آیلیت شاکید وزیر داخلی رژیم صهیونیستی درباره توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان اظهار نظر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهدیدات کوبنده دبیرکل حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی و مخالفت‌های ملی و مردمی در عراق با زیاده خواهی‌های آمریکا در خصوص حشدشعبی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
تهدیدات شب گذشته دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی در صورت جنگ افروزی علیه لبنان به عصر حجر بازمی گردد باعث به وجود آمدن ترس و وحشت در رسانه‌های این رژیم شده است.
کارشناسان صهیونیستی تهدیدات وزیرجنگ تل آویو علیه لبنان را پوچ ارزیابی کردند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال اختلاف افکنی بین کشورهای منطقه با تکیه بر مشکلات محیط‌زیستی است، گفت: باید تهدیدات محیط‌زیستی را به فرصت تبدیل کنیم.
دبیر شورای امنیت روسیه اقدامات ناتو را در راستای تشدید تهدید علیه این کشور دانست.
فرمانده کل ارتش گفت: ارتش، توان و قدرت بالای نظامی و تخصص حرفه ای خود را برای رفع تهدیدات و افزایش تعاملات سیاسی، امنیتی و نظامی به کار خواهد بست و این آمادگی از طرف ارتش وجود دارد که در پیگیری منافع کشور، شما جهادگران عرصه دیپلماسی را همراهی کند.
رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس گفت: ایران برای احقاق حقوق مردم در حوزه هسته‌ای آنچه را که صلاح است، انجام می‌دهد و از هیچ فرد و کشوری کسب اجازه نمی‌کند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز بدون محدودیت درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای خودش تصمیم‌گیری می‌کند.
سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که تهدیدات اخیر نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی باعث تقویت اراده فلسطینی‌ها برای دفاع از سرزمین و مقدساتشان می‌شود.
جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به سخنان نتانیاهو خواستار ادامه نبرد دفاع از هویت مسجد الاقصی شد.
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: با در اختیار گرفتن کلیه پهپادها و با همکاری هوافضای سپاه توانستیم به خوبی انواع تهدیدات را شبیه‌سازی و برای مقابله با آنها آماده باشیم.
واکنش رسانه های رژیم صهیونیستی به سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم یادبود فرماندهان شهید حزب الله در حالی ادامه دارد، که این رسانه ها به بحرانی بودن اوضاع این رژیم اذعان کردند.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به سه تهدید جهانی برای ایالات متحده آمریکا، گفت: ایران یک مدل جدید حکمرانی را معرفی و آمریکا را تضعیف کرده است.
رژیم اسرائیل در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی در بیشتر مواقع این حملات دفع شده است.
پروفسور حسین الدیرانی، تحلیلگر سیاسی لبنانی، قطعنامه سازمان ملل متحد در رابطه با موضوع زنان در ایران را تنها بخشی از جنگ جهانی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.
آمریکا سازمان ملل را به تسلیم شدن در برابر تهدیدهای روسیه در مورد تحقیقات پیرامون پهپادهای ایران متهم کرد.
خطیب نمازجمعه تهران با اشاره ایستادگی ایران در برابر قدرت‌های استکباری گفت: ملت ایران همه تهدیدات استکباری را تبدیل به فرصت کرده است.
زندگی همان طور که می‌دانیم در معرض تهدید است، زیرا سیاستمداران کوتاه مدت نشانه‌هایی را که به آینده‌ای دیستوپیایی اشاره می‌کنند نادیده می‌گیرند.
رئیس‌جمهور گفت: استکبار برای اینکه به منافع خود برسد، حاضر است بسیاری از ملت‌ها و مردم در دنیا از بین بروند و منافع مادی و معنوی آنها به خطر بیافتد.
هماهنگ‌ کننده ارتباطات شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز گفت: تهدیدات «پوتین» در استفاده از سلاح اتمی را جدی می‌گیریم.
مشاور امنیت ملی آمریکا در واکنش به اظهار نظر جدید ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و استفاده روسیه از همه ابزارهای خود در جنگ، گفت: ما تهدیدهای هسته ای روسیه را جدی می گیریم.
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی، «یائیر لاپید» را به تسلیم شدن در مقابل سید حسن نصرالله و کوتاه آمدن از میدان گازی «کاریش» متهم کرد.
روزنامه معاریو در گزارشی نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی تهدیدات سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را جدی می گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ