران ادعا کرد که ایالات متحده مخالف آن چه تلاش‌ ایران برای سرکوب آزادی بیان و تهدید اعضای مطبوعاتی می‌خواند، است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که چه پاسخی به این اظهارات وزیر امور خارجه ایران دارد که گفته بود، ایران پیامی از آمریکا دریافت کرده که نشان می‌دهد واشنگتن برای دست یافتن به یک توافق در مذاکرات احیای توافق هسته‌ای عجله دارد، گفت: مسلما چنین پیامی به ایران داده نشده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم چند باره وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و وزیر این وزارتخانه را شدیدا محکوم کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به اظهارنظر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر تداوم فشار به اسرائیل برای تغییر سیاست های خود پیرامون قواعد درگیری در کرانه باختری واکنش نشان داد.
معاون وزیر خارجه روسیه فرافکنی های کشورهای غربی از جمله اوکراین و آمریکا در خصوص بکارگیری سلاح اتمی در نبرد مسکو و کی یف را رد کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه چین بر لزوم واکنش واقع‌بینانه آمریکا به پیشنهادهای سازنده جمهوری اسلامی ایران در مورد مسائل مختلف برای انجام توافق، تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه چین بر لزوم واکنش واقع‌بینانه آمریکا به پیشنهادهای سازنده جمهوری اسلامی ایران در مورد مسائل مختلف برای انجام توافق، تاکید کرد.
وزیر امور خارجه پیشین ایالات متحده در واکنش به سفر رئیس مجلس نمایندگان این کشور به تایوان در توییتر نوشت: آمریکا هرگز از چین دستور نگرفته و نخواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ